Olej w zbiorniczku wyrownawczym Audi A4 B6 1.8t 163KM, BFB
0

    3 posty w tym temacie

    Witam. Moj samochod to Audi A4 B6 1.8t 163KM, BFB. Dzisiaj zapalila mi sie kontrolka silnika. Po chwili zatrzymalem samochod i otworzylem  zbiorniczek  wyrownawczy i zauwazylem, ze mam tam troche oleju i korzuch u gory. Samochod dzien wczesniej byl u mechanika w autoryzowanym warsztacie i byla regenerowana turbina, wymiana oleju na Motul 10W 40 i filtr oleju( wczesniej byl lany Rowe 10W 40), wymieniony: zawor DV, poduszka silnika, zlacze elastyczne(plecionka), aktuator turbo, usuniety katalizator.

    Co moze byc przyczyna? Czy to zuzyta uszczelka pod glowica czy moze uszkodzona chlodniczka olejowa? Po weekendzie dzwonie do tego warsztatu co robilem powyzsze elementy. Warsztat ten mam oddalony ok 20 km i chyba lepiej bedzie wziac samochod na lawete, bo jak walnela uszczelka pod glowica to moge zarznac silnik i turbine po regeneracji?

    Czy ktos mial podobny przypadek i co najlepiej zrobic?

    Pozdrawiam

    Jacek

     

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam przyczyn moze byc sporo napewno auto na lawete potem na warsztat dokldne ogledziny mechanika.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W mojej starej Audi 80 też tak miałem i przyczyną była uszkodzona chłodniczka olejowa...zaczął bym od tego

    Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Dodaj konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!


    Zarejestruj nowe konto

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.


    Zaloguj się teraz
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members