Skocz do zawartości

grajdek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grajdek

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Schweich, Niemcy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2016
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grajdek

1

Reputacja

  1. 17 cali, na oponach 225/50. Chetnie zainwestowalbym w jakies ladne 18" lub nawet 19", gdyby wyglad byl dla mnie najwazniejszy. Ale tak sie sklada, ze w zimie przez kilka tygodni "stacjonuje" w gorach, i to w miejscach gdzie sniegu jest zawsze po jaja, a o plug sniezny trudno. I te felgi, ktore tak chetnie komentujecie, na poprzednim samochodzie zdaly najlepszy egzamin, wiec pragmatycznie przelozylem je do obecnej A4. Na liczniku mam 45.000 i jak na razie auto spisuje sie bez zarzutow :) No moze poza jedna wpadka - na tapicerce tylnej kanapy rozszedl sie jeden ze szwow, ale oczywiscie calosc wymieniono na gwarancji. A wiec na razie samochod jezdzi caly czas jak nowy: zero piskow, trzaskow czy innych odglosow zuzycia. Tylko w pielegnacje lakieru trzeba wkladac troche wysilku, bo jak zapewne wiesz te nowe, ekologiczne lakiery, sa znacznie mniej trwale niz te robione kilkanascie/kilkadziesiat lat temu.
  2. Czesc, w jakiej cenie masz Motul 8100 x-clean+ 5W-30 504 00 507 00, 5 litrowy? Z wysylka do Wroclawia
  3. Po sprzedaży VW Scirocco w moim garażu i sercu powstała dziura, którą trzeba było jakoś zapełnić A jako że mój pracodawca zaczął wspierać ekologię i zainstalował na służbowym parkingu darmową stację ładowania samochodów elektrycznych, to uznałem że warto rozglądnąć się za jakąś hybrydą Wybór był niewielki, a dodatkowo w grę wchodził tylko leasing. Na szczęście już drugi raz w tym roku Audi uraczyło mnie świetną ofertą, tym razem na A3 e-tron. I tak oto od niewiele ponad miesiąca do pracy jeżdżę czymś takim: Więcej zdjęć dorzucę wkrótcę Ponieważ to samochód tylko na trzy lata i tylko do jazdy na krótkie trasy oraz do pracy, to z wyposażenia wziąłem niezbędne minimum: Audi Parking System plus przyciemniane szyby sportowa kierownica spłaszczona u dołu regulacja podparcia odcinka lędźwiowego ogrzewanie przednich foteli Audi active lane assist Audi pre sense front Adaptive cruise control itd. Warto wspomnieć, że e-tron w standardzie ma już kilka fajnych bajerów, jak reflektory LED czy ogrzewanie/klimatyzacja postojowa oraz sterowanie ze smartfona. Po 1.500 km mój rekord jazdy "na prądzie" to 32 kilometry. Przy czym moja droga do pracy to 55 km, z czego 5 kilometrów to miasto a 50 to autostrada (gdzie na prądzie jadę 120 km/h). Na większą opinię przyjdzie czas po 5 tys km
  4. 15 tysięcy kilometrów za mną: zero problemów, no może z wyjątkiem zacinającego się podparcia kolan w fotelu kierowcy, co będzie wymienione przy najbliższym przeglądzie/akcji serwisowej. Na zimę wybrałem felgi Rial Lugano z oponami Continental WinterContact TS 860 i póki co bez zastrzeżeń, choć test na śniegu dopiero nadejdzie Autko prezentuje się obecnie tak:
  5. Byla/jest na to akcja serwisowa. A przynajmniej ja dostalem wezwanie na poczatku lipca na aktualizacje oprogramowania, bo dokladnie taki blad mogl mi wyskoczyc bez zadnej przyczyny. Masz wpisane w ksiazke serwisowa jakies kody update'ow, jakie przeprowadzili?
  6. O ile mi wiadomo w Niemczech wylaczaja w ASO, ale musisz dodatkowo zaplacic za nowa homologacje i dokumenty rejestracyjne, i podniosa Ci podatek Kfz. Wszystko dlatego, ze fabryczne dane o emisji CO2 zakladaja, ze uzywasz tego systemu. Co rowna sie temu, ze na 100 km iles tam razy gasnie Ci silnik i nie emitujesz CO2 = placisz nizszy podatek. Takie wytlumaczenie otrzymalem w swoim salonie przy kompletowaniu zamowienia
