Skocz do zawartości

Tomasz8890

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Tomasz8890

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Tomasz8890

0

Reputacja

  1. Wymieniony termostat wraz z zielonym czujnikiem. Problem z temperaturą rozwiązany. Byłem w auto-wrona w Woli Mrokowskiej. Przy okazji gość wsiadł ze mną na krótką diagnostykę potwierdzając że wartości są ok i nie ma co niepotrzebnie grzebać. Do tego wgrał mi sprawdzona mapę na podobno 170KM więc na razie jestem zadowolony. Pojeżdżę i zobaczę co że spalaniem. Mocy na pewno trochę dostał
  2. Uszczelnienia pompowtrysków czyli oringi? Jaki to mniej więcej koszt? btw - Jak zmienić nazwę tematu?
  3. A temat logów? Czy logi zrobione przy tej temp nie mają żadnej wartości merytorycznej i mam dopiero wrzucić jak zrobię termostat? Ktoś z nich może wyczytać czy np. mapa jest ori, albo czy pompowtryski nie leją?
  4. A reszta, czyli np pompowtryski na podstawie tych logów są ok? Zrobić termostat i mogę jechać do tunera? Walnięty termostat może być odpowiedzialny za podwyższone spalanie?
  5. Witajcie forumowicze, Jestem na razie szczęśliwym posiadaczem b6 1.9 tdi silnik avf 2003. Mam go od marca i poza zrobieniem w nim kwestii stricte mechanicznych (zawieszenie, hamulce) wymieniłem jedynie olej. Auto zbiera się całkiem w porządku, jednakże porównania nie mam, więc nie jestem pewien czy jest to optymalnie. W planach mam wizytę u tunera celem wgrania mapy co doda mu trochę kopa (przy okazji jeżeli ktoś ma namiary na dobrego fachowca w mazowieckim to poproszę). Do tego czasu chciałbym zrobić w nim to co mogę. Jakie objawy? Auto generalnie nagrzewa się podczas jazdy do maks. 76-78 stopni. Nie wiem czy to poprawnie. Wczoraj z kumplem robiliśmy logi dynamiczne, przed spotkaniem przejechałem jakieś 12km po Warszawie w godzinach wzmożonego ruchu i po podłączeniu kompa miał 76 st. Jedynie na postoju lub w mocnych korkach daje rade go rozgrzać tak aby wskazówka na zegarze dobiła do 90st. Przed wyjazdem na trasę go rozgrzaliśmy, ale po wyruszeniu temp. znów spadła mu do ok. 76 stopni. Dodatkowo auto pali w mieście ok. 9,5L, a w trasie (większość na 6 biegu przy prędkości ok 120km/h) ok. 7.5L. Nie są to złe wartości, jestem świadomy że auto musi swoje wypić, ale z drugiej strony czytałem że przy takiej jeździe jak podałem avf potrafi zejść ze spalaniem spokojnie poniżej 6L w trasie. Z resztą kiedyś kumpel miał auto z tym silnikiem (dobrych 8 lat temu), i pamiętam że chwilowe spalanie na fisie pokazywało mu niejednokrotnie poniżej 5L. U mnie ta wartość w trasie nie schodzi poniżej 6L. Auto ma obecnie ponad 15 lat, jego historii do końca nie znam, ale jestem świadomy że pewne części mogą być z czasem mocniej wyeksploatowane co pogarsza ich nominalną sprawność działania. Przechodząc do sedna - wklejam linki do logów z prośbą o Wasze opinie i analizę. Dynamiczne: 011 - https://log.malonetuning.com/chart/256156#H8KLCAAJw7fDpFwCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA 010 - https://log.malonetuning.com/chart/256155#H8KLCADCucO3w6RcAgNNw4tBCsKAIBDChcOhwrvDjHrChMKkbiMuwqwGG8KwFB3CoTp9acKbwpbDr8O%2FeMOGw4ASw7fCmQ9SPsOHwpoKw6BgwrHDhRAzw5%2FDtE4ETwdlJwRNw5zCusKqS8K5wpNLwrfDjH7Ckw7ChcOkB2bDgMORIsOow69TJcKWFFjCmsOow4nDmgdGw6B6w6V3AAAA 008 - https://log.malonetuning.com/chart/256154#H8KLCADDm8O3w6RcAgNNw4vDkQrCgzAMwoXDoXfDiXUCdsOsbUovwroZwrrCgDbCksOGw6HDtsO0wrMKw4PDi3M%2Bw74Yw6HCqcOzQypTMV3ClwY4JMOsw6fCpCZfw54nQsOhw4rClsKdw6HClMO6ZnNywqXCjcOyJsK9OMKbPMKOw7TDuV9gUl5%2BJMKNw70CccOAwoDCt8KEEA7DjMKra1smw7Fuw6HCnsOSD8KTwojClEzCkwAAAA%3D%3D 004 - https://log.malonetuning.com/chart/256164#H8KLCAA4w7vDpFwCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQLCq8OsbUovOg1dw4A1wpJGw5E9w71WwoXCscOLcz7Dvhhhw5TDl0MqUzFdwpcGeEvDmMOPWU3DnsO8wp0IwoUrW3bChkvDqsOGw6bDpEo7w6VdenE1ecKaw6jDuF1gUsKefibCjcO9D2LDgCEhwoTCk8Oyw6rDmsKWWcK8S8K4wqfDtAHCrMKUSDPCkQAAAA%3D%3D 003 - https://log.malonetuning.com/chart/256163#H8KLCAAJw7vDpFwCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA 001 - https://log.malonetuning.com/chart/256162#H8KLCABZw7vDpFwCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA 011-010 - https://log.malonetuning.com/chart/256150#H8KLCADCo8O5w6RcAgNNw4vDkQrDgjAMwoXDoXfDiXUCTsOFwpcpwr3CqFvCqMKBw5nCjDTCk8K5wqfCn8OdYHh5w47Dhx8Cw7TDun5KYcOKwqbDs1QBLxHDmznCqsOJw4rCv8KJwpDCucKwJWc4wqR8w5jCnFxpwqHCtEgrwo4mDQN9w48LTMOyw4vDt8KkwrLDv0HCuMOiA28RwqHDmzHDjcKudRrDhcKbdcO3GDfDjUvCscONwpMAAAA%3D 001-004 - https://log.malonetuning.com/chart/256148#H8KLCABSw7rDpFwCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsK0w7ozwoQDw4rChm5SwqFZwrbCpsO1w6stNDEeZ8OewptxDsKew6XDtcOgTCZJWcKXCjh4bMOlXMKEP3REwoREwpkkKMOBScOywptEwo0WwrPCmcKwcVvCnMKbwokjwpkYNFTDklZeUWXCpUZCwoxmw7%2FDiSDCnCbDrWfCh8O5B8OcwoAWb3jDhwvCjh7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8KQwqUEwoLCswAAAA%3D%3D 003-011 - https://log.malonetuning.com/chart/256147#H8KLCADDk8O6w6RcAgNNwozDgQ7DgiAQRMO%2FZcOPwrtJUcOjw48QDigbwrpJwoUGFlPDu8O1FsKaGMKPM8Ovw41YC8OPw7x6SGLCiiXCt8K1Ak4Oe8K5w6QiOx8RIXLDosOiwpXDoSTDqcONRUkzbcOkN8OpwotzM0tgCl59ZcOtw6UVwrU0w67DhMKHQMKfwp8MRcOiwqzDo8OsMMO%2FwoDCncOQw6AFw68Ow4EMw6zCm8OmwrouMsOuw4zDjcK5L8OSUSrDucKvAAAA 003-008-011 - https://log.malonetuning.com/chart/256149#H8KLCABaw7rDpFwCA23CjU0Ow4IgEMKFw6%2FDgnomKVrDtTDChAXDisKETlLCocKBwqnCqcKeXsKgScOjw4LDpXvDn8O7MUY9w5LDs8OOwpEww6TCtC5Fw4FgwqHCmXPDisO8wqEqQQXCisKUwp3CkMOaSXxRFsKUwoQbwrrCjVtjw69Mw6wJwr0TV0jCmnkGw4krw70jwrfCgzjDr8OxfcOMwqjDjGHCkn5TwpM%2Fw4AMwqBhwoQLXMOhBMK6wr4pw51TbsKVVMKWwpnDu8KqHsKtw70CwrUcfD7DkAAAAA%3D%3D Statyczne: 023 - https://log.malonetuning.com/chart/256165#H8KLCADCtMO8w6RcAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoUlsLAAZw6tGX0MAAAA%3D 013 - https://log.malonetuning.com/chart/256158#H8KLCADCrMO7w6RcAgPCi8KOVkrDjsOPTcOKw4xLw5VNL8OKLy0oVsOSMcKIw5UBCcOmw6QXZVbCpQLCuTpKw6nCqXnCqUXCiSXCqUogwpnDhMOSwpLDvMOiwoLCnMOMEsKQwpTCoUlsLAAZw6tGX0MAAAA%3D 001 - https://log.malonetuning.com/chart/256146#H8KLCAA3w7zDpFwCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQIWw7Y2wqUXw50MXcOANcKSw4bDoXx6VwXDscOywpzCjz9GeMOpw6cpwpXCqcKYLnMDHBLDtnNSwpPCjcO%2FE8KhcGXDi8OOcErDvcKyOcK5w5JKecKVXsKcTR5Hw7pdF8KYwpTCtx9JY8K%2FQRwwJMKEcFBeXMObPMKJdwnCj8KUdktgw5vDo8KRAAAA 018 - były wszędzie same zera w całym zakresie czasu, nie wklejam
  6. Ok dzięki. A jaka jest różnica pomiędzy manetkami 8E0 953 503 C 2001-2003.03 a 4E0 953 503 C 2003.03- 2004.12 ? Bo nie wiem jak sprawdzić z którego miesiąca jest moje auto a co za tym idzie czy to ma być manetka 8e0 czy 4e0. Co będzie jak się pomyle?
  7. Witajcie, czy ktoś podpowie mi czy to jest komplet manetek wraz z modułem kierownicy? Zakładam że jest to część z jednego auta i jeżeli to jest moduł to obsłuży tempomat (wysyłałem zapytanie do sprzedawcy ale wciąż czekam na odpowiedź) Chodzi o odblokowanie fisa i montaż tempomatu w moim b6 AVF Avant z końca 2003 roku (pierwsza rej. w DE 01.2004. Obecnie mój moduł to 8E0953549S https://allegro.pl/oferta/audi-a4-a6-q7-manetki-kierownicy-4e0953521-503c-7801374707?item=7801374707
  8. Witam szanowne grono Przesiadłem się na audi a4b6 avf 1.9tdi z golfa iv 1.6 silnik AKL. Brakowało mocy i ogólnej radości z jazdy Z chęcią będę czytał forum aby doprowadzić autko do jak najlepszego stanu. W lato planuje przejechać kawałek Europy, najpewniej padnie na Bałkany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...