Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


palew1

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo silnie przeładowywyje az o 0,6bara .Turbina do czyszczenia...przy 3300obr/min łapnął juz notlaufa :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest to samo, tylko na 11 dynamicznej albo wlacza sie notlauf, choc nie za kazdym razem, albo przeladowuje do 3000 a od 3000-3200 turbodziura, potem znow przeladowanie az do 2500+ :(

Logi ma kumpel, jak znajdzie chwile to zapewne wklei na forum :)

Myslalem o map sensorze, w nastepnej kolejnosci o wymianie n75, a jesli to nie pomoze to turbawka do regeneracji :(

Wie ktos moze gdzie jest czujnik G71 w moim silniku ??

Czy to normalne, ze nie moge zrobic BS 011 mimo ze turbo mam ze zmienna geometria lopatek ??

A oto bledy wyskakujace:

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 028 906 021 CE

Component: 1.9l R4 EDC G00SG 0803

Coding: 00002

Shop #: WSC 06325

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od czyszczenia kierownic... :wink4: - smiem twierdzic ze bedziesz bardziej niz zadowolony...

To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od czyszczenia kierownic... :wink4: - smiem twierdzic ze bedziesz bardziej niz zadowolony...

To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie.

Pozdr

No tak myslalem, ze niestety bede sie musial wziasc za turbinke, miejmy nadzieje ze to wlasnie to :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

To normalne ze nie mozesz zrobic 011 BS... - Twoj sterownik nie obsluguje grupy 011 w tym trybie.

Możesz rozwinąć temat...

Parę minut po próbie zrobienia logów u Bruno robiłem 011BS w innym AFN'ie (rocznik 1999) i nie wyskakiwał błąd

logi kolegi Bruno :) (3 bieg)

Group A: '011

Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle

TIME Boost Valvle

STAMP /min mbar mbar %

0 1659 1162.8 1234.2 42.6

0.4 1659 1162.8 1244.4 43

0.8 1680 1183.2 1254.6 43

1.2 1680 1183.2 1254.6 43.4

1.6 1701 1183.2 1264.8 44.6

2 1701 1183.2 1264.8 45

2.38 1722 1183.2 1275 46.2

2.78 1764 1989 1275 36.7

3.18 1806 1989 1305.6 39.8

3.58 1890 1989 1958.4 71.3

3.98 2016 1989 2376.6 83.7

4.37 2142 1989 2570.4 90

4.77 2247 1989 2570.4 94.4

5.17 2373 1989 2570.4 94.4

5.57 2478 1989 2570.4 94.4

5.97 2604 1989 2570.4 94.4

6.37 2688 1989 2570.4 94.4

6.77 2814 1989 989.4 92.4

7.17 2835 1989 989.4 92.4

7.57 2898 1989 989.4 92.4

8 2940 1989 1968.6 44.6

8.43 3003 1989 1703.4 56.2

8.83 3087 1989 2172.6 76.1

9.23 3192 1989 2335.8 66.9

9.63 3255 1989 1907.4 61.4

10.03 3339 1989 1754.4 59.4

10.43 3402 1989 1774.8 59.4

10.83 3486 1989 1836 61

11.23 3570 1989 1917.6 60.6

11.66 3654 1989 1948.2 60.6

12.09 3738 1989 1968.6 60.6

12.49 3801 1989 1999.2 61.8

12.89 3885 1989 2019.6 62.2

13.29 3948 1989 2029.8 63

13.69 4032 1989 2029.8 63.8

14.09 4074 1989 2009.4 63.8

Group A: '010

Mass Air Flow Barometric Manifold Position

TIME Pressure Pressure Throttle

STAMP mg/R mbar mbar %

0.37 495 989.4 1081.2 0

0.77 505 979.2 1091.4 4.3

1.17 440 989.4 1091.4 4.3

1.57 335 989.4 1101.6 7.1

1.97 310 989.4 1101.6 9.8

2.37 305 989.4 1091.4 9.8

2.77 305 979.2 1081.2 13.3

3.17 515 989.4 1071 100

3.57 630 989.4 1071 100

3.97 765 989.4 1428 100

4.35 965 979.2 1785 100

4.75 1125 989.4 2182.8 100

5.15 1215 989.4 2468.4 100

5.55 1260 989.4 2570.4 100

5.95 1275 989.4 2570.4 100

6.34 1275 989.4 2570.4 100

6.74 1275 989.4 2570.4 100

7.14 1270 989.4 2570.4 100

7.54 1250 989.4 2570.4 100

7.94 1145 989.4 989.4 100

8.34 1015 979.2 979.2 100

8.74 930 989.4 989.4 100

9.15 865 979.2 2203.2 100

9.58 910 989.4 2131.8 100

10.05 890 979.2 2397 100

10.51 730 989.4 1927.8 100

10.93 675 989.4 1683 100

11.33 665 979.2 1632 100

11.73 670 979.2 1632 100

12.13 725 979.2 1642.2 100

12.53 860 979.2 1999.2 100

12.93 750 979.2 2050.2 100

13.33 750 979.2 1938 100

13.73 800 979.2 1989 100

14.13 775 979.2 2050.2 100

14.53 745 979.2 2050.2 100

14.93 715 979.2 2040 100

15.33 720 979.2 1989 100

15.73 710 979.2 1968.6 100

16.13 695 979.2 1948.2 100

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(rocznik 1999)

No wlasnie dlatego nie wyskakiwal... :wink4:

:mysli: typ silnika ten sam, a takie modyfikacje na przestrzeni lat?

silnik tak ... sterownik nie ... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli musze wziasc turbo i przeczyscic WD40 ??

Czy lepiej oddac ja do regeneracji ??

A niema to cos wspolnego z map sensorem G71??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wywalic na stół i wyczyscic turbo ...

owszem ma ... doaldowanie wychodzi poza zakres pomiarowy mapsensora i stad wywala blad ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Noto nie za fajnie, mam nadzieje ze dam sobie sam z tym rade i nic nie spier...., a teraz jak na zlosc jest zimno i pada snieg... :angry:

A moge miec przez to zbyt duze zuzycie :ON: ??[br]Dopisany: 29 Styczeń 2009, 14:37_________________________________________________Wymienilem turbo na AWX-a, i problem zniknal jak reka odjal :>

Teraz wszystko smiga tak jak powinno i jestem bardzo zadowolony :>

Wielkie dzieki dla Rogala :notworthy: :notworthy: :notworthy:

I oczywiscie dla wszystkich co mi pomogli...

Oto wykresik:

d750bea1dcb8cb18.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...