Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[AVF] ProSba o analize logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałem poprosic o analize logow . W zwiazku z wystepujacymi dgraniami i wibracjami ktore opisywalem w innym temacie doradzono mi przyjzec sie turbo  . Z góry dziękuje za pomoc

https://zapodaj.net/c7deeafeb8330.jpg.html

https://zapodaj.net/8ed71047170ff.jpg.html

https://zapodaj.net/064651c30c5ca.jpg.html

https://zapodaj.net/bdd9587d33179.jpg.html

dynamiczne

https://zapodaj.net/a3ad3095f2f79.jpg.html

https://zapodaj.net/ee1e764e48b18.jpg.html

Opublikowano

Zrób jeszcze dynamiczne i statyczne grup 001,004,013,018,023. Odnośnie turbo to posprawdzaj wężyki podciśnieniowe, króciec na pompie vacum i wyczyść geometrie w turbinie bo doładowanie faluje ( zadane ciśnienie osiąga dopiero przy 3300obr a potem lekko przeładowuje). Auto po chipie.

Opublikowano (edytowane)

Dziękuję Ci za szybką odpowiedź.   Tak auto po Chipie dowiedziałem się niedawno bo miałem okazję skorzystać z hamowni i wtedy koleś mówił że coś z turbo nie tak. Ale turbiny miałem.robiata w lutym. .  Jutro postaram się wykonać logi które mi zaleciles.  Czy jest możliwe że dzieje się to przez to iż było kręcone na sztandze turbiny?   mam logować po 1 grupie czy łączyć?  Wszystko w Basic setings?  PonoćAVF OO4 NIE W BASIC 

Edytowane przez Pabloo82
Opublikowano

Statyczne i dynamiczne grup które wymieniłem zrób w  08 - Measuring Blocks/Bloki Pomiarowe, dodatkowo grupy 003 i 011 w 04 - Basic Settings/Nastawy Podstawowe, każdą grupę loguj oddzielnie. Jeżeli sztanga była kręcona to może być to powodem problemu z dołądowaniem.

 

 

https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/

 

Opublikowano

po montażu strasznie mi kopcilo i wróciłem do mechanika i coś tam krecicl przy sztandze bo pooc czego nie zablokował. Czy jest jakaś wartość pomiarowa na podstawie której mógłbym ustawić sztangę?  Tzn podpiąć i patrzyć na kompa i regulować? 

4 minuty temu, Tracer39 napisał:

Statyczne i dynamiczne grup które wymieniłem zrób w  08 - Measuring Blocks/Bloki Pomiarowe, dodatkowo grupy 003 i 011 w 04 - Basic Settings/Nastawy Podstawowe, każdą grupę loguj oddzielnie. Jeżeli sztanga była kręcona to może być to powodem problemu z dołądowaniem.

 

 

https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/

 

 

Opublikowano

Prawdę mówiąc to nigdy nie wykonywałem tego zabiegu i nie wiem jak to zrobić, z tego co wyczytałem na szybko to podobno można skręcić sztangę turbiny o 1 bądź 2 obroty ale zanim zaczniesz coś kręcić to najlepiej zaczekaj aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony ode mnie. Po montażu turbiny auto zbierało się ok do momentu w którym mechanik kręcił sztangą czy od samego początku było coś nie tak?

 

Opublikowano

Po wymianie  ciągła nieźle lecz niesamowicie dymilo(. i tak nie ciąglo tak jak  przed wymiana turbiny że starej.  Stara miała straszne luzy i przechodziła w tryb awaryjny.)

Opublikowano (edytowane)

https://zapodaj.net/87e4352128c89.jpg.html nowe turbo tamto miało dość spore luzy logi na nowym turbo . (teraz czuje ze auto jedzie ) niestey drgania pozostaly dalej .silnik niby ma obroty 882  861 ale czasen go lekko zatrzesie moze mam zly kat wtrysku?  ktos doradzi co tam widac .  wiecej

https://zapodaj.net/c54c7114f0af2.jpg.html

https://zapodaj.net/3dea8163414e1.bmp.html

 

Edytowane przez Pabloo82

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...