Skocz do zawartości

AdrianS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AdrianS

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Jaworzno

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

491 wyświetleń profilu

Osiągnięcia AdrianS

0

Reputacja

  1. Podpinam się do tematu: w marcu 2016 wymieniłem ori (akumulator AGM mimo, że nie mam systemu START/STOP) na akumulator polecony przez warsztat Centra CA1000 (CENTRA FUTURA 100AH 900A). Akumulator wczoraj wylądował drugi raz w serwisie po porannym unieruchomieniu auta (wieczorem jeszcze miał 40% rano nawet nie zagadał blokada kluczyka światła awaryjne i koniec wzywanie assistance). Pytanie kto wymieniał o poleca jakiś konkretny model akumulatora, z którym nie będzie problemów moja wersja to Audi A4 B8 2.0 TFSI S-TRONIC QUATTRO z webasto ori (dodam, że wszystkie napięcia przemierzone na podszybiu oraz na klemach dodatkowo zrobiony przewód "rozruchowy" opisany tutaj na forum dotyczący problemów z napięciem)
  2. Numer wału mam ale nie o to pytałem Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka
  3. AdrianS

    Webasto a autoalarm

    na lusterku nic nie ma właśnie
  4. AdrianS

    Webasto a autoalarm

    Witam, od tygodnia pojawiła się dziwna anomalia w Audi B8 2.0 TFSI QUATTRO SLINE mianowicie po włączeniu webasto (seryjne) z pilota (seryjny) po 2-5 minutach załącza się syrena autoalarmu żeby wyłączyć muszą z orginalnego kluczyka otworzyć auto wtedy syrena przestaje wyć a webasto się wyłącza.
  5. AdrianS

    2.0 TFSI bierze olej

    Z tym bym się do końca nie zgodził padł mi czujnik temp oleju w STRONIC i ASO wyceniło usługę na 12 tys zł a ja zrobiłem to za 3 tys zł (nie ma zestawu naprawczego do czujnika jest nowy czujnik chyba, że chodzi ci o mechatronikę wtedy zestaw naprawczy ale za to też więcej sobie liczy ASO - porównaj sobie sam koszt oleju do skrzyni w ASO a w detalu ten sam olej.
  6. Podłączam się pod temat być może piszemy o tym samym "od pewnego czasu przy zakresie prędkości od 70-90 km/h słychać buczenie tylko przy dodawaniu gazu puszczenie tzw luz dźwięk ustępuje. W warsztacie zostały zdiagnozowane wszystkie łożyska i je wykluczono wstępnie stwierdzono "łożysko pomiędzy skrzynią a wałem" którego producent nie przewiduje wymiany. Sam dźwięk przypomina wycie i występuje tylko w tym zakresie prędkości poniżej i powyżej jest absolutna cisza jadąc na wprost czy też mocno kręcąc. Spotkał się ktoś z takim problemem? (samochód to AVANT B8 2.0 TFSI QUATTRO - 2009 r.)." Ktoś już uporał się z tym problem????
  7. Mój zestaw do oceny i propozycji w co uzupełnić: 1. Monster Shine Fluffy Dryer ręcznik do osuszania lakieru 90x60cm 2. Monster Shine Aplikator Ręczny Cutting, Monster Shine Aplikator ręczny Lite Polishing, Monster Shine Aplikator ręczny Finishing (zestaw aplikatorów do ręcznego polerowania 3. Monster Shine Wiggle - Rękawica do mycia z mikrofibry 4. Dodo Juice Wax Safe Wash - szampon skoncentrowany 5. CarPro IronX - deironizacja krwawiące felgi 5. Gliptone - Kompletny zestaw do czyszczenia i pielęgnacji ciemnej tapicerki skórzanej 6. Poorboy's World Black Hole Glaze - politura do ciemnych lakierów 7. Meguiar's Ultimate Compound - cleaner poleruje nabłyszcza 8. Poorboy's World Natty's Paste Wax Blue - wosk naturalny ciemne lakiery 9. California Scents puszka zapachowa do auta Coronado Cherry Planuje: 1. Glinka 2. P.A. LS3 pianownica PA 3. Shiny Garage Pink APC - uniwersalny koncentrat do czyszczenia 1L 4. Poorboy's World Natural Look - plastiki wnętrza 5. ..... jakiś środek do pielęgnacji plastiku, winylu, gumy 6. ......jakiś środek do zabezpieczenia felg
  8. Szukam kogoś na Śląsku z B8 2.0 TFSI Quattro S-Tronic
  9. opony wykluczone na zimowych było to samo... Efekt bardzo podobny do tego
  10. ok pamiętasz jaki koszt tego zabiegu wyszedł?
  11. Witam, nie udało mi się znaleźć podobnego tematu z takim objawami od pewnego czasu przy zakresie prędkości od 70-90 km/h słychać buczenie (dźwięk dochodzi z tyłu samochodu) zostały zdiagnozowane wszystkie łożyska i je wykluczono wstępnie stwierdzono "łożysko pomiędzy skrzynią a wałem" którego producent nie przewiduje wymiany. Sam dźwięk przypomina wycie i występuje tylko w tym zakresie prędkości poniżej i powyżej jest absolutna cisza jadąc na wprost czy też mocno kręcąc. Spotkał się ktoś z takim problemem? (samochód to AVANT B8 2.0 TFSI QUATTRO - 2009 r.).
  12. zmieniło się coś w temacie bo właśnie będę to przerabiał u siebie - dźwięk jak na załączonym filmiku oby klamra pomogła....
  13. U mnie problem pojawił się dość dziwny sorki, że podłączam się do tematu. W pierwszym momencie obstawiałem łożysko tylne (przy prędkości 80km/h poodjęciu gazu słychać huczenie) już byłem zdecydowany wymienić ale drugi warsztat wykluczył łożysko a zwrócił się w kierunku wymiany/poziomu oleju w tylnym moście quattro czy ktoś coś w tym temacie?
  14. AdrianS

    Stronic - awaria

    Niestety nie zgodzę, się z tym pierwsza naprawa typowa mechaniczna wymiana sprzęgła i oleju a druga zastosowanie zestawu naprawczego mechatroniki która jest dostępna bez wyciągania skrzyni wystarczy spuścić olej 7l i ściągnąć "miskę olejową". Aktualna naprawa czujnika jest bardziej zaawansowana to wyciągnięcie skrzyni i jej rozpołowienie gdyż felerny czujnik znajduję się w drugiej części która jest zamknięta w drugim oleju 5l, którego z tego co wiem nie wymienia się. Dlatego bez sensu, przy dwóch pierwszy naprawach było grzebanie w tej części. Samochód jedzie w czwartek do Sserwis do Rybnika tam będzie rozbierana z wymianą czujnika i wiązki później na ich hamownie + nowy soft do skrzyni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...