Skocz do zawartości

chesterman

Pasjonat
  • Postów

    105
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chesterman

Informacje

  • Imię
    chesterman
  • Miasto
    Pomorze

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia chesterman

0

Reputacja

  1. Cześć, udało Ci się odblokować kanapę? nie mogę się dobrać do tego zamk, aby zapadnię odblokować.
  2. Podbijam temat, mam bardzo podobny objaw jak na tym filmiku powyżej, tylko że ten dźwięk występuje tylko przy przyspieszaniu z 55 do 70 km/h oraz z 120 do 126 km/h. Dźwięk dochodzi z tylnej osi. Mam quattto z 2.0 tfsi. Ktoś wie co to może być?
  3. @Rogol1991 Jaki był dzwięk tego brzęczenia przy 2k obrotów? Po wymianie rozrządu w ASO, zauważyłem że akustyka silnika jest inna niż przed remontem. U mnie przy 2k obrotów (silnik pod obciążeniem) słychać taki niski bas. Przy 4k obrotów czuję z kolei drżenia na kierownicy. Jakieś pomysły co może powodować takie objawy?
  4. Wczoraj ponownie odwiedziłem ASO w tej sprawie. Przejechałem się z mechanikiem, podłączył komputer, posłuchał i generalnie ten typ tak ma, że po wymianie rozrządu może się zmienić akustyka, kultura pracy silnika. Czasy wałków rozrządu są książkowe, więc pozostaje się przyzwyczaić. Zamykam temat.
  5. Wczoraj byłem na geometrii pojazdu to i przy okazji poszukałem dziur jak auto bylo podniesione. Diagnosta też patrzył, ale nie doszukał się okopconych miejsc. A jak objawia się uszkodzony tłumik środkowy? może wydawać takie buczenie czy raczej to byłoby słychać na końcu wydechu?
  6. Cześć, Jestem po wymianie rorządu w ASO i zauważyłem, że przy zapiętym biegu podczas pracy silnika między 2k a 3k obrotów, słyszalne jest dość wyraźne buczenie dobiegające jakby z silnika. Ogólnie mam wrażenie, że samochód jest teraz dużo głośniejszy. Nie jest to już to ciche 2.0TFSI. Czy spotkaliście się z podobnym problemem? Jaka może być tego przyczyna?
  7. Po ponownym kilkukrotnym wystąpieniu check-engine i braku odpalania silnika za pierwszym rozruchem, pojechalem do ASO na diagnostykę i okazało się, że miałem rozrząd do wymiany. łańcuchy rozciągnięte o 3mm względem oryginału, napinacz nie do końca sprawny. Wymieniono dwa łańcuchy, ślizgi, napinacz i jeszcze jakieś pierdółki. Problem rozwiązany w moim przypadku. Jest jedno pytanie do osób po wymianie kompletu rozrządu w 2.0TFSI. Czy zaobserwowaliście tak jakby buczenie dochodzące z silnika pracującym pod obciążeniem między 2k -3k obrotów?
  8. Witam, Mam dwa szybkie pytania 1. Czy zwrotnica z Audi S5 (coupe) model 2008 będzie pasować do Audi A4 B8 z 2009 roku (quattro)? 2. Czy końcówkę (sworzeń) górnego wahacza w audi a4 (b8 2009r. quattro 2.0tfsi) można obracać wokół własnej osi (w osi pionowej)?
  9. Cześć, Odkopuję temat, bo jakieś dwa tygodnie temu pojawiły się pierwsze objawy, czyli click kluczykiem w stacyjce, samochod zakrecil ale nie odpala. - wtedy jeszcze lampka check engine się nie zapalała. Po dłuższym przyciśnieciu kluczyka, czyli zakręceniem silnika, samochód odpalił i od tamtej pory był spokój. Temat wrócił przedwczoraj, ten sam objaw, ale po dwóch nieudanych próbach pojedynczego zakręcenia silnikiem pokazało się check engine, ale samochód odpalił. Praca silnika w normie, nie ma dziwnych odgłosów, ani spadku mocy. błąd z komputera w załącznikach: bez pobierania zdjęcia, błąd o który mi chodzi to P001600 Czy to elektronika czy mechanika? W ASO mi dziś powiedziano, że mogę jeździć do następnego check engine (poprzedni warsztat wykasował mi te logi ).
  10. A Textar lub ATE jako komplet? Podobno to są producenci części na pierwszy montaż.
  11. @Dev Nie widziałem tej marki nigdy, w necie szukałem to też ciężko coś znaleźć. Co myślisz o tarczach TRW 320mm dla mojego pojazdu? Nie wiem jakiego producenta ma Audi, ale zaciski są od TRW. Jakie tarcze i klocki rekomendujesz na przód i tył?
  12. lol. Czyli co, radzicie tylko nowe? nowe w aso to trochę ból.
  13. Posiadam A4 B8 2.0tfsi z quattro 2009r. Obecne tarcze mają przejechane ~150kkm. Wszystko było w porządku do tej pory, ale ostatnio na myjce musiałem się zapomnieć i na rozgrzaną przednią tarczę chlapnąłem wodą. Tarcza ma bicie 0.15mm. Podczas hamowania ze 130km/h czuć bicie, przy hamowaniu z 70 czy 80km/h bicia nie ma. Zmierzyłem suwmiarką grubość tarczy i jest około 28.3 mm (+- 0.1 mm). Czy taka tarcza nadaje się do toczenia na samochodzie? Wyczytałem, że ta tarcz powinna mieć minimalną grubość 28mm. Zdaje się, że to tarcz o 320mm średnicy. Jakie są konsekwencje tego, że tarcz będzie miała 27mm grubości po toczeniu?
  14. Co ciekawe, ja przez ostatnie 2 tygodnie przetestowałem na wyważarce 5 kpl. opon premium (michelin primacy 3, dunlop sport max rt 2, goodyear - wszystkie w rozmiarze 225/50/R17) na dwóch różnych kompletach oryginalnych felg audi oem (na które powinno sie zakładać wspomniany wcześniej rozmiar opony) i każdy z kompletów posiadał 3/4 lub wszystkie 4 opony, które mają bicie boczne (osiowe) ponad 2-3mm ! Opony od oponeo.pl, ale wymieniają i oddają kasę. Teraz już oddaję ostatni komplet opon. Goodyear asymetric 3 Felgi proste jak strzała.
  15. chesterman

    2.0 TFSI bierze olej

    Sorry ,zapomniałem rocznik 2009 i 118k km Dzięki jeszcze raz! A jaki to ubezpieczyciel dał gwarancję na siedmioletnie auto? Ciekawa opcja, a patrząc na awarie TFSI po gwarancji i koszt naprawy, chyba warto zapłacić nawet sporą składkę. Ubezpieczyciel to CarGarantie. Tylko w CG, wiedzą że jest taka ukryta wada techniczna ze strony audi. Mnie ratowalo to, ze poprzedni wlasciciel nigdy nie zglaszal zadnych problemow, ani na przegladach. nigdzie. Uznano mój przypadek za usterek a nie wade fabryczna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...