dazwid Opublikowano 21 Października 2017 Opublikowano 21 Października 2017 (edytowane) Witam, mam problem. Zauważyłem, że od pewnego czasu po przejechaniu 10 km z pracy do domu, po wyłączeniu silnika wentylator wciąż pracuje na drugim biegu. Zacząłem obserwować temp. cieczy podczas jazdy i zaobserwowałem jej duże wahania. Przy gwałtowniejszej jeździe wskazówka potrafi lekko przekroczyć 110 stopni. Dziś zrobiłem test. Wyłączyłem ogrzewanie, i jeździłem dosyć szybko przez pewien czas po autostradzie. Wskazówka przekraczała 110 stopni chwilowo, po czym gdy zwalniałem wracała w granice 100 stopni. Po włączeniu ogrzewania na full od razu schodzi do 90 stopni. Rok temu mechanik zmieniał mi termostat, bo też mi temp. świrowała, ale wtedy wskazówka nigdy nie przekraczała 90 stopni. Wymiana termostatu pomogła wtedy. Płyn mam w normie. Sprawdziłem też węże chłodnicy, górny ciepły, dolny chłodny. Jakie mogą być przyczyny, i jakie jeszcze testy mogę wykonać, aby zdiagnozować usterkę? Edytowane 21 Października 2017 przez dazwid
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się