dazwid Posted October 21, 2017 Posted October 21, 2017 (edited) Witam, mam problem. Zauważyłem, że od pewnego czasu po przejechaniu 10 km z pracy do domu, po wyłączeniu silnika wentylator wciąż pracuje na drugim biegu. Zacząłem obserwować temp. cieczy podczas jazdy i zaobserwowałem jej duże wahania. Przy gwałtowniejszej jeździe wskazówka potrafi lekko przekroczyć 110 stopni. Dziś zrobiłem test. Wyłączyłem ogrzewanie, i jeździłem dosyć szybko przez pewien czas po autostradzie. Wskazówka przekraczała 110 stopni chwilowo, po czym gdy zwalniałem wracała w granice 100 stopni. Po włączeniu ogrzewania na full od razu schodzi do 90 stopni. Rok temu mechanik zmieniał mi termostat, bo też mi temp. świrowała, ale wtedy wskazówka nigdy nie przekraczała 90 stopni. Wymiana termostatu pomogła wtedy. Płyn mam w normie. Sprawdziłem też węże chłodnicy, górny ciepły, dolny chłodny. Jakie mogą być przyczyny, i jakie jeszcze testy mogę wykonać, aby zdiagnozować usterkę? Edited October 21, 2017 by dazwid
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now