Badziu 0 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 witam proszę o identyfikację moich błędów z vaga nie wiem co to jest (1) Address 01: Engine 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265) P1292 - 009 - Open Circuit - MIL ON 16556 - Fuel Trim; Bank 1 P0172 - 007 - System Too Rich - Intermittent 17831 - Secondary Air Injection System; Bank 1 P1423 - 008 - Insufficient Flow - MIL ON 16497 - Intake Air Temp. Sensor (G42) P0113 - 006 - Signal too High - Intermittent (są dwa czujniki jeden z przodu przy chłodnicy i drugi z tyłu za silnikiem nie wiem który to jest, ale chyba coś jeszcze oprócz tego jest) (2) Address 15: Airbags 1 Fault Found: 01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON ( czy to jakaś kostka jest luźna pod siedzeniem kierowcy, pojawiło się jak zacząłem przesuwać siedzeniem) (3) Address 46: Central Conv. 3 Faults Found: 01561 - Rear Left Door 59-00 - Can't Unlock 01561 - Rear Left Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01562 - Rear Right Door 60-00 - Won't Safe (nie mam pojęcia co tu jest, czy to jest ułożenie klapek strumienia od nawiewu ?) pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Skasuj i zobacz które wrócą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badziu 0 Opublikowano 10 Października 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 błędy 1 i 3 idzie skasować ale po ruszeniu znowu się zapalają błędu 2 nie idzie skasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) Mów kodami bo ten drugi jest rich intermittent czyli tym bardziej powinien się kasować. Generalnie wszystko jest na necie.. zacznij od poprzeglądania elektryki. Wtyczki kable i te do czujników i do ECU. Bezpieczniki te przy Aku też przeczyscic styki. Termostat to raczej nie są duże pieniądze jak do zmiany. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17700/P1292/004754 Edytowane 11 Października 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwonko 11 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 (edytowane) Do usunięcia Edytowane 11 Października 2017 przez zwonko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się