  7. Na Q7 czeka się 4 m-ce. Może być możliwość przyśpieszenia jeśli dealer miał wcześniej zamówiony w ciemno jakiś demo car z nie klepniętą jeszcze przez fabrykę konfiguracją, wówczas może wstrzelić się z nowym konfigiem klienta w kolejkę swojej demówki. Tak robią dealerzy licząc, że średnio ileś tam zamówień w ciągu miesiąca złożą im klienci. Aktualny sredni czas oczekiwania na Twoj samochod to 2 miesiace - lista jest tutaj: http://www.motor-talk.de/forum/aktion/Attachment.html?attachmentId=749495. Ktos wiec dostaje go w miesiac, a inny musi czekac trzy Tak jak pisal mystic, dilerzy maja kilka mozliwosci przyspieszenia swoich zamowien.
  8. Ja tylko skoryguje, ze funkcjonalnosci o ktorych piszesz to, po niemiecku, Audi connect Notruf & Service inkl. Fahrzeugsteuerung (IW3), nie mylic z samym Audi connect (IT3) - na wypadek gdyby ktos podejmowal decyzje zakupowe na podstawie tego forum
  9. Poszycie zewnetrzne jest praktycznie cale ze stali. Dokladny opis znajdziesz w publikacji od kolegi wrclaguna tutaj: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/346987-instrukcja-obslugi-a4-b9-8w-2016/ strony 8-11
  10. Dostalem niemiecka instrukcje obslugi w wersji drukowanej + plyte CD z innymi wersjami jezykowymi, w tym polska. I ponadto poprzez myAudi mozesz pobrac dla swojego samochodu instrukcje w kazdym jezyku. Wiec spokojnie, nie musisz sie uczyc niemieckiego Jesli chcesz moge sprobowac ja sciagnac do pdf i Ci przeslac.
  11. Mam cos co w polskim katalogu opisane jest jako "Kluczyk komfortowy z funkcją Safe lock z funkcją otwierania bagażnika za pomocą gestów"
  12. Faktycznie w niektorych samochodach z czerwca i lipca 2016 napelniaja juz R1234yf... Choc z tego co czytam na niemieckich forach to jednak wiekszosc zalapala sie jeszcze na R134a. Miales pecha :/
  13. Male sprostowanie - taka zasada obowiazuje dla kazdego zakupu samochodu zagranica. Kupujesz go bez VAT, ale przed rejestracja w swoim macierzystym kraju musisz go zaplacic po stawce tego kraju: http://europa.eu/youreurope/citizens/vehicles/cars/vat-on-cars-bought-abroad/index_pl.htm
  14. Swoj samochod zamawialem w lokalnym salonie Audi, nie robilem zadnych porownywan. Znizke dyplomatyczna i tak wszedzie dostalbym te sama. Natomiast moj znajomy wlasnie dokonal zakupu VW Golfa GTE przez Internet. W lokalnych salonach dawali mu 5-7% znizki, przez Internet (w tym przypadku http://www.neuwagen-online.info)dostal 5 ofert ze znizka 5,5-11,5%. Czyli bardzo dobrze, biorac pod uwage to, ze mowa o samochodzie bardzo specyficznym i nisko marzowym. Odbior w fabryce w Wolfsburgu, platnosc jak juz przyjdzie potwierdzenie ze samochod jest w produkcji. Potwierdzam to co koledzy napisali wyzej - mozna tak zrobic i w niektorych przypadkach wychodzi taniej. W cenach bazowych roznica cen nie jest duza, ale podobno w UK sa bardzo fajne promocje na pakiety wyposazenia. Mnie to jakos nigdy nie krecilo, wiec nie zaglebialem sie w szczegoly
  15. Dziekuje Faktycznie, dobre pytanie - razem ze mna w grupie zwiedzajacej fabryke byly tez osoby z Holandii czy Szwecji, wiec na tamtych rynkach taka opcja tez jest dostepna. Ale czy dla samochodow zamawianych z Polski - nie mam pojecia Samochod byl gotowy po 15-16 tygodniach od zamowienia, jednak z uwagi na stan zdrowia nie moglem go odebrac wczesniej jak poczatek maja. Wiec przez ponad miesiac stal gdzies w polu i czekal Poza tym zamowilem pakiet Tour i skrzynie S-tronic, a obie pozycje sa na liscie dodatkow wplywajacych na opoznienia w produkcji:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...