Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Chciałem poprosic o analize logow . W zwiazku z wystepujacymi dgraniami i wibracjami ktore opisywalem w innym temacie doradzono mi przyjzec sie turbo . Z góry dziękuje za pomoc https://zapodaj.net/c7deeafeb8330.jpg.html https://zapodaj.net/8ed71047170ff.jpg.html https://zapodaj.net/064651c30c5ca.jpg.html https://zapodaj.net/bdd9587d33179.jpg.html dynamiczne https://zapodaj.net/a3ad3095f2f79.jpg.html https://zapodaj.net/ee1e764e48b18.jpg.html
Tracer39 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Zrób jeszcze dynamiczne i statyczne grup 001,004,013,018,023. Odnośnie turbo to posprawdzaj wężyki podciśnieniowe, króciec na pompie vacum i wyczyść geometrie w turbinie bo doładowanie faluje ( zadane ciśnienie osiąga dopiero przy 3300obr a potem lekko przeładowuje). Auto po chipie.
Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Dziękuję Ci za szybką odpowiedź. Tak auto po Chipie dowiedziałem się niedawno bo miałem okazję skorzystać z hamowni i wtedy koleś mówił że coś z turbo nie tak. Ale turbiny miałem.robiata w lutym. . Jutro postaram się wykonać logi które mi zaleciles. Czy jest możliwe że dzieje się to przez to iż było kręcone na sztandze turbiny? mam logować po 1 grupie czy łączyć? Wszystko w Basic setings? PonoćAVF OO4 NIE W BASIC Edytowane 19 Września 2017 przez Pabloo82
Tracer39 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Statyczne i dynamiczne grup które wymieniłem zrób w 08 - Measuring Blocks/Bloki Pomiarowe, dodatkowo grupy 003 i 011 w 04 - Basic Settings/Nastawy Podstawowe, każdą grupę loguj oddzielnie. Jeżeli sztanga była kręcona to może być to powodem problemu z dołądowaniem. https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/
Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 po montażu strasznie mi kopcilo i wróciłem do mechanika i coś tam krecicl przy sztandze bo pooc czego nie zablokował. Czy jest jakaś wartość pomiarowa na podstawie której mógłbym ustawić sztangę? Tzn podpiąć i patrzyć na kompa i regulować? 4 minuty temu, Tracer39 napisał: Statyczne i dynamiczne grup które wymieniłem zrób w 08 - Measuring Blocks/Bloki Pomiarowe, dodatkowo grupy 003 i 011 w 04 - Basic Settings/Nastawy Podstawowe, każdą grupę loguj oddzielnie. Jeżeli sztanga była kręcona to może być to powodem problemu z dołądowaniem. https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/
Tracer39 Opublikowano 19 Września 2017 Opublikowano 19 Września 2017 Prawdę mówiąc to nigdy nie wykonywałem tego zabiegu i nie wiem jak to zrobić, z tego co wyczytałem na szybko to podobno można skręcić sztangę turbiny o 1 bądź 2 obroty ale zanim zaczniesz coś kręcić to najlepiej zaczekaj aż wypowie się ktoś bardziej doświadczony ode mnie. Po montażu turbiny auto zbierało się ok do momentu w którym mechanik kręcił sztangą czy od samego początku było coś nie tak?
Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 Po wymianie ciągła nieźle lecz niesamowicie dymilo(. i tak nie ciąglo tak jak przed wymiana turbiny że starej. Stara miała straszne luzy i przechodziła w tryb awaryjny.)
Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 (edytowane) Tak wygląda wykres z hamowni c6ca14eb50fa5f3a23244a0cb9f8375c_1505853769.zip Edytowane 19 Września 2017 przez Pabloo82
Pabloo82 Opublikowano 19 Września 2017 Autor Opublikowano 19 Września 2017 https://zapodaj.net/4eae6036ca748.jpg.html
Pabloo82 Opublikowano 20 Września 2017 Autor Opublikowano 20 Września 2017 niestety nie mialem dzis z kim zrobic dynamicznych to wykonalem statyki zalecone statyki w 08 https://zapodaj.net/3f925ddd68fd0.jpg.html https://zapodaj.net/bb6c087b60012.jpg.html https://zapodaj.net/edfe9c34aaa1d.jpg.html https://zapodaj.net/ccb13a9ac96eb.jpg.html https://zapodaj.net/59ed95e9fd9d8.jpg.html statyki w 04 https://zapodaj.net/79a55f4ca407a.jpg.html https://zapodaj.net/95862e46c5f61.jpg.html
Pabloo82 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) https://zapodaj.net/87e4352128c89.jpg.html nowe turbo tamto miało dość spore luzy logi na nowym turbo . (teraz czuje ze auto jedzie ) niestey drgania pozostaly dalej .silnik niby ma obroty 882 861 ale czasen go lekko zatrzesie moze mam zly kat wtrysku? ktos doradzi co tam widac . wiecej https://zapodaj.net/c54c7114f0af2.jpg.html https://zapodaj.net/3dea8163414e1.bmp.html Edytowane 26 Września 2017 przez Pabloo82
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się