kamilpsk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam koledzy, mam silnik benzynowy 1,8 jest w nim nastepujacy problem, auto zaraz po odpaleniu gaśnie, dokladnie mowiac goasnie po tym jak sie uruchamia klimatronik, czym moze byc to spowodowane ?? wymienilem akumulatro ale niestety dzieje sie dalej to samo :/ zeby odpalił trzeba przekrecic kluczy i przed przekreceniem na zaplon recznie wyłączyć klimatronik. Akumulator 62 AH rozruchowego (chyba) 680. Czy moze mieć cos to tego rozrząd lub filtr paliwa ?? juz tyle opini o tym slyszalem ze sam nie wiem co z tym zrobic ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Na pewno wysiada sprężarka od klimy i po włączeniu blokuje się i dławi silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nex 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Witam koledzy, mam silnik benzynowy 1,8 jest w nim nastepujacy problem, auto zaraz po odpaleniu gaśnie, dokladnie mowiac goasnie po tym jak sie uruchamia klimatronik, czym moze byc to spowodowane ?? wymienilem akumulatro ale niestety dzieje sie dalej to samo :/ zeby odpalił trzeba przekrecic kluczy i przed przekreceniem na zaplon recznie wyłączyć klimatronik. Akumulator 62 AH rozruchowego (chyba) 680. Czy moze mieć cos to tego rozrząd lub filtr paliwa ?? juz tyle opini o tym slyszalem ze sam nie wiem co z tym zrobic ... masz na mysli całkowite wyłączenie dmuchawy? Czy automatycznej klimatyzacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilpsk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 wyłączenie dmuchawy daje "-" aż sie całkiem wyłączy i wtedy odpalam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 nie wydaje mi sie zeby to była klima, a dokładniej kompresor, z tegfo wzgledu ze i tak sie on nie włącza ponizej 4stopni C. zeby odpalił trzeba przekrecic kluczy i przed przekreceniem na zaplon recznie wyłączyć klimatronik. a jak go nie wyłączysz i nie odpalisz tez auta to klimatronik działa tzn. czy dmuchawa zaczyna działac???? no i czy jak zrobisz na odwrót czyli wyłączysz klimatronik i odpalisz to chodzi normalnie silnik???? na twoim miejscu spróbowałbym podmienic klimatronik na inny sprawdzony zobaczyłbym co bedzie sie działo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroova81 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 No i jak go włączysz podczas jazdy to co? Halt?? Bez silnika odpal klimatronik, naciśnij jednocześnie strzałkę w górę oraz recylkulacje i zobacz jakie błędy wyskoczą. Szczegóły we wątku "kody klimatronika" PS Bardzo ciekawa awaria. Wystąpiła tak sama z siebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilpsk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 a jak go nie wyłączysz i nie odpalisz tez auta to klimatronik działa tzn. czy dmuchawa zaczyna działac???? no i czy jak zrobisz na odwrót czyli wyłączysz klimatronik i odpalisz to chodzi normalnie silnik???? Jesli auta nie odpale to dmuchawa sie włącza po około 5 sekundach, jak sie załączy (dmuchawa) to kaplica, zeby go poniej odpalic to trzeba chwile go krecic rozrusznik smiga i ledwo co zaskakuje, jesli juz zaskoczy to trzeba przygazowac zeby nie zgasł ( nie mam instalacji LPG ) :/ No i jak go włączysz podczas jazdy to co? Halt?? Nie podczas jazdy juz wszystko śmiga jak powinny ( nie liczac tego ze mam spalone podświetlanie ale raczej wątpie ze ma to cos do tego) Bez silnika odpal klimatronik, naciśnij jednocześnie strzałkę w górę oraz recylkulacje i zobacz jakie błędy wyskoczą. Szczegóły we wątku "kody klimatronika" No ciekawe napewno sprawdze ale dopiero jutro bo juz nieche mi sie z domu wychodzic specjanie PS Bardzo ciekawa awaria. Wystąpiła tak sama z siebie? Kupiłem to autko nieco przeszło miesiąc temu i ma tak juz "od nowości" myślałem ze to przez akumulatro wiec go wyminiłem lecz niestety na niewiele sie to zdało :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 najlepiej bedzie jak zvagujesz sobie auto, moze przyczyna lezy w zupełnie innym miejscu, a klimatronik to tylko przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilpsk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Sam juz nie wiem co to mu sie dzieje :/ a co z tym rozrządem i filtrem paliwa. Rozrzad - byc moze niedloładowanie akumulatrora ?? filtr - paliwo niedochodzi ?? jest wogole taka mozliwosc niezbyt sie znam na tych sprawach :/ Ps: zacne alusy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Sam juz nie wiem co to mu sie dzieje :/ a co z tym rozrządem i filtrem paliwa. Rozrzad - byc moze niedloładowanie akumulatrora ?? filtr - paliwo niedochodzi ?? jest wogole taka mozliwosc niezbyt sie znam na tych sprawach :/ Ps: zacne alusy dzieki, o ile o moje chodziło co do tych rzeczy co wymieniłes to raczej bym nie obstawiał, a raczej napewno. w koncu jak juz auto odpali to jezdzi normalnie, no chyba ze zle zrozumiałem [br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 21:11_________________________________________________filtry i paski jak nie były wymieniane to i tak bym wymienił, zwłaszcza filtr paliwa bo o nim wielu zapomina.[br]Dopisany: 13 Styczeń 2009, 21:13_________________________________________________najpierw VAG. moze bardzo duzo wyjasnic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilpsk 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tak, o Twoje chyba wszystko dobrze zrozumiłes ja tez kiepski do tłumaczenia jestem ale wyjaśniłem wszystko jak najlepiej potrafiłem, no nic jeszcze zrobie ten test klimatronika jak radził "mroova81" jak nie nie pokaze to do jakiegoś serwisu go zawioze. Tak czy inaczej wielkie dzieki za zainteresowanie tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mroova81 0 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 Tu raczej będzie coś we wiązkach elektrycznych. Np komutatorowy silnik dmuchawy wprowadza tak silne zakłócenia w instalacji, że powoduje złe działanie ECU. Albo coś podobnego. Może odłącz dmuchawę (musisz odkręcić schowek - prościzna, albo przez wyciągnięcie bezpiecznika). Z odłączoną dmuchawą, ale z włączonym klimatronikiem może wtedy próbuj... Włączanie, lub wyłączanie klimatronika ma wpływ na odbiór stacji radiowych?? Możesz też sprawdzić z drugiej strony: czy brak możliwości odpalenia, to brak iskry? Może klimatronik nie lubi się z halotronikiem.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozi_wells 1 Opublikowano 13 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2009 zagadaj do kolegów z regionu, ktos napewno ma vaga i chetnie Ci pomoze jak podjedziesz na spota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się