Jump to content

Lukasz a4 Mława

Pasjonat
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Lukasz a4 Mława

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    WML

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

339 profile views
  1. Lukasz a4 Mława

    A4 B6 AVF Q

    Łukasz
  2. Dokładnie jak wyżej mówią chłopaki. Wkładaj brd na dwumasie i będzie służyć długo. Sztywne koło wkłada się powyżej 550 nm. U mnie AVF na sprzęgle z BRD i obita tarcza znosi 250 km i 500 nm. Ps. Do 6 biegowej skrzyni nie poleca się sztywnego koła.
  3. Już mam dorobione ale dzięki za info. Gdyby ktoś szukał to pisać.
  4. Witam. Będę miał możliwość zrobienia na drukarce 3d trybików do regulacji świateł bix w naszych b6, z racji tego że sam szukałem i ciężko znaleźć wziąłem się za zrobienie tego z tworzywa abs. Narazie jeszcze jest faza testowa i dopracowanie żeby było lepsze jak ori. Materiał o wiele twardszy więc sądzę że nie będzie pękać. Jak temat będzie dograny mogę zrobić dowolną ilość. Co do ceny jeszcze nie wiem ale majątku kosztować nie będzie.
  5. Kamil ja mam 3.45 wersję. Ale też korzystam z Wow-a bo też ma schematy. Ważne że problem rozwiązany
  6. Czyli jest coś nie tak. Podmień na 100% sprawny przepływomierz i wtedy sprawdź napięcia. A jak nie to szukaj. Na foto masz gdzie co idzie. b30 to przepływka
  7. Ciekawy temat. Chętnie bym zajrzał do tego auta. Podciśnienie jest i n75 działa bo odłączył turbo na logu bez przepływki. Będę w domu to wyśle Ci foto z napięciami i rezystancji sprawnej przepływki ( o ile będę miał w programie). Ta przepływka na 100 % była sprawna która podmienileś? Jak masz znajomego tunera jedz i niech Ci zróbi soft i dawkę wyznaczy po mapsensor doładowania wtedy auto będzie działać według mnie. Gdybyś był bliżej dałbym ci swoją bo u mnie dawka jest z map. W każdym razie wyśle Ci dane do sprawdzenia sygnału i napięcia na wtyczce przepływki. Miałem taki przypadek w corsie że był przerwany przewod sygnałowy od przepływki , po założeniu nowego przewodu do kompa auto zaczęło żyć. Co do zaślepki egr można spróbować.
  8. Dziwna sprawa.. według logów przepływomierz ucina. Zrób tak jak Kamil mówi. Masz logi 3,8,11 na innej przepływce? Na pierwszym logu widać jak przepływomierz pokazał prze z chwile większą wartość to i doładowanie wzrosło. Swoją przepływke zakładałeś do sprawnego auta i chodziło dobrze? Paliwa nie ma jak pisze Kamil. Zazwyczaj jak nie ma mocy a po odpaleniu wraca to jest problem z podcisnieniem ,ale mówisz że to wykluczasz. Wejdź w bloki weź 011 i włącz bs, podepnij vacu za n75 i zobacz jakie jest podciśnienie dla pewności , chociaż ja myślę że to przepływka. Przyjedź się bez przepływki całkiem i zrób logi. Wrzuć będziemy myśleć.
  9. Podmień przepływke i sprawdź czy moc wróci.
  10. Ramki dotarły błyskawicznie. Bardzo solidnie zapakowane:) Juz zamontowane:P
  11. Prosiłbym o 2 szt ramek czarnych. Pw poszło i przelew też.
  12. Późno wstawało turbo, twardy peadał hamulca po 2 krotnym wciśnięciu i nie równa praca silnika. Potem problem z zapalaniem i ubytek oleju. Po wymianie silnik pracuje rowniej. Nie trzęsie buda.
  13. Jest lepiej ale nadal coś mu dolega. Po wypłacie kupie nowa pompę vACUM i zajrze do pompek nowe zestawy naprawcze i ustawienia na nowo. I się okaże czy coś się zmieni. Sorki Panowie ze tak późno ale było mało czasu. Wracając do tematu zmierzyłem podciśnienie pompy vacum i było w miarę dobre lecz po naciśnięciu dwukrotnie hamulca bardzo wolno rosło. Po zgaszeniu auta podciśnienie znikało w momencie (sprawdzana sama pompa bez układu i bez serwa) kruciec w grodzi jest szczelny. Pompa ma wyciek. I pojawił się kłopot z odpalaniem. Na dniach zostanie wymieniona na bosch gdzie jest już wkręcany kruciec 038 145 209 C taką dziś zakupiłem. Dość drogo zapłaciłem ale 100% pewna. Po założeniu dam znać co się zmieniło. Panowie chyba problem został rozwiazany. Winna była pompa vACUM Luc z końcówka A. Ostatnio przed wymiana był problem z odpalaniem.stara pompa miała wyciek oleju do paliwa jak i na zewnątrz lało się po głowicy. Oraz sporo oleju w wężykach podciśnienia. Cisnienia nie trzymała wg. W miedzy czasie rozbiore ja na graty i sprawdzę co jej dolega. Założona została bosh tak jak w poście wyżej. Podciśnienie jest o wiele wyższe problem z hamulcem i odpalaniem znikł i dużą poprawa pracy turba. Wstaje juz przy 1800 rpm a wcześniej była dziura na niskich rpm. Ogólnie duża poprawa. Ale jeszcze musze wyciąć kata bo mam wrażenie ze jest przypchany.
×
×
  • Create New...