Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kolejny TFSI ...


mateoosh

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,


Chcialbym i ja podzielic sie z Szanownymi Forumowiczami paroma informacjami o mojej B9


- Avant

- TFSI Q 252KM

- Tangorot (MNIAM !)

- Sline Selection (zalezalo mi na wentylacji foteli, a te nie wystepuja z sline wewnetrznym)

- prawie komplet wyposazenia (wszyscy asystenci, VC, felga 19, matrixy, Audi connect etc, klapa na gesty, wentylacja foteli, klima 3 strefy, ambiente, B&O, HUD itd)


95e2r6wm.jpg


aod8rf3k.jpg


ucs6w3co.jpg


bo3pzy7s.jpg


gd6jxqif.jpg


8hae7eri.jpg


lnqmfq8b.jpg


v9iojepe.jpg


Pare rzeczy po ponad prawie miesiacu eksploatacji


- VC - MUST have, no chyba ze sie jest purysta :-)

- ACC i asystent korka - bardzo przydatne

- Lane assist - denerwuje, ale bez niego nie ma asystenta korka, wiec sila rzeczy ....

- B&O - gra bardzo przyjemnie, ale w porownaniu z moim poprzednim autem (BMW 5 z customowym audio Gladen / Mosconi) jednak gorzej i to sporo gorzej. Ciekaw jak gra Audi Sound System ...

- Audi Connect - gadzet - ale czasem sie przydaje ("czy ja aby na pewno zamknalem auto ?"). Mozna tez zone sledzic ;-)

- Ambiente beleuchtung - MUST have, efekt noca jest piorunujacy

- Klapa na gesty - moim zdaniem MUST have, wiele razy mi sie przydala

- AreaView - zbedne, niewiele widac, moim zdaniem kamera tylna zupelnie wystarczy, ale przy polityce cenowej za pakiety to chyba srednio sie oplaca ...

- klima 3 zones - coz, wzialem, bo podobaly mi sie dotykowe przyciski i ten display .... :)

- wentylacja foteli - jak dla mnie koniecznosc w upaly. Wada - trzeba wziac najdrozsza skore albo kompozycja skory naturalnej i ekologicznej (jak u mnie). Ekologiczna zas wyglada ....no coz, slabo wyglada.

- Matrixy - jak dla mnie bajer, ale fakt w nocy robi wrazenie

- HUD - gadzet, ale patrz wyzej :-)

- przy felgach 19 trzeba miec regulacje zawieszenia, jest naprawde komfortowo w trybie komfort, testowo jezdzilem sline bez adaptacyjnych amortyzatorow i ...jak dla mnie zbyt twardo .


I na razie tyle, engine jest bardzo przyjemy, pali mi w miescie srednio 11.5, przyspieszenie 5.3 mierzone G-Techem po przebiegu 2500, wiec bardzo bardzo przyzwoicie. Mam nadzieje, ze bedzie tak dalej.


No i najlepsze : na auto czekalem rowny miesiac. 03.08 zamowienie, 05.09 odbior :)


Pozdrowienia dla wszystkich !


Mati.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

B. bogata opcja. Mnóstwo gadgetów na pokładzie!

Pięknie się w czerwieni prezentuje.

Z pakietem czerń świetnie czerwień wygląda.

Czy podsufitkę masz czarną?

Jak Ci się jeździ z Virtual Cockpit?

Kąt zegarów nie przeszkadza (zbyt pionowy)

Czy w B9 TFSi jest opcja zamówienia sport układu wydechowego (lub tego aktywnego?)

Na jakim setupie hamulców wychodzi B9 2.0 tfsi Q?

Rzeczywiście szybko zrealizowali zamówienie.

Koledzy na forum pisali, że podobno 3 zmiana produkcyjna wstrzymana.

Może wyniki sprzedaży nie są satysfakcjonujące?

Dużo frajdy i bezpiecznej jazdy!

Pozdrawiam!

