Jack30 0 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Witam. Moj samochod to Audi A4 B6 1.8t 163KM, BFB. Dzisiaj zapalila mi sie kontrolka silnika. Po chwili zatrzymalem samochod i otworzylem zbiorniczek wyrownawczy i zauwazylem, ze mam tam troche oleju i korzuch u gory. Samochod dzien wczesniej byl u mechanika w autoryzowanym warsztacie i byla regenerowana turbina, wymiana oleju na Motul 10W 40 i filtr oleju( wczesniej byl lany Rowe 10W 40), wymieniony: zawor DV, poduszka silnika, zlacze elastyczne(plecionka), aktuator turbo, usuniety katalizator. Co moze byc przyczyna? Czy to zuzyta uszczelka pod glowica czy moze uszkodzona chlodniczka olejowa? Po weekendzie dzwonie do tego warsztatu co robilem powyzsze elementy. Warsztat ten mam oddalony ok 20 km i chyba lepiej bedzie wziac samochod na lawete, bo jak walnela uszczelka pod glowica to moge zarznac silnik i turbine po regeneracji? Czy ktos mial podobny przypadek i co najlepiej zrobic? Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radys6 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2017 witam przyczyn moze byc sporo napewno auto na lawete potem na warsztat dokldne ogledziny mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piti82 2 Opublikowano 15 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2017 W mojej starej Audi 80 też tak miałem i przyczyną była uszkodzona chłodniczka olejowa...zaczął bym od tegoWysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się