Jump to content
1 1
wojtass_19

1.9 TDI 130KM Prośba o ocenę logów po wymianie turbo

Recommended Posts

Posted (edited)

Witam wszystkich forumowiczów,

Zwracam się z gorącą prośbą o ocenę logów statycznych i dynamicznych, które udało mi się wykonać w moim Audi. Jest to A4 B6 1.9TDI 130KM PD, auto jest po wymianie turbiny na regenerowaną, gdyż poprzednia odmówiła posłuszeństwa. W aucie został wymieniony olej, wszystkie filtry oraz elementy układu dolotowego (m.in. kolanko). Po pracach serwisowych auto zachowuje się jak najbardziej w porządku, dobrze odpala zarówno na zimno jak i ciepło, turbina pracuje poprawnie i według mnie wytwarza odpowiednią moc w całym zakresie pracy. Silnik pracuje równo, nie ma mowy o falowaniu czy dziwnych odgłosach. Spalanie jest prawidłowe (około 7 litrów w cyklu mieszanym), jedynie co mnie martwi to na zimnym silniku w czasie przyspieszania potrafi wyrzucić z siebie trochę dymu. Zdarza się to zazwyczaj jeden raz jak rozpoczynam jazdę, później jest już w porządku. Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania? Zwracam się do Was z prośbą o ocenę poniższych logów, gdyż chciałbym wiedzieć czy wszystko jest już w porządku, czy jakiś element wzbudza wasze ewentualne podejrzenia? Chciałbym trochę pojeździć tym autkiem i być może pomyśleć o chiptuningu, jeżeli auto ma na to potencjał. Z góry dziękuje za poświęcony czas i Waszą pomoc. Pozdrawiam

Logi statyczne:

001

004

013

023

Basic Settings:

003

004

Logi dynamiczne:

001

003

008

011

001-004-010

003-008-011

 

 

 

 

 

 

Edited by wojtass_19

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prawdopodobnie nie masz AWX tylko AVB (105KM) po chipie lub zmieniony sterownik silnika od takiej wersji.


A4 B6 1.9Tdi AWX

A4 B6 2.5Tdi BDG 

A6 C6 3.0Tdi BMK

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 19.07.2019 o 20:40, wojtass_19 napisał:

Analizując osobiście logi zwróciłem uwagę na przepływomierz (MAF Actual oraz IQ via MAF) czyżby pewne nieprawidłowe wskazania?

Mimo, że przepływ jest cały czas odpowiedni (>850mg), to sterownik tnie dawkę praktycznie w całym zakresie... 

Coś tu jest nie tak... 

sterownik 038906019JL jest rzeczywiście od AVF...


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziwne że w 130 km awx/avf i masz takie małe doładowanie zadane. Coś tam było kombinowane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pasowało by tu wgrać serię i wtedy robić logi


A4 B6 Mingblau AVFant by kamil-vag

Audi A6 C5 2.4 ALF > Audi A4 B5 1.9 TDI AFN > Audi A3 8L 1.9 TDI ALH > VW Passat B5 FL 2.0 ALT > Audi A4 B6 1.9TDI AVF

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
1 1

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...