Edytowane przez black4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziekuje za mile slowa, generalnie jestem gadzieciarzem, stad tez tyle bajerkow na pokładzie :)

Tangorot jest bardzo ladny, wpada w lekki róż w pelnym sloncu. Brat ma A3 8V z MisanoRot i moim zdaniem metalizowany Tango jest bardziej perlowy niz perłowy Misano :-)

NIe mam pakietu czerń. Celowo nie wybrałem, bo obserwując ten kolor z pakietem i bez opcja bez bardziej przypadła mi do gustu (szczególnie te chromowane listewki przy radarach ACC)

Podsufitkę mam jasną, efekt zapomnienia, ale tragedii nie ma ;-)

VC jest bardzo bardzo przyjemny, dobrze wygląda w pełnym słońcu , efekt dużej mapy jest przydatny choć nie aż tak jak reklamuje to Audi :) Kat zbliżony do pionowego zupełnie ale to zupełnie nie przeszkadza. Jakosc samego displaya jest znacznie lepsza niz np. w Passacie. Jak przekoduje go na layout RS to bedzie efekt dopiero, ale sa z tym drobne kłopoty. poki co, 90% jezdze w normalnym trybie ...

Aktywny wydech (z glosnikami) jest tylko w S4, w RS bedzie taki prawdziwy z klapami :-)

Hamulce sa na pewno inne (wieksze) w porownaniu z TFSI 190 i TDI 2.0 i takie same jak w V6 TDI. Zbadam dokladnie temat i dam znac :)

pzdr !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna b9 ze słusznym silnikiem! Gratki bardzo ładna! :) silniczek ma potencjał :) chociaż przy tej mocy mogli postarać sie o jakiś bardziej rasowy dźwięk. Takie mam wrażenie.. Wkoncu 5.3sek do 100 to juz coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Audi Connect - gadzet - ale czasem sie przydaje ("czy ja aby na pewno zamknalem auto ?"). Mozna tez zone sledzic ;-)

Ja tylko skoryguje, ze funkcjonalnosci o ktorych piszesz to, po niemiecku, Audi connect Notruf & Service inkl. Fahrzeugsteuerung (IW3), nie mylic z samym Audi connect (IT3) - na wypadek gdyby ktos podejmowal decyzje zakupowe na podstawie tego forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu. Bardzo ładna i bardzo mnie te 5,3 ucieszyły. Też mi się wydaję, że lepiej jest niż obiecywane 5,8.. Mierzyłeś ze startem lounch control?

Nie zgodzę się tylko z VC. Zobacz sobie u mnie jak to wygląda.. chociaż zdjęcia nie oddają, ale ten wyświetlacz między zegarami naprawdę duży z mapą z googlem. I naprawę gdyby VC byłby standardem zapłaciłbym za klasyki więc nie chodzi o kasę. Pozdrawiam Bardzo ładna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu. Bardzo ładna i bardzo mnie te 5,3 ucieszyły. Też mi się wydaję, że lepiej jest niż obiecywane 5,8.. Mierzyłeś ze startem lounch control?

Nie zgodzę się tylko z VC. Zobacz sobie u mnie jak to wygląda.. chociaż zdjęcia nie oddają, ale ten wyświetlacz między zegarami naprawdę duży z mapą z googlem. I naprawę gdyby VC byłby standardem zapłaciłbym za klasyki więc nie chodzi o kasę. Pozdrawiam Bardzo ładna.

No coz, o gustach sie nie dyskutuje. Jak napisalem, jestem gadzeciarzem i lubie takie "nowinki", ot, skrzywienie.

Po prostu morda mi sie cieszy, gdy widze takie cos:

IMG_0785.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny i jaki wypas, gratuluje!

Dzisiaj odebrałem swojego allroada w tdi, ehh chyba trzeba było brać tfsi.. 5,3 to juz konkret osiągi.

Powiedzcie prosze gdzie jest usb do muzyki, tak na szybko widziałem w podłokietniku ale jest napis charge only w schowku tylko karty sd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny i jaki wypas, gratuluje!

Dzisiaj odebrałem swojego allroada w tdi, ehh chyba trzeba było brać tfsi.. 5,3 to juz konkret osiągi.

