audia4b5sedan 0 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Przesyłam logi doładowania http://vaglog.pl/log-011_j24BF54.html .... niestety turbo nie domaga i nie mogę znaleźć przyczyny :/ Turbo nawet zregenerowałem i dalej to samo. Jakieś pomysły ?? Silnik 2.0 BKD 8P TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2017 jak już robiłeś logi to mogłeś komplet zrobić. Masz w dziale diagnostyka opis ktore ze soba zrobić. statyczne i dynamiczne. Duzo moze byc przyczyn, ot chociazby wadliwy n75, dziura w podcisnieniu itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2017 Podcisnienie sprawdzine. Egr wywalony programowo i zaslepiony wężyk. Nie ma zadnych błędow. W Vcds test turbo ladnie podciaga sztange turbiny. Jednak w calym zakresie mam niedoladowanie i dziwnie N75wysterowany na 76% Kurcze przeciez niedoladowuje... nie powinno byc z 20-30 % :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 http://vaglog.pl/log-010_4XwV8.html http://vaglog.pl/log-011_j24BF54.html http://vaglog.pl/log-003_6t54s.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 cos z EGR jest nie halo, caly czas te same wysterowanie ma. jakby byl caly czas otwarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Tak tylko ze Egr jest fizycznie zaślepiony. Wywalony programowo... Jak móglby byc otwarty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Tak tylko ze Egr jest fizycznie zaślepiony. Wywalony programowo... Jak móglby byc otwarty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Zastanawia mnie jedno. Cos powoduje obciecie doladowania przez ECU od samego początku. Przeplywomierz jest dobry. czujnik cisnienia dolafowania tez jest oki. podcisnienie jest oki-0.85 na pompie tandemowej a 0.66bar na wyjsciu z N75. Co moze powodowac asekuracyjne obcinanie dawki przez ECU??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Zastanawia mnie jedno. Cos powoduje obciecie doladowania przez ECU od samego początku. Przeplywomierz jest dobry. czujnik cisnienia dolafowania tez jest oki. podcisnienie jest oki-0.85 na pompie tandemowej a 0.66bar na wyjsciu z N75. Co moze powodowac asekuracyjne obcinanie dawki przez ECU??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audia4b5sedan 0 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Czyta to ktos w ogóle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się