chesterman 0 Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2017 Cześć, Jestem po wymianie rorządu w ASO i zauważyłem, że przy zapiętym biegu podczas pracy silnika między 2k a 3k obrotów, słyszalne jest dość wyraźne buczenie dobiegające jakby z silnika. Ogólnie mam wrażenie, że samochód jest teraz dużo głośniejszy. Nie jest to już to ciche 2.0TFSI. Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Jaka może być tego przyczyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamtower 1 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Może jakaś nieszczelność w wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Wczoraj byłem na geometrii pojazdu to i przy okazji poszukałem dziur jak auto bylo podniesione. Diagnosta też patrzył, ale nie doszukał się okopconych miejsc. A jak objawia się uszkodzony tłumik środkowy? może wydawać takie buczenie czy raczej to byłoby słychać na końcu wydechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Wczoraj ponownie odwiedziłem ASO w tej sprawie. Przejechałem się z mechanikiem, podłączył komputer, posłuchał i generalnie ten typ tak ma, że po wymianie rozrządu może się zmienić akustyka, kultura pracy silnika. Czasy wałków rozrządu są książkowe, więc pozostaje się przyzwyczaić. Zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się