Powiedzcie prosze gdzie jest usb do muzyki, tak na szybko widziałem w podłokietniku ale jest napis charge only w schowku tylko karty sd.

Witaj,

Niesttey zapomniales zamowic Audi Smartphone Interface i dlatego USB nie ma. Po zamowieniu tego drugie USB jest wlasnie w schowku w podlokietniku obok gniazka Charge only

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to ładnie, do głowy by mi nie przyszło ze biorac najdroższe mmi, phone boxa itd, może nie być usb! No nic i tak w większości słucham spotify ale audi troche w gumę leci, za wszystko trzeba dopłacić.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jedyne co to te logo S4 na obrotomierzu trochę nie na miejscu.. Dziwnie zrobili, zawsze był to przywilej dla posiadaczy esek. No chyba ze ktos sobie dorezał ale mowie o fabryce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie, to s4 to efekt moich kombinacji z aktywacja tzw layout-u 2 . Finalnie wrócę z tym do serii.
Co do pytania o launch control to tak , mierzone było w tym trybie. Mam na pokładzie tzw sportdifferential (funkcja torque vectoring z tylu ) i fajnie czuć przy ostrych startach preferencje tylu ;)

No to ładnie, do głowy by mi nie przyszło ze biorac najdroższe mmi, phone boxa itd, może nie być usb! No nic i tak w większości słucham spotify ale audi troche w gumę leci, za wszystko trzeba dopłacić.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Ja tez tego nie wziąłem, trochę żałuje bo chciałem sie pobawić CarPlay , No i po bluetoothie spotify Deezer itd nie pokazują grafiki albumów itd. Ale można z tym żyć, tym bardziej ze Ew retrofit jest prosty ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ciekaw jak gra Audi Sound System ...

Nie pytaj... Możesz się domyśleć ;D

Ale ja twierdzę, że od dobrego grania, to siedzi się w BMW :)

Co do twojej B9 to upchana na maxa nowinkami ;) jak VC mi dyndał, tak matrix ledy szlocham i płaczę, że wydawały mi się zbędne przy konfiguracji...

Gratuluję!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekaw jak gra Audi Sound System ...

Nie pytaj... Możesz się domyśleć ;D

Ale ja twierdzę, że od dobrego grania, to siedzi się w BMW :)

Co do twojej B9 to upchana na maxa nowinkami ;) jak VC mi dyndał, tak matrix ledy szlocham i płaczę, że wydawały mi się zbędne przy konfiguracji...

Gratuluję!

Matrixy robia wrazenie faktycznie modulowaniem swiatla, dobrze to widac na trasie, natomiast na autostradzie duzo TIRowcow dawało mi swoimi bateriami fotonowymi po oczach, czyli cos tam ich chyba oślepia.

W BMW podstawowe audio gra tez tragicznie. Audio tzw "HiFi" gra lepiej, ale tez bez szału, Harman (albo Logic7 w starszych modelach) to juz poziom powiedzmy ...Bose w A6 C7 (mialem takie auto to wiem).

Zdecydowanie najlepiej gra custom, w poprzednim aucie (BMW 5 LCI) mialem wlasnie wywalony standard i zalozony najpopularniejszy chyba mod audio , czyli zestaw dedykowany Gladen (woofery, twittery, midrange z przodu i z tylu) i 2 wzmacniacze (Mosconi 120.4 i Rainbow Beat 2). Kosztowalo to wszystko z 5k, ale efekt duzo lepszy niz Harman. I duzo lepszy niz mój obecny Bang, głębszy dół, lepsza separacja stereo, ogolnie dało sie słuchać na niskim poziomie głośnosci, w przypadku A4 to juz niekoniecznie.

To wszystko oczywiscie mocno subiektywne, kazdy ma na pewno wlasne preferencje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie Bang nie daje rady szczególnie przy niskiej głośności.. Jest też bardzo czuły na jakość pliku. W lepszej jakości jest dużo lepiej. Potwierdzam i pisałem to w swoim temacie, że Harman lepszy.

