misku

Pasjonat
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O misku

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      misku
    • Lokalizacja
      Berlin

    Auto

    • Model
      A4 B9
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2017
    • Silnik
      3.0 TFSI V6
    • Kod silnika
      CWGD
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Automat
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    170 wyświetleń profilu
    1. Potwierdzam, różnicy w oporze na pedale gazu nie ma. Zmienia się wyłącznie reakcja na gaz w różnych trybach. Komputer dobiera inne parametry przy tym samym skoku pedału np. 30%.
    2. Tak, u mnie działa. Sprawdzałem to już bardzo dawno temu, szybko wyłączyłem i nigdy więcej nie używałem. Zwalnia i przyśpiesza bardzo dobrze, tyle tylko, że zawsze stosuje się do limitów prędkości, które odczytuje ze znaków + wspomaga się nawigacją. Da się ustawić "bufor", który sprawi, że jeśli wystąpi ograniczenie prędkości, to samochód nie wyhamuje od razu tylko będzie zwalniał powoli, ale nie ma opcji typu: "jedź szybciej niż ograniczenie prędkości o 10km/h".
    3. Nie do końca rozumiem. Czy chodzi, o to, że ikonka korka się nie zaświeciła, ale ACC przełączył się sam na 30km/h? Wow, tak to u mnie nigdy nie było. Sam Lane Assist nie, ale Asystent Jazdy w Korku właśnie polega na tym, że podąża za poprzedzającym autem (i tym się odróżnia od LA). Będzie próbował jechać torem jazdy auta znajdującego się przed nim (oczywiście w ograniczonym zakresie). Potwierdza to instrukcja: "Prowadzenie nie odbywa się koniecznie po środku własnego pasa ruchu". U mnie to działa. Czasem jest denerwujące, kiedy nagle ktoś przede mną chce zobaczyć, co się dzieje z przodu korka i skręca tak, że wyjeżdża na chwilę bokiem auta z linii aut, a moje auto bezmyślnie za nim. Nie pamiętam tylko, czy zawsze miałem linie na jezdni. Zwrócę na to uwagę. Żeby jeszcze bardziej namieszać, to instrukcja mówi, że rzeczywiście "Asystent Korka może pomóc w zakresie prędkości poniżej 65 km/h" Jak wcześniej wszyscy pisali, jest to 30 km/h. A przynajmniej mi nie udało się nigdy jechać z Asystentem Korka powyżej 30 km/h. Wyłącza się sam.
    4. W DE działa tak samo jak w PL. Traffic Jam Assist (po polsku Asystent jazdy w korkach) = ACC + Line Assist. @sowiq dobrze to opisał. Sama nazwa, to po prostu marketingowy bełkot. Pracownicy Audi na targach we Frankfurcie w 2015r. sami nie wiedzieli, co to jest. Włączasz obydwa systemy i wtedy samochód, gdy "wykryje", że jest korek, to pokazuje zieloną ikonkę z samochodami jeden za drugim. Powyżej 30 km/h nadal możesz korzystać z ACC + Line Assist. W zależności od opcji, nawet do 250 km/h. Też musisz od czasu do czasu ruszyć kierownicą. Różnica względem Traffic Jam Assist jest taka, że do 30 km/h nasz samochód "przykleja się" do poprzedzającego pojazdu i stara się za nim podążać. Innymi słowy, pojazd przed tobą omija przeszkodę, to nasz samochód też ją omija.
    5. Niestety nie. Ja kupiłem za 50zł kartę SIM z Play (2GB/miesiąc przez rok). Sam Internet i bez żadnych zobowiązań. Potem można kartę wyrzucić Co prawda moja motywacja była inna (gówniana karta SIM wbudowana w samochód nie działa w Polsce - a miała działać, twierdzili w fabryce Audi kłamcy i oszuści), ale może i tak warto rozważyć zakup.
    6. Skonfiguruj WLAN w samochodzie, spróbuj połączyć się innym urządzeniem i zobacz, czy masz Internet. Jeśli tak, to pewnie wygasła licencja Audi Connect (zwykle jest na 3 lata) i podejrzewam, że będzie trzeba zgłosić się do ASO po nową. Nie miałem jeszcze przyjemności, być może ktoś inny?
    7. Jak najbardziej możesz użyć telefonu aby "użyczyć" samochodowi Internetu. Twój telefon musi być połączony przez bluetooth i obsługiwać profil SAP (SIM Access Profile). Wtedy auto będzie mogło połączyć się z kartą SIM twojego telefonu. Nie jestem pewien tylko, czy samo Audi pomimo, że będzie miało dostęp do Internetu, nie będzie żądało przedłużenia licencji na mapy, Audi Connect i inne. Możesz nawet skonfigurować WLAN hot spot w samochodzie, tylko zastanawiam po co, skoro możesz to zrobić również na telefonie
    8. Racja, ale w moim przypadku trzeba było się bronić. Ja keylessa nie chciałem. Samo przypełzło (nie dało się nie wziąć)
    9. @Kosmita Dzięki za informację, nadrabiam zaległości.
    10. A mnie, że zawsze trzeba wejść w to menu, aby przełączyć wycieraczki w tryb serwisowy Jest na to szybszy sposób?
    11. Miałem dokładnie ten sam problem. Zakupiłem sobie coś takiego: https://www.amazon.com/Black-Hole-Faraday-Key-Fob/dp/B01M9GLNYI/ref=pd_sim_107_3?_encoding=UTF8&pd_rd_i=B01M9GLNYI&pd_rd_r=DFB3MJ2TQJJ72QQCTWMG&pd_rd_w=FNKOw&pd_rd_wg=u55Be&psc=1&refRID=DFB3MJ2TQJJ72QQCTWMG Kluczyk mam w etui, a etui w kieszeni. Zero problemów. Etui blokuje fale elektromagnetyczne o zdefiniowanych częstotliwościach. Decyzję o zakupie podjąłem, gdy uświadomiłem sobie jak łatwo przekazać na dużą odległość sygnał z kluczyka. W zatłoczonych miejscach (np. centrach handlowych) nie muszę się o to martwić. Upierdliwość polega na tym, że trzeba wyciągnąć kluczyk z etui aby auto otworzyć, ale można to zrobić wcześniej lub gdy idzie się do auta i obie rzeczy pozostawić w kieszeni - będzie działać.
    12. U mnie jest to samo. Nie wiem skąd wzięli to "zet z kropką"
    13. Gratulacje! Wielkie dzięki za update.
    14. Dzięki uprzejmości jednego z ASO, udało mi się dostać taki dokument. czynnosci_serwisowe_audi.pdf
    15. W tym zestawieniu nie mają jeszcze B9, ale bardzo dziękuję.