Skocz do zawartości

Kocurei

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kocurei

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.5 TDI V6
  • Kod silnika
    BFC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

670 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Kocurei

0

Reputacja

  1. Jednak zrobiłem bez tłumika środkowego, efekt jest wręcz cudny i mi nie przeszkadza na trasie Oto efekt
  2. Witam wszystkich, próbuje znaleźć na forum w tym dziale odpowiedzi na moje pytanie, ale nie mogę dowiedzieć się w pełni tego czego chce. Mianowicie chodzi o to że jestem po małym modzie w swojej Audi (tzn. Wycięcie Kata oraz tłumik końcowy przelotowy) Zastanawiam się także aby usunąć środkowy tłumik, ale nie wiem jak to wpłynie na dźwięk oraz co zamiast niego tam włożyć, czy wystarczy zwykły przelotowa rurka Chciałbym żeby to ładnie mruczało, i miało przyjemny basowy dźwięk No a druga myśl mnie nurtuje, czy nie lepiej wstawić jakieś basowe tłumiki końcowe żeby podsycić ten dźwięk Co myślicie na ten temat? ?
  3. U mnie są ET 45, i na oponach 245/45 tarłem z przodu o wielowachacz A zaufany wulkanizator sam mi polecił 225/40
  4. No to w tym tygodniu zamówie sobie 235/40 bo jak widać na załączonym obrazku tak siedzi mi na 225/40 Auto nie było obniżane, ori zawias, przynajmniej przezemnie Nie wiem jak z poprzednim właścicielem bo nie było nic wspominane na ten temat
  5. Właśnie obawiałem się kupowania 235/40 ze względu na to że mi tarły opony No ale skoro mówisz, muszę wychaczyć jakąś oponę i przymierzyć czy podejdzie A jak nie to zostanę przy 225/40 bo też wygodnie jest w moim odczuciu
  6. W tym tygodniu mam zamiar wymieniać cały zestaw hamulcowy (klocki i tarcze) to poczyszcze wszystkie A no i zauważyłem coś jeszcze Zauważyłem że gdy błąd się nie załączy to wszystkie czujniki dają ten sam sygnał 20km/h ale gdy wyskoczy problem do tylnie koła pokazują mniejsza prędkość o 4km/h od przednich Czy to ma jakąś zależność? Ale domyślam się że może być to spowodowane tym że mam oponę na tył 245/45 a z przodu 225/40 i dlatego czujniki swirują
  7. Więc tak, po powrocie do domu obwodnicą oczywiście, sprawdziłem jeszcze raz komputer i wyszedł taki oto błąd 00597 - wheel speed impulses : deviation 35-00 - -
  8. Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem
  9. Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem
  10. Wcześniej był błąd że czujnik prędkości obrotowej koła padł, został wymieniony Błąd ustał, nic nie na Vagu nie pokazuje z tym, jak zjechałem autem to sprawdziłem znowu i pokazało tylko (słabo pamiętam) błąd z impulsem sensora ale już nie pisze co, gdzie i jaki czujnik Wszystko się resetuje jak zgasze silnik i uruchomię ponownie Błąd się zapala tylko wtedy kiedy jeżdżę obwodnicą stałą dużą prędkością
  11. Witam, mam mały problem i nie wiem co zaradzić już Wcześniej był problem z tylnim kołem czujnika Zostało już to wszystko naprawione Dzisiaj jechałem obwodnicą i przy stałej prędkości 140 nagle znowu wszystko zaczęło świecić Ale tylko przy stałej prędkości Jak nagle przyspiesze do 140 nic nie ma Wie ktoś co to może być? Czy to cała pompa ABS do wymiany?
  12. Witam klubowicze, ostatnio przeszło mi przez myśl żeby zamienić swoją Audiczke 2.5 Diesla na coś w quattro i zastanawiam się nad tym samym silnikiem w quattro albo 1.9 TDi Mógłbym mi ktoś doradzić, w której konfiguracji lepiej by było wybrać? Osobiście jeżdżę tym 2.5 I nie mam z nim zbytniego problemu jak to opisują krążące w sieci opinie na temat tego silnika Ale nie mam żadnej opinii dotyczącej 1.9 No i pytanie V6 czy zwykłego klekota 1.9 w quattro?
  13. Hmmm, pisałeś że masz problem z pedałem sprzęgła Jeśli masz możliwość sprawdź jeszcze pompke pedału sprzęgła
  14. Wstecznego nie ma że w sensie nie czujesz go czy nie zazębia Ci? Zawsze może być nie ten wybierak a bardziej jego drążki albo za krótki
  15. I jeszcze takie małe pytanie Czy części z 3.0ASN będą pasowały do 2.5 TDI?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...