Napiszę jeszcze, że w tym aucie 3-strefowa klima to również must have. dlaczego? Ze względu na wygląd. Stadardowa jest po prostu brzydka. 3-strefowa bardzo dużo daje do wyglądu wnętrza. Dodatkowo z tyłu są i nawiewy i wyświetlacz, a nie kawałek jakiegoś plastiku. W samochodzie za tyle kasy musi to być.

O gustach się nie dyskutuje - masz rację :). Ale bardzo ładna. Te felgi piękne.

Jak ją docierałeś? 1,5k faktycznie oszczędzałeś i wciskanie i obroty czy użytkowałeś normalnie? Moja po przejechaniu ok. 1,5k km spala ciut mniej na setke.. Zeszło do ok. 13-14l/100

Edytowane przez Kosmita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie Bang nie daje rady szczególnie przy niskiej głośności.. Jest też bardzo czuły na jakość pliku. W lepszej jakości jest dużo lepiej. Potwierdzam i pisałem to w swoim temacie, że Harman lepszy.

Napiszę jeszcze, że w tym aucie 3-strefowa klima to również must have. dlaczego? Ze względu na wygląd. Stadardowa jest po prostu brzydka. 3-strefowa bardzo dużo daje do wyglądu wnętrza. Dodatkowo z tyłu są i nawiewy i wyświetlacz, a nie kawałek jakiegoś plastiku. W samochodzie za tyle kasy musi to być.

O gustach się nie dyskutuje - masz rację :). Ale bardzo ładna. Te felgi piękne.

Jak ją docierałeś? 1,5k faktycznie oszczędzałeś i wciskanie i obroty czy użytkowałeś normalnie? Moja po przejechaniu ok. 1,5k km spala ciut mniej na setke.. Zeszło do ok. 13-14l/100

do 2500 wylacznie tryb efficiency. W drugi dzien od razu trasa do berlina i z powrotem (100% autostrada, z predkoscia 140), przy 7500 wymienie jeszcze olej profilaktycznie i to byloby na tyle. Teraz czeka mnie jeszcze zakup felg na zimę, nie bede katował tych 19 wymiana opon przeciez :-)

Od 2kkm daje sie juz wyczuc inna prace motorowni, spalanie tez mi spadlo o okolo 0.5-1 ltr

Edytowane przez mateoosh
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie Bang nie daje rady szczególnie przy niskiej głośności.. Jest też bardzo czuły na jakość pliku. W lepszej jakości jest dużo lepiej. Potwierdzam i pisałem to w swoim temacie, że Harman lepszy.

Napiszę jeszcze, że w tym aucie 3-strefowa klima to również must have. dlaczego? Ze względu na wygląd. Stadardowa jest po prostu brzydka. 3-strefowa bardzo dużo daje do wyglądu wnętrza. Dodatkowo z tyłu są i nawiewy i wyświetlacz, a nie kawałek jakiegoś plastiku. W samochodzie za tyle kasy musi to być.

O gustach się nie dyskutuje - masz rację :). Ale bardzo ładna. Te felgi piękne.

Jak ją docierałeś? 1,5k faktycznie oszczędzałeś i wciskanie i obroty czy użytkowałeś normalnie? Moja po przejechaniu ok. 1,5k km spala ciut mniej na setke.. Zeszło do ok. 13-14l/100

do 2500 wylacznie tryb efficiency. W drugi dzien od razu trasa do berlina i z powrotem (100% autostrada, z predkoscia 140), przy 7500 wymienie jeszcze olej profilaktycznie i to byloby na tyle. Teraz czeka mnie jeszcze zakup felg na zimę, nie bede katował tych 19 wymiana opon przeciez :-)

Od 2kkm daje sie juz wyczuc inna prace motorowni, spalanie tez mi spadlo o okolo 0.5-1 ltr

Ja troszkę bardziej sobie pozwalałem. Czytałem właśnie żeby przy docieraniu nie jechać długo ze stałą prędkością.. Ja z kolei chyba ciut za mocno dynamicznie. Mam pytanko, czy Tobie klocki potrafią zapiszczeć po rozgrzaniu przy takim delikatnym podjezdzaniu np do świateł? Jak się je delikatnie naciska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...