Jump to content

krystian3769

Pasjonat
  • Posts

    169
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About krystian3769

Informacje

  • First name
    Krystian
  • Location
    Nisko, Podkarpackie

Car

  • Car model
    A4 B9
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2016
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    DETA
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

4,212 profile views

krystian3769's Achievements

67

Reputation

  1. Mnie też ulżyło. Wczoraj byłem zmieniać klocki z przodu. I dopiero na podnośniku z kolegą dokładnie przeglądneliśmy od spodu. Tak niosło że sam wcześniej obstawiał że to przy samej kierownicy. Sprawdzał w ASO i już w usterkach mają informacje o tym krzyżaku.
  2. Wreszcie wszystko ogarnięte. Kupiłem używane manetki. Kalibracja i zagadało. A to skrzypienie okazało się że przechodziło z dolnego krzyżaka wałka pośredniego kierownicy.
  3. Przełączniki zespolone 4M0907129HD Zobacz ogłoszenie Witam Kupię jak w tytule komplet przełączników zespolonych z nr 4M0907129HD. 100% sprawne i nie rozbierane Użytkownik krystian3769 Data 13.06.2021 Cena Kategoria A4 B9  
  4. Time Left: 15 days and 2 hours

    • Kupię
    • Używany

    Witam Kupię jak w tytule komplet przełączników zespolonych z nr 4M0907129HD. 100% sprawne i nie rozbierane

    NO VALUE SPECIFIED

  5. Ooo i takiego potwierdzenia potrzebowałem 👍 Czytałem różne info. I zgłupiałem w końcu.
  6. Z tego co zdążyłem ustalić to używka powinna zagadać po samej adaptacji. Wiec chyba kupie używana a w razie czego na nią będę ustawiał swoją. Dziś jeszcze zdejmę pająka i sprawdzę czy bez niego dalej skrzypi. Coś muszę ustalić bo stoję pare kroków do tyłu.
  7. Zastanawiałem się jeszcze czy nie kupić najtańszej używki żeby sprawdzić jak te zębatki są ustawione. Tyle że gwarancji nie ma czy ktoś przy tym nie grzebał
  8. Raczej niema innego wyjścia. Ten nr co podawałeś w temacie zmiany tempomatu to ten z kodami tak ? 8W9054690A To ten sam pająk co mój? Mój ma nr 4M0907129HD
  9. Niestety to ustawienie nie jest właściwe nie można przeprowadzić kalibracji.
  10. Co jeszcze zauważyłem na magnesach są cyfry 4 i 8 na oby dwóch plus do tego po dwie kolejne o których wspominałem wcześnie. I tak przeglądając zdjęcia wychodzi na to że jeżeli ustawi się zębatki na te kropki to przy obrocie te same cyferki z obu zębatek powinny patrzeć na siebie na wprost. Zobaczymy jutro czy tak jest jak myślimy. Szkoda tylko że skrzypi dalej co prawda już mniej. Delikatnie dałem nowego smar na te zębatki.
  11. Tym moim gownianym klonem nie mogę zrobić adaptacji. Choinka się dalej świeci ale chyba coś z tego będzie bo czytało 5 błędów i wszystkie wykasowałem. Jutro podjade do kolegi i mam nadzieje ze uda się to z kalibrować. Dam znać. Tak czy siak Muskel1 wielkie dzięki za zainteresowanie i pomoc
  12. Pytanie czy dawać tam trochę smaru czy tym razem odpuścić ?
  13. Tak tez ma te punkty. Ustawiłem tak. Na pierwszy ruch kierownicy w prawo żeby te punkty w chodziły na siebie i w środek pierwszej zębatki i przechodziły w środek drugiej. I teraz co zauważyłem. Z pozycji zero gdy zaczynam kręcić czy w prawo czy w lewo do kata 180 ( w prawo to moment przejścia dwóch zębatek po przez spójność kropek) magnesy kręcą się nie równomiernie. Po przekroczeniu tego kata zaczynaja pracować w tandemie.
  14. Tez to mi przyszło do głowy. Tak zrobię i zmotam to do kupy prowizorycznie. Podepnę i się zobaczy
×
×
  • Create New...