Jump to content

Tracer39

Pasjonat
  • Content Count

    388
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

20

About Tracer39

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    RLU

Car

  • Car model
    A6 C6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2005
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    BMK
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Tiptronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

2,209 profile views
  1. Nie ma żadnego S-line i dziwne jest to że są xenony i manualna regulacja świateł.
  2. 3.0 TDI quattro, obecnie same krótkie odcinki w mieście ~4km w jedną stronę, spalanie 10.5-12l, trasa i normalna jazda bez zamulania ~8.5. Spokojna jazda w trasie do 130, da się zejść do 6l .
  3. Prawdopodobnie nie masz AWX tylko AVB (105KM) po chipie lub zmieniony sterownik silnika od takiej wersji.
  4. Podłącz komputer, sprawdź błędy i wskazania czujnika temperatury silnika z rana.
  5. Moja rada jest taka, żebyś przeczytał regulamin: Forum § 9 2. Niezależnie od ust. 1 Użytkownicy zamieszczając treści na Forum zobowiązani są do przestrzegania następujących zasad: (b) podczas zakładania nowego wątku sugerowane jest sprawdzenie, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła (pomocny tu będzie przycisk "Sprawdź czy są już podobne tematy na forum" znajdujący się po prawej stronie okienka gdzie wpisujemy tytuł zakładanego wątku); (c) sugerowane jest przed założeniem tematu przejrzenie FAQ czyli zbioru najważniejszych i najbardziej popularnych wątków z danej kategorii, jeśli istnieje dla danego działu Forum; Na głównej stronie działu masz podpięty temat o swapie na quattro, ale lepiej założyć kilka kolejnych tematów żeby innym było ciężej znaleźć tego czego szukają.
  6. Wytłumacz mi na jakiej podstawie stwierdzasz że trzeba zastosować zestaw naprawczy na trzecim pompowtrysku?
  7. Nie kupuj jeszcze żadnego zestawu naprawczego. Sprawdzałeś zaworek zwrotny na filtrze paliwa? Szukałeś nieszczelności w układzie paliwowym? Jakieś błędy zapisane w sterowniku? Spróbuj zaparkować auto na noc tak aby tył był wyżej niż przód.
  8. Na 1 zdjęciu jest zestaw naprawczy cięgna nastawnika do kolektora ssącego/klap wirowych. Widać że ktoś zmienił samo cięgno.
  9. 1din czy 2 din (duże czy małe radio ) ? Najlepiej jak zrobisz zdjęcie.
  10. Podaj model radia.
  11. Nic się nie stanie. Tu masz opis jak zrobić logi dynamiczne:
  12. Zrób logi dynamiczne 01,03,04,011 i statyczne 04. Każda grupa osobno.
  13. Bardzo dodatnie Bip-y (szczególnie 3 pompowtrysk, ponad 30) i 1.67mg na 4 pompce są według Ciebie ok?
  14. Do wymiany uszczelnienia pompowtrysków (na drugiej pompce przepuszcza) oraz filtr paliwa.
×
×
  • Create New...