Skocz do zawartości

gelo_leczna

Pasjonat
  • Postów

    123
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gelo_leczna

Informacje

  • Imię
    Grzecho
  • Miasto
    Łęczna

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gelo_leczna

1

Reputacja

  1. gelo_leczna

    pytanie ADblue

    Witam , od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym autem. Rozważam b9 2.0 TDI 190KM. Przeraża mnie tylko ten wymyślny ADblue . Jest jakaś opcja żeby to wykasować fizycznie / programowo ? Pomijamy tutaj aspekt ekologiczny , bo to co się teraz wyprawia na świecie to zwykłe ogłupianie ludzi.
  2. mobilki podrzuci ktoś numerek tego N75 do silnika BRF ? http://allegro.pl/zawor-turbiny-n75-pierburg-1k0906627a-1j0906627b-i7375448160.html Taki bedzie dobry ? jest napisane 2.0 tdi w A3 , w A4 jest tylko 2.5 TDI . To ustrojstwo sie moze czymś różnic w A3 i A4 ?
  3. Witam Wszystkich. Piszę bo mam problem , którego nie mogę rozwiązać. Mechanik do którego jeżdżę na urlopie , a reszta w około nadaje się na drzwi do lasu. Do rzeczy.... Po dłuższej jeździe [~450 km] zgasiłem auto jakby nigdy nic. 3 godziny później czekała mnie podróż powrotna. Odpaliłem klekota i sobie jadę , jedne światła , zaraz drugie. Chcę mocniej przyśpieszyć a tu kupa .... zero mocy. Zgasiłem Auto , odpaliłem , ruszam ...... Jedzie i się zbiera [ pomyślałem ufff] . po kilku zrobionych kilometrach znowu dętka i brak mocy. Pomyślałem , że turbo się wiesza i nadchodzi jego koniec. Zrobiłem kolejny trik z ponownym odpaleniem auta I tak sobie spokojnie musiałem wracać do domu . W całej drodze powrotnej miałem taką sytuację 5 razy , ale musiałem jakos dojechac do domu ,bo co ja zrobię w niedzielne popłudnie tak daleko od domu , a do roboty na 6 ? Dzisiaj podpiąłem u znajomego komputer , jakiś V-scan wyskoczyły 3 błedy . 1) 13171 - P3373 Zawór przełączeniowy kolektora dolotowego 2 - obieg otwarty/ zwarcie do masy 2) 579 - Regulacja spalania stukowego cylinder 3 3) 581 - Regulacja spalania stukowego cylinder 5 Ktoś mi powie o co chodzi ?? Tym bardziej że mój BRF ma tylko 4 gary ? Gdzie mam szukać przyczyny ? popmpki ? turbo ? coś innego ? Dodam , że przejechane mam 310 000 i jeszcze ani do turba , ani do popmpek nie zaglądałem ..... Ile jest tych czujników spalania stukowego w tym silniku i gdzie mam ich szukać ? Możliwe ze padły 2 na raz ? Zauwazylem ze jak na postoju zrobię przygazówkę to auto puszcza dużego czarnego dyma , wcześniej tego nie było.... ;/
  4. U mnie walnięty czujnik , podczas deszczowej pogody i dużej wilgotności , przy pierwszym odpaleniu nie pokazywał błedu. Jak tylko zgasiłem auto i odpaliłem po chwili ponownie błąd sie pojawiał. Nie wiem co było tego przyczyną. Vcds pokazywał "oil sensor coś tam" ... Ważne , że czujka wymieniona i jest ok
  5. Czujnik do wymiany , miałem to samo. Ważne aby wymienić na czujnik o takich samych numerach . Przerobiłem kilka czujników z wyglądu takich samych , ale różniły się numerem , każdy walił błąd. W końcu znalazlem od forumowicza za czapkę drobnych , wymieniłem i działa Po każdym otwarciu maski błąd zniknie na chwile [ komputer odczytuje to jako dolanie oleju] , ale później się pojawi spowrotem.
  6. Szacun . B9 to piekne auto , ale jest jeden mankament jak dla mnie. Przerażają mnie te zegary , a w zasadzie ich brak tylko wsadzony jakiś TV ;| Jestem zwolennikiem standardowych wskazówek . Swoją drogą nie wiem gdzie trzeba pracować , w Polsce , aby dorobić się na takie auto prosto z fabryki ..... Za 5 lat może będę sie za takim rozglądał
  7. Pany , kiedy i gdzie można sie zapisywać na bilety do Francji ?? Ja już urlop klepie na czerwiec
  8. pozdro dla pana w niebieskim B7 który trąbił na mnie wczoraj w Krk na al. Mickiewicza
  9. próbowałem z akumulatorem i kupa ... wymienie czujnik przy wymianie oleju
  10. Dzieki panowie , ta przypadłośc pojawiła się tuż po wymianie oleju , jeżdze już tak prawie 10 tysi na bierząco monitorując stan oleju. Pojawiło mi się to na trasie , dolałem setke oleju ujechałem kawałek i znowu sie pojawiło. Dolałem kolejną setkę i po pewnym czasie znowu sie pojawiło. sprawdziłem na tym średnio czytlnym bagnecie , a tam stan MAX. Leje motul specific 5w40. Przelot 200 tyś. Jestem właśnie przed zmianą oleju , i nie wiem czy inwestować w nowy czujnik, chyba nie bedzie wyjscia
  11. Panowie , w moim BRF-ie wywala mi niski poziom oleju mimo tego , że stan oleju dochodzi pod MAX... Przyczyna wydawałoby sie prosta , i znana - uwalony czujnik poziomu oleju.,... Jest jednak jedno ALE. W każdym dowolnym momencie mogę ten błąd , że tak powiem skasować. Wystarczy , że otwieram maskę i unoszę ją do góry. Każde otwarcie maski , powoduje , że żółta kontrolka znika na jakiś czas. Ktoś mi powie , jaka jest zależość między otwieraniem maski , a czujnikiem poziomu oleju ?? Nie wiem czy kupować nowy czujnik Ktoś coś poradzi ?
  12. Niedziela 20.07 , jezioro Zagłębocze !
  13. Panowie kończą mi się w B7 klocki. W związku z tym chciałbym wymienić hamulce na większe. Mam pewnie podstawe , 288 czy ileś tam. Jakie tarcze mogę wsadzić , żeby na zimie wieszła mi na to ori felga 16" et 42 bodajże. Na lato mam 18 ET 35 i miejsca jest sporo. Co mi jest potrzeba to zmiany takiego zestawu. Może ma ktoś jakiś zestaw ? Nie chce tanich klocków , które bedą piszczały jak złe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...