Rogalito 0 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 Witam serdecznie klubowiczów:) Mam do Was takie pytanie. Mianowicie posiadam A4 B7 2.0 TDI 140km (bez DPF) co myślicie / doradzicie na temat zmapowania jej do 170 kucy opłaca się? Czy wiążą się z tym jakieś inne wydatki? Czy dac sobie spokój i pozostać przy 140... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edraven 10 Opublikowano 4 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 Podaj jaki masz kod silnika w pierwszej kolejności. były lepsze i gorsze do tuningu. Jeżeli auto masz nowe to warto zając się w pierwszej kolejności napędem pompy olejowej, bo to jest realny problem tych samochodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalito 0 Opublikowano 4 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2017 A więc.. kod silnika jeżeli dobrze przeczytałem to "BNA"... Auto jest z 2005r a ja posiadam go od lutego tego roku... co do pompy oleju to będę ja wymieniał przy rozrzadzie czyli za jakieś 10000km ( mechanik doradził żebym wymieniał pompę razem rozrzadem) czy coś jeszcze podać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scania1213 1 Opublikowano 9 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2017 BNA? taki silnik 2.0 był w Audi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudi1980 0 Opublikowano 11 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2017 Tak były i są ja właśnie mam taki symbol BNA 002637. Czy w pompie oleju jest tam ten imbusik czy łańcuszek? Ktoś, coś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się