Rogol1991 0 Opublikowano 18 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2017 Witam mam pytanie odnosnie wyciecia katalizatora w A4 B8 2.0 Tfsi 180 KM. Zastanawiam sie nad usunieciem katalizatora w moim Audi poniewaz zaczal brzeczec przy 2 tys obrotow. Moje pytanie brzmi jak podejsc do tematu zeby usunac katalizator bez zadnych powiklan w stylu jakiegos bledu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komoornik 18 Opublikowano 19 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2017 Wstaw downpipe. Przy okazji wizyta u tunera, zwiększenie mocy i wyłączenie drugiej sondy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chesterman 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 @Rogol1991 Jaki był dzwięk tego brzęczenia przy 2k obrotów? Po wymianie rozrządu w ASO, zauważyłem że akustyka silnika jest inna niż przed remontem. U mnie przy 2k obrotów (silnik pod obciążeniem) słychać taki niski bas. Przy 4k obrotów czuję z kolei drżenia na kierownicy. Jakieś pomysły co może powodować takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogol1991 0 Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2017 Metaliczne brzeczenie jak sie okazalo ten kapselek od egru(wewnatrz turbo) byl poluzowany. Osobiscie na Twoim miejscu sprawdzilbym poduszki silnika czy sa dokrecone tak jak maja byc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się