Skocz do zawartości

kamilocs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilocs

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    AKE
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamilocs

0

Reputacja

  1. Czujnik temp. powietrza zasysanego w moim silniku znajduje się w przepływce, namierzyłem go po tym, że odłączyłem kostke i od razu na kompie pokazało mi błąd czujnika temp. powietrza zasysanego. Podmieniłem całą przepływkę na inną używaną i nic to nie dało . Już mi ręce opadają.
  2. Witam ponownie, dopiero teraz udało mi się zrobić logowanie, link tutaj: Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Robiłem to pierwszy raz, więc prosze o info czy można cokolwiek z tego wyczytać, jeżeli tak to proszę o info co jest tam nie tak Z góry dzięki
  3. Witam ponownie, ostatnio znajomy odłączył mi kostke od czujnika temperatury płynu chłodzącego G62 (komputer pokazywał jego błąd), bez niego silnik pali od strzała, od razu trzyma prawidłowe obroty. Myślałem że juz jestem w domu, ale po wymianie tego czujnika auto nadal trzeba długo kręcić i łapie wysokie obroty zaraz po uruchomieniu. Jakieś pomysły co jeszcze mogę sprawdzić? Dodam że świece cały czas długo świecą, więc problem z nimi jest raczej spowodowany czymś innym.
  4. Witam, mam problem z moim 2.5 tdi, w silniku ostatnio były regenerowane głowice i wymieniany rozrząd. Po złożeniu auta pojawił się problem długiego grzania świec żarowych nawet przy rozgrzanym silniku, po ich zgaśnięciu silnik trzeba kręcić kilka sekund zanim odpali i przez jakiś czas po zapaleniu utrzymuje wysokie obroty (ok. 1200) po czym powoli schodzi na prawidłowe i już chodzi elegancko, czyli ma moc, nie kopci, szybko nagrzewa się do 90 stopni. Ktoś spotkał się z czymś takim? jakie mogą być tego przyczyny? Z góry dzięki za odpowiedzi, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...