Cinu097 0 Opublikowano 19 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2017 Witam mam pytanie chciałbym usunąć katalizator i środkowy tłumnik wstawić w miejsce kata rurę lub DP jaka średnica najlepsza ?Chcialbym uniknąć (efektu gołąbka?Puuu) Czy zależy to od średnicy wstawianych rur czy poprostu te silniki tak będą miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo15005 2 Opublikowano 20 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2017 mam dp ori srednicy + wywalony srodkowy i moze dekilatnie glosniej jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 23 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2017 Dnia 19.06.2017 o 20:39, Cinu097 napisał: Witam mam pytanie chciałbym usunąć katalizator i środkowy tłumnik wstawić w miejsce kata rurę lub DP jaka średnica najlepsza ?Chcialbym uniknąć (efektu gołąbka?Puuu) Czy zależy to od średnicy wstawianych rur czy poprostu te silniki tak będą miały. Jeśli nie planujesz modzić auta powyżej 200 km to wystarczy 2,25 cala . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez80 31 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 mam na zbyciu gotowy do wysylki downpipe 2,5" caly z kwasowki ,pasujący P&P jak cos to pisz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cinu097 0 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 Dzięki wielkie za informacje A w przypadku zasklepiania egr to czy wystarcza 2 blaszki gr 3 mm ? I zaślepienie tej rurki co idzie od egr do kolektora ? Audi jest z 2004r i będzie się świecił check czy mogę z tym błędem jeździć normalnie przez pare dni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielMod 266 Opublikowano 24 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2017 (edytowane) 2 godziny temu, Cinu097 napisał: Dzięki wielkie za informacje A w przypadku zasklepiania egr to czy wystarcza 2 blaszki gr 3 mm ? I zaślepienie tej rurki co idzie od egr do kolektora ? Audi jest z 2004r i będzie się świecił check czy mogę z tym błędem jeździć normalnie przez pare dni ? 3 mm blaszki będą ok . Raczej bedzie się świecił błąd gdyż od 2003 już chyba ECU widzi po przepływce inny przepływ , na otwartym EGR powinien być mniejszy przepływ powietrza . Do 2003 r ECU nie wyrzuca błędu po zaślepieniu. Edytowane 24 Czerwca 2017 przez danielstol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się