-
Zawartość
18 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Już mam dorobione ale dzięki za info. Gdyby ktoś szukał to pisać.
-
Witam. Będę miał możliwość zrobienia na drukarce 3d trybików do regulacji świateł bix w naszych b6, z racji tego że sam szukałem i ciężko znaleźć wziąłem się za zrobienie tego z tworzywa abs. Narazie jeszcze jest faza testowa i dopracowanie żeby było lepsze jak ori. Materiał o wiele twardszy więc sądzę że nie będzie pękać. Jak temat będzie dograny mogę zrobić dowolną ilość. Co do ceny jeszcze nie wiem ale majątku kosztować nie będzie.
-
Kamil ja mam 3.45 wersję. Ale też korzystam z Wow-a bo też ma schematy. Ważne że problem rozwiązany
-
Czyli jest coś nie tak. Podmień na 100% sprawny przepływomierz i wtedy sprawdź napięcia. A jak nie to szukaj. Na foto masz gdzie co idzie. b30 to przepływka
-
O Kamil mnie wyreczył
-
Ciekawy temat. Chętnie bym zajrzał do tego auta. Podciśnienie jest i n75 działa bo odłączył turbo na logu bez przepływki. Będę w domu to wyśle Ci foto z napięciami i rezystancji sprawnej przepływki ( o ile będę miał w programie). Ta przepływka na 100 % była sprawna która podmienileś? Jak masz znajomego tunera jedz i niech Ci zróbi soft i dawkę wyznaczy po mapsensor doładowania wtedy auto będzie działać według mnie. Gdybyś był bliżej dałbym ci swoją bo u mnie dawka jest z map. W każdym razie wyśle Ci dane do sprawdzenia sygnału i napięcia na wtyczce przepływki. Miałem taki przypadek w corsie że był przerwany przewod sygnałowy od przepływki , po założeniu nowego przewodu do kompa auto zaczęło żyć. Co do zaślepki egr można spróbować.
-
Dziwna sprawa.. według logów przepływomierz ucina. Zrób tak jak Kamil mówi. Masz logi 3,8,11 na innej przepływce? Na pierwszym logu widać jak przepływomierz pokazał prze z chwile większą wartość to i doładowanie wzrosło. Swoją przepływke zakładałeś do sprawnego auta i chodziło dobrze? Paliwa nie ma jak pisze Kamil. Zazwyczaj jak nie ma mocy a po odpaleniu wraca to jest problem z podcisnieniem ,ale mówisz że to wykluczasz. Wejdź w bloki weź 011 i włącz bs, podepnij vacu za n75 i zobacz jakie jest podciśnienie dla pewności , chociaż ja myślę że to przepływka. Przyjedź się bez przepływki całkiem i zrób logi. Wrzuć będziemy myśleć.
-
Podmień przepływke i sprawdź czy moc wróci.
-
-
Lukasz a4 Mława zmienił swoje zdjęcie profilowe
-
Ramki dotarły błyskawicznie. Bardzo solidnie zapakowane:) Juz zamontowane:P
-
Prosiłbym o 2 szt ramek czarnych. Pw poszło i przelew też.
-
Późno wstawało turbo, twardy peadał hamulca po 2 krotnym wciśnięciu i nie równa praca silnika. Potem problem z zapalaniem i ubytek oleju. Po wymianie silnik pracuje rowniej. Nie trzęsie buda.
-
Jest lepiej ale nadal coś mu dolega. Po wypłacie kupie nowa pompę vACUM i zajrze do pompek nowe zestawy naprawcze i ustawienia na nowo. I się okaże czy coś się zmieni. Sorki Panowie ze tak późno ale było mało czasu. Wracając do tematu zmierzyłem podciśnienie pompy vacum i było w miarę dobre lecz po naciśnięciu dwukrotnie hamulca bardzo wolno rosło. Po zgaszeniu auta podciśnienie znikało w momencie (sprawdzana sama pompa bez układu i bez serwa) kruciec w grodzi jest szczelny. Pompa ma wyciek. I pojawił się kłopot z odpalaniem. Na dniach zostanie wymieniona na bosch gdzie jest już wkręcany kruciec 038 145 209 C taką dziś zakupiłem. Dość drogo zapłaciłem ale 100% pewna. Po założeniu dam znać co się zmieniło. Panowie chyba problem został rozwiazany. Winna była pompa vACUM Luc z końcówka A. Ostatnio przed wymiana był problem z odpalaniem.stara pompa miała wyciek oleju do paliwa jak i na zewnątrz lało się po głowicy. Oraz sporo oleju w wężykach podciśnienia. Cisnienia nie trzymała wg. W miedzy czasie rozbiore ja na graty i sprawdzę co jej dolega. Założona została bosh tak jak w poście wyżej. Podciśnienie jest o wiele wyższe problem z hamulcem i odpalaniem znikł i dużą poprawa pracy turba. Wstaje juz przy 1800 rpm a wcześniej była dziura na niskich rpm. Ogólnie duża poprawa. Ale jeszcze musze wyciąć kata bo mam wrażenie ze jest przypchany.
-
Dałem na -1 -1.7 ale silnik cieżko palił i bujał się na obrotach. A z ciekawości dałem tez na +5 i chodził dobrze ale ustawiłem jak książka pisze na 0.0. Odczułem równiejszą prace silnika jak i lepszą dynamikę.
-
Dziś bawiłem się synchro i na różnym ustawieniu robiłem logi więc warto zerknąć. Udało mi się ustawić synchro na 0.0 i nie skacze. Poniżej logi http://vaglog.com/log-004_i0qJtg8.html http://vaglog.com/log-004_013_023_uaSeQ.html http://vaglog.com/log-004_013_Erz96.html http://vaglog.com/log-015_ANL8SqT.html Zobaczcie co się stało na 4 cylindrze jak synchro przestawiłem na 0.6-1.1. http://vaglog.com/log-004_013_023_e36pqv.html Dawka czwartej pompki przekroczyła skale i stanęło na 2.99 mg a bip-y skoczyły na -60. strasznie kopcił na niebiesko i obroty skakały tak jakby chodził na 3. Dodam ze podoginałem konektorki od pompek. vacum nie cieknie ale nie mierzyłem podciśnienia jeszcze. Ale zastanawia mnie z kąd wzioł się olej w weżykach podciśnienia, mało ale był. Po ustawieniu synchro na 0 silnik pracuje już równiej i dawki są bardziej wyrównane jak widać na logach. Proszę o Wasze opinie.
-
Kiedyś miałem tak ze właśnie chodził na 3 i to dość często się zdzrzalo i po wymianie 2 pompki się uspokoiło. Ale według mnie nie jest tak jak być powinno.Sprawdzę vACUM lub wymienię bo mam luk (juz klejona) na bosch ze sztywnym kruccem i może będzie jakaś poprawa. Jak i ustawie synchro na okolicę 0 -1.