Minkina91 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Witam, Wyświetliło mi takie błędy. Co z nimi? bardzo poważne awarie czy da się jeździć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszlsw 2 Opublikowano 3 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2017 O panie dobra kumulacja, lubię takie tematy. Masz zdrowo zepsute auto jeśli te błędy powracają po kasowaniu. Tak na szybko to w sumie wszystko pisze, uwalona sonda uwalone ustawienie rozrządu ew. nastawnik, no i problem z doładowaniem czyli cały układ łącznie z turbo bym przeswietlił. Termostat możesz olać;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minkina91 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Sonda do wymiany? Sonda 1 to ta bliżej turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Spokojnie wszystkie błędy nieciagle. Jako nie ma innych objawów typu silnik pod maską a auto nie jedzie, to skasować i obserwować czy wrócą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Minkina91 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Na dzień dzisiejszy nie pojawił się błąd związany z sondą oraz błąd z doładowaniem. Niestety powtórzyły się błędy P0011 oraz P1292. Takie pytanie: od czego rozpocząć naprawę P0011? Coś wymieniać? Coś pomierzyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się