Czujnik czy zawór ??
1 1

    4 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Napisano (edytowane)

    Po wyłączeniu silnika usłyszałem syczenie spod maski okazało się że ucieka mi czynnik chłodzący.
    Gdy dopchnąłem kostkę na czujniku syczenie ustało. Czy zawór 8A0820855AA znajduję się w czujniku i to on jest do wymiany czy sam czujnik??

    Zdążyłem nagrać to.

    https://youtu.be/-IFXDo2IhoA

     

    Edytowane przez kotu

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    pewnie oring popuszcza ..

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Okazał się czujnik ciśnienia. Pękł tam gdzie nachodzi wtyczka. Nowy zamówiony wraz z oringiem.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Czujnik wymieniony, czynnik uzupełniony 600gr. Mam wrażenie że klimatyzacja wcześniej działał lepiej, bardziej wydajnie. Przez Vag w blokach 08-auto NAC cieśninie na wyłączonym kompresorze wskazuje 13,4 bar a na włączonej klimatyzacja 17 bar. Czy ciśnienie jest ok?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    1 1

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy