[1.9 TDI AFN]-Wielka prośba o analizę logów stat. i dynam.
0

    7 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Kowal123a    0

    Witam,zaznaczę że to moje pierwsze logi jakie robiłem kiedykolwiek także jak będą błędy proszę o poprawienie poprawię rób zrobię dodatkowe nowę.

    A wiec opiszę problem czasami łapie notlaufy ogólnie auto strasznie się zamuliło wcześniej rozruszałem sztangę i było ok ale na chwilę.. przegonienie już nie pomaga na zimnym silniku mam odczucie ,że lepiej się zbiera lecz nie pałuję bo szkoda silnika a na ciepłym jest tragedia.Myślę ze to kierowniczki ale nie znam się do końca dlatego proszę o poradę.Drugi problem to ciężko zapala nawet teraz gdy 20 stopni + w nocy myślę ze cofa się paliwo bo niedawno założyłem zaworek i jest o niebo lepiej tylko chciałbym to naprawić a nie maskować problem więc miło by było posłuchać porad.

    STATYCZNE:

    grupa 000 : http://vaglog.com/log-000_EgUs75p.html

    grupa 001: http://vaglog.com/log-001_Jryzej.html

    grupa 003: http://vaglog.com/log-003_77b89.html

    grupa 004: http://vaglog.com/log-004_1dFqGP.html

    grupa 013: http://vaglog.com/log-013_B8JHR.html

     

    DYNAMICZNE:

    grupa 001: http://vaglog.com/log-001_6TM4B.html

    grupa 003: http://vaglog.com/log-003_56SoQ.html

    grupa 004: http://vaglog.com/log-004_ut262n.html

    grupa 007: http://vaglog.com/log-007_IO4Qed1.html

    grupa 008: http://vaglog.com/log-008_pr7Lve.html

    grupa 010: http://vaglog.com/log-010_SJv640R.html kolejny : http://vaglog.com/log-010_82055.html

    grupa 011: http://vaglog.com/log-011_TqWuG.html

     

    BASIC SETTINGS:

    grupa 000: http://vaglog.com/log-000_Vd7zGos.html

    grupa 004: http://vaglog.com/log-004_6OhIx.html 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Helga    0
    Napisano (edytowane)

    Pewnie inni napiszą że żaluzje się przycinają  ale mój log dynamiczny wyglądał tak samo jak twój,wymień tylko gruszkę turbiny na z awx-a,tylko dobrze ją tylko wyreguluj.musisz puknąć w nastwnik bo dawka ma być ok 4 ,a ty masz 8,auto zamulone będzie na starcie,i słabe odpalanie(log 1 statyczny).

    Edytowane przez Helga

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowal123a    0

    Helga dzięki za odpowiedż czekam jeszcze na inne porady.Zastanawiam się czy dawki nie można vagiem zmniejszyć wolałbym nastawnika nie ruszać chociaż kąt wtrysku sam robiłem i poradziłem sobie.Czekam na inne odpowiedzi.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Helga    0

    Vagiem jest minimalna regulacja,musisz nastawnik.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowal123a    0

    Ok dzięki jutro to poprawię i czekam na dalsze interpretację logów co do notlaufow ale pewnie kierownice.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Kowal123a    0

    Odświeżam , dawka zmieniona w okolicy 3,4-3,6 mg o niebo lepiej zapala i zbiera się batorego za mną nie widać więc tak zostawiłem.

    Turbawkę w wolne dni wyciągnę i żaluzję pójdą do czyszczenia przy okazji wywalę kata i zobaczymy co będzie.

    A propo kata ktoś wie jak wybebeszyć ,żeby puszka została dla diagnosty?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    michal_g84    0
    Napisano (edytowane)

    wybijasz środek i wstawiasz rurkę z powrotem i dla diagnosty z zewnątrz wygląda tak samo, albo dajesz tłumik który wygląda z zewnątrz jak katalizator - efekt jakbyś dał zamiennik jakiś kata (minus tego rozwiązania - dobry diagnosta i tak się kapnie że to nie kat, nie wspominam nawet o sprawdzeniu przez analizator spalin).

    Edytowane przez michal_g84

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members