Skocz do zawartości

Tracer39

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    367
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

19

O Tracer39

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Lokalizacja
    RLU

Auto

  • Model
    A6 C6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2005
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    BMK
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1856 wyświetleń profilu
  1. Ludzi poyebao z cenami za BEX. 30k za stare b6 w którym w każdej chwili coś może się zepsuć. Szukaj jakiejś słabszej wersji 1.8t za narmalne pieniądze (da się kupić dobry egzemplarz za 15k) a resztę kasy przeznaczysz na doposażenie i jakieś mody silnika.
  2. W pierwszej kolejności ustaw kąt.
  3. Jedyne do czego mozna się przyczepić to ujemne BIP-y i kąt synchronizacji do poprawy. Kiedy zmieniałeś filtr paliwa? Miałeś może zaciągnięty ręczny przed odpaleniem? Mógł zamarznąć i przez jakiś czas mógł trochę trzymać hamulce.
  4. W a6 c6 jak coś przyblokuje elektryczną blokadę kieownicy i nie osiagnie swojego skrajnego położenia to odłącza praktycznie wszystko (oprócz mmi), brak reakcji na zapłon itp. W a6 trzeba wejść wtedy vcds w 05-Acc/Start i usunąć błąd. Dwa razy mi tak zablokowało po odłączeniu akumulatora, możliwe że w b8 jest podobnie.
  5. W B6 mam podłączony przekaźnik do wzbudzenia wzmacniacza, + na przekaźnik ze wzbudzenia (rem/remote), - z gniazda zapalniczki w bagażniku a + na styk roboczy z gniazda zapalniczki. Mam tak podłączony transmiter bluetooth.
  6. Tracer39

    AirBag

    Zbyt szczegółowo opisałeś o co chodzi. Ludzie myślcie co piszecie. Uj wie o jaki kabel Ci chodzi i jaki błąd jest zapisany w sterowniku, jeżeli chcesz uzyskać jakąkolwiek pomoc to się wysil i napisz to zrozumiale.
  7. Było już to omawiane dziesiątki razy, poszukaj sobie.
  8. Tracer39

    Problem, ale czy poważny?

    Błąd czujnika światła w lusterku wstecznym.
  9. Tracer39

    [B6 AWX] Brak mocy

    https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/
  10. Kupić budę z anglika i zrobić przekładkę.
  11. Posprawdzaj wężyki podciśnieniowe a potem możesz spróbować rozruszać geometrie w turbinie podczas jazdy. Na 4 biegu, obroty ~2k wciskasz gaz do maksa na jakieś 3-4 sekundy i odpuszczasz, zwalniasz żeby obroty ponownie spadły do ~2k i powtarzasz to kilkanaście/kilkadziesiąt razy, przeważnie pomaga. Widać że się czasami przycina, ale delikatnie i nie ma się czym martwić.
  12. Geometria w turbinie się przycina, ale ogólnie jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...