Jump to content

iszek

Pasjonat
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About iszek

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    KBR/ DE

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CNHA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. iszek

    B8 TrOOOOp

    Od 8 miesiecy mam B8 z silnikiem CNHA czyli 2.0 190 KM i przejechalem w tym czasie 18 tysiecy km bez zadnych problemow, 2 razy zaliczylem dolewke AdBlue
  2. iszek

    Poziom AdBlue

    Na klapce wlewu paliwa znajduje sie informacja, ze minimalnie trzeba wlac 7,6 litra.
  3. Witam. Dzis bawiac sie vcdsem zajrzalem na wartosci filtra, napiszcie co o nich sadzicie. Dla mnie wszystko wyglada okej. IDE00432 Filtr cząstek stałych: czas od ostatniej regeneracji 30759 s IDE00433 Filtr cząstek stałych: zawartość popiołu w oleju 0.07 l IDE00434 Filtr cząstek stałych: obliczona masa sadzy 18.13 g IDE00435 Filtr cząstek stałych: zmierzona masa sadzy 10.32 g IDE00436 Filtr cząstek stałych: kilometry od ostatniej regeneracji 626066 m
  4. iszek

    B8 TrOOOOp

    Mam A4 z tym silnikiem quattro i manualem, jazda autostrada 150 - 160 km/h wychodzi okolo 6,8 litra na 100 km liczone z dystrybutora, na komputerze wychodzi ciut wiecej. Przy wolniejszej jezdzie pokazuje nawet ponizej 6 litrow.
  5. iszek

    B8 TrOOOOp

    Nokian D4 polecam, jezdzilem 2 sezony i zadnych problemow nie bylo. Zamowie, zobaczymy co to za wynalazek Zamowielem kabel i oprogramowanie u @H4mm3R, przyda sie zawsze do innych rzeczy
  6. iszek

    B8 TrOOOOp

    Temat: Dywaniki gumowe, w B6 mialem Petexy, pojawilo sie cos dobrego lub lepszego w podobnej walucie?
  7. iszek

    B8 TrOOOOp

    Dzieki za odpowiedzi! Ale tu sie rodzi problem bo nie dysponuje kablem ani oprogramowaniem
  8. iszek

    B8 TrOOOOp

    Witajcie. Zbliza sie termin zmiany oleju i filtrow w moim aucie, w B6 bylo to dziecinnie proste i moje pytanie czy dam rade te same czynnosci przeprowadzic w B8 w garazu z kanalem. Najbardziej obawiam sie o filtr paliwa, czy uda mi sie do niego dostac?
  9. To bylo moje pierwsze tankowanie, nastepne bedzie z banki. Watpie, zeby w ASO bylo taniej niz na stacjach, a nie chce przeplacac.
  10. Nie polecam tankowania z dystrybutora, zbyt mala srednica wlewu w stosunku do pistoletu i powietrze nie ma jak schodzic podczas tankowania
  11. iszek

    B8 TrOOOOp

    Witam serdecznie. Czy mozecie potwierdzic moje przypuszczenia, ze w B8 z silnikiem 2.0 tdi i napedem quatrro wystepowala skrzynia s-tronic i manualna i nie bylo tiptronica?
  12. Dunlopy u mnie na przodzie wytrzymały 30 tys, już wczesniej tu pisałem o nich.Wysłane z mojego QUANTUM_3_500
  13. Z mojego doświadczenia nie mogę polecić dunlopow bo po ponad 30 tysiącach km na przodzie starły się do ograniczników. Dodam że jeździłem bez żadnych szaleństw. Zarówno na suchym i mokrym dobrze się jezdzilo tylko że za szybko się scieraly. Teraz mam pirelli p zero nero gt ale po 2 tys nie mogę ich w pełni ocenic. Wysłane z mojego QUANTUM_3_500
  14. iszek

    B6 DIVISION

    Witam Szukam dwoch opon w rozmiarze 225/40/18 w cenie max do 500 za sztuke, warunek maja sie nie zdzierac jak Dunlopy RT ktore wytrzymyly troche ponad 30 tysiecy kilometrow. Co mozecie polecic?
  15. Witam Szukam dwoch opon w rozmiarze 225/40/18 w cenie max do 500 za sztuke, warunek maja sie nie zdzierac jak Dunlopy RT ktore wytrzymyly troche ponad 30 tysiecy kilometrow. Co mozecie polecic?
×
×
  • Create New...