edraven

Klubowicze
  • Zawartość

    617
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

8

O edraven

    Informacje

    • Imię
      Krzysiek
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A5
    • Nadwozie
      Sportback
    • Rocznik
      2010
    • Silnik
      3.0 TDI V6
    • Kod silnika
      CCWA
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      S-Tronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    1799 wyświetleń profilu
    1. Fanta, nie cykaj się tylko rób masz dobre DSG więc bez stresu.
    2. Karol, czym w rodzinie jezdziliście jak całe moce zostały zaangażowane ?
    3. Pozdrowienia z Kambodży
    4. edraven

      Nie wprowadzaj człowieka w błąd. z wersji 120KM można bezpiecznie wyciągnąć dokładnie taką samą moc co z 143KM CAGa czyli okolice 180KM. Wszytsko co więcej chcesz to już mniejsze bądź większe modyfikacje mechaniczne. Zaczyna się od turbo z CAHA i okolice 200-210 są w zasięgu , jedyne ryzyko to wytrzymałość sprzęgła (może ślizgać) robiliśmy takich aut kilka do tej pory, jak chcesz to podesle na PW wykresy albo zajrzyj na FB, https://www.facebook.com/digisoftpowered/ Pozdro
    5. Wszystkie Multi mają słabiutka serie, silnik zdrowy. W manualu ten sam soft miałby 180KM i 400Nm. Wcześniej przywróciłem Marcinowi pierwotną wersję softu sprzed akcji serwisowej.
    6. Koledzy, może ktoś odświeży pamięć Radkowi? Przy okazji, multi w B8 Marcina
    7. Radek, bo mam takie nieśmiałe pytanie... Po jakiego ch... już drugi raz umawialiśmy się na program a ty pojechałeś do kogoś innego? Jak chcesz pogadać to wystarczy się odezwac bez deklaracji. Ale nie stresuj się nic nie straciłem bo i tak wiedziałem że zrobisz po swojemu. Aż się ciśnie , ups i did it again bo z B5 było to samo.
    8. Nie będę cytował kolejnego cytowania cytowania. Owszem ciśnienie smarowania na N spada, ale dalej skrzynia dostaje olej, ale mniej. Druga sprawa , niech każdy oceni sam czy kilka bądź kilkanaście sekund pracy na biegu jałowym w trakcie pomiaru zrobi takie spustoszenie (zwłaszcza że skrzynia puszczona na N jest odciążona, więc ciśnienie smarowania nie mus być aż tak duże jak w przypadku zapiętego biegu) Trzecia sprawa, tryb P jest trybem podobnym do N tylko z mechaniczną blokadą wałka zdawczego. Czy nie trzymamy auta na trybie P jak czekamy w aucie na parkingu aż baba wróci z biedry? Swoją drogą trzeba pamiętać że kolejność zatrzymywania auta do postoju to hamulec nożny, hamulec postojowy i dopiero tryb P, po to żeby nie wy***ać tej blokady na amen (zwłaszcza jak się mieszka w terenie pagórkowatym) Dużo gorszym przypadkiem jest sytuacja z hamowaniem samochodów 4x4 (dot. wszystkich dopinanych napędów) na rolkach na hamowni z niezsychronizowanymi osiami pomiarowymi. nieogarnięty operator źle rozpoczynając pomiar lub robiac pomiar nieprzygotowanym autem może nieświadomie doprowadzić do spięcia drugiej osi jeżeli sterownik uzna że właśnie potrzebuje napędu 4 kół.
    9. Jako ciekawostka https://drive.google.com/file/d/1va2lMo52z6N-BBA1EOdAQiaCeVGooxkY/view?usp=drivesdk
    10. Przy twoich argumentach to nie ma sensu w ogóle robić jakiegokolwiek tuningu bo coś za jakiś czas się wy***ie. A to turbo ma większe doładowanie , a to pompa więcej daje, a to DPF po d*pie dostaje, sprzęgło będzie ślizgać a hamulce szybciej zużywac. Piszesz jakbyś przynajmniej słyszał o jednym przypadku wysypania się skrzyni po tuningu. Ja 10 lat zajmuje się tym , nie wspominając o innych kolegach z branży i uwierz mi że miałem już każdy typ schizujących klientów, żaden z nich nie zgłosił nigdy takiego problemu. Powiesz że uszkodzenie nie następuje natychmiast tylko po czasie. Jak coś ma się wysypać to i tak się wysypie, tuning zwyczajnie ujawnia słabe ogniwo. Jak ktoś się obawia to po prostu nie modzi auta.
    11. Minimum 4, po 2 pomiary seria i mod. Panowie, cały świat hamuje automaty w ten sposób i nie ma z tym absolutnie problemu. Nawet producent wyrywkowo , a w niektórych przypadkach 100% produkcji hamuje w taki sam sposób. Gdyby producent uważał to za ryzykowne to samochody nie były by fabrycznie wyposażone w tzw dynomode. Dlatego nie szukajcie dziury w calym.
    12. W tym aucie na 4 biegu jest 180-200, na 3 ok 140-150
    13. Co wy pier$%$^%cie ! Nie da się zhamować poprawnie auta bez zrzucania na N !! Jak hamownia ma wyliczyć straty skoro konczysz hamowanie na etapie 6500 obr ? To tak jakbyś pół pomiaru zrobił. Radek błagam, nie mów mi że dałeś sobie wcisnąć wykonanie pomiaru bez wyrzucania na N to znaczy że masz grubo przekłamany wynik. Nie ma co sie onanizowac nad trybem N w automacie bo mówimy o tak krótkim etapie pracy bez smarowania że nie ma prawa się nic stać. Janusze latami jeżdżą klasycznym automatem i wyrzucają na N żeby auto mniej paliło i nic się nie dzieje.
    14. Postaram się przyjechać, ale nie gwarantuję.
    15. Bart własnie zmienił w Octavii łańcuch w tym silniku po 130kkm, strasznie wyrypany, ale jakoś jeździł. Koszty ~1200PLN więc nie jakies zawrotne, nawet jeśli przyjedzie zmienić to nie traktować tego jak karę tylko normalną czynność serwisową. a poza tym motor całkiem sensowny do normalnego przemieszczania się. Mało pali, do tego dosyć dobra elastyczność.