Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wzmacniacz Crunch 500W + subwoofer JBL 1000W. Czy to ma sens?


dliwski

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, jestem trochę zielony w temacie, dlatego potrzebuję porady. Plan jest taki, żeby z przodu w mojej B5 założyć zestaw głośników wysokotonowych + tweetery i do tego subwoofer 1000W JBL w zabudowie + wzmacniacz Crunch GPX500.2. Czy to będzie znośnie grało? Czy ten wzmacniacz nie będzie za słaby? Co z głośnikami w półce - zostawić czy wyjąć? Radio to Kenwood KMM-100RY.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do stosunku mocy, to praktykowane są dwie szkoły: jedna mówi, że moc RMS głośnikow powinna 2x większa od mocy wzmacniacza RMS, a druga, że moce powinny być zbliżone. Ja jestem bardziej za tą drugą stroną + dobre wysterowanie. Chociaż jeśli nie jesteś jakimś szczególnym audiofilem to większej różnicy możesz nie zobaczyć.
Napisałeś też, że z przodu chcesz zalozyc glośniki wysokotonowe + tweetery. Nie wiem czy się nie pomyliles w slowach, bo jedno od drugiego za bardzo sie nie różni.
Co do glosnikow w polce to juz wedle twoich preferencji. Jesli wolisz miec scene a la koncertową to sie ich pozbądź, jeśli lubisz jak dzwiek cie otacza albo wozisz z tyłu kumpli to zostaw ;d.
Półka to nienajlepsze miejsce dla glosnikow, ale mysle ze najlepiej pod koniec realizacji planu samemu sprawdzic ktora wersja brzmi tobie lepiej.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście chodziło o niski ton + tweeter. Dzięki za rozjaśnienie :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników