moodway Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Witajcie forumowicze, od niedawna jestem (nie) szczęśliwym posiadaczem kabelka VCDS. Dlaczego nieszczęśliwym? Ponieważ dopóki nie wie się o błędach w swoim aucie spi się dobrze. Nie mogę znaleźć ani na forum, ani w googlach tych konkretnych błędów i za co odpowiadają, stąd zakładam nowy temat. Jeśli ktoś z Was jednak ma taką wiedzę i jest lepszy w wyszukiwaniu, proszę o podesłanie linku, a nie pisanie "było na forum wiele razy". Z góry dziękuję za pomoc. Błędy poniżej. 4862 - No Communications with Aux. Heater Control Module U0166 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 2970 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear <<<--- domyślam się, że to jest najistotniejszy problem 03110 - Active Steering Control Module (J792) 004 - No Signal/Communication 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication 03175 - Invalid Data Set 000 - - Pozdrawiam
MarcinOslo Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 Z samych bledow ktore wypisales nie wiele mozna wywioskowac. Musisz jeszcze napisac w jakich modulach one wystepuja.
moodway Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 (edytowane) Sunday,29,October,2017,10:37:30:39744 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator Running on Windows 7 x86 VCDS Version: 17.1.3.0 Data version: 20170220 DS267.3 www.Ross-Tech.com VIN: WAUZZZ... License Plate: Mileage: 175010km-108746mi Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8K (8T0) Scan: 01 03 05 08 09 10 15 16 17 19 42 46 52 53 55 56 5F 62 72 VIN: WAUZZZ... Mileage: 175010km-108746miles 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 04-Steering Angle -- Status: OK 0000 05-Acc/Start Auth. -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: OK 0000 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 53-Parking Brake -- Status: OK 0000 55-Headlight Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 5F-Information Electr. -- Status: Malfunction 0010 62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000 72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine (------CDHA) Labels: 06H-907-115-CAB.clb Part No SW: 8K1 907 115 C HW: 8K1 907 115 Component: 1.8l R4/4V TF H10 0003 Revision: A5H10--- Coding: 010C000C18170120 Shop #: WSC 06325 123 12345 ASAM Dataset: EV_ECM18TFS8K1907115C A01004 ROD: EV_ECM18TFS_AU48.rod VCID: 2E54D5FA718C05314B-807A 2 Faults Found: 4862 - No Communications with Aux. Heater Control Module U0166 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Mileage: 175018 km Date: 2017.10.24 Time: 10:30:54 Engine speed: 0.00 /min Normed load value: 0.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 20 °C Intake air temperature: 17 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.180 V Unlearning counter according OBD: 40 2970 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1) P2015 00 [101] - Implausible Signal Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 175018 km Date: 2017.10.24 Time: 12:32:39 Engine speed: 1189.00 /min Normed load value: 38.0 % Vehicle speed: 0 km/h Coolant temperature: 16 °C Intake air temperature: 16 °C Ambient air pressure: 1020 mbar Voltage terminal 30: 12.368 V Unlearning counter according OBD: 40 Readiness: 1010 0001 ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379-V1.clb Part No SW: 8K0 907 379 BT HW: 8K0 907 379 BT Component: ESP8 front H04 0010 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 010D08 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 0C107F72AFD0172185-8058 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 05: Acc/Start Auth. (J393) Labels: 8K0-907-064-05.clb Part No SW: 8K0 907 064 DP HW: 8K0 907 064 DP Component: BCM2 1.1 H02 0324 Revision: 00002001 Coding: 030200 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 010E5E4698924A49E6-8054 Subsystem 1 - Part No SW: 8T0 959 754 D HW: 8T0 959 754 D Component: FBSAUDIB8 IDG H37 0060 Serial number: 0509000044296021 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 905 852 D HW: 8K0 905 852 D Component: J764 ELV MLB H37 0042 Serial number: 0209000057137002 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: Redir Fail! Part No SW: 8T1 820 043 AM HW: 8T1 820 043 AM Component: KLIMA 1 ZONE H08 0171 Revision: A0000000 Serial number: 01260820090778 Coding: 64100000 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 7CF02FB2FF7027A1B5-8028 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels: 8K0-907-063.clb Part No SW: 8K0 907 063 N HW: 8K0 907 063 N Component: BCM1 1.0 H25 0380 Revision: 09025001 Serial number: 00000000332032 Coding: 260050910034AF211701000000001D0D0F9C060800010101000000 Shop #: WSC 06325 123 12345 VCID: 3A7CE9AAB5C4D991E7-806E Subsystem 1 - Part No SW: 8K1 955 119 A HW: 8T1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB Component: WWS 250809 H06 0070 Serial number: SWF09080255548 Coding: 00FD11 Subsystem 2 - Part No SW: 8K0 955 559 HW: 8K0 955 559 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: RLS H04 0003 Serial number: 10574633 Coding: 025028 Subsystem 3 - Part No SW: 8K0 941 531 AL HW: 8K0 941 531 AL Component: E1 - LDS H08 0090 Serial number: 00000000001308090412 2 Faults Found: 03110 - Active Steering Control Module (J792) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 194 Mileage: 175018 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.24 Time: 10:30:00 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 194 Mileage: 175018 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.24 Time: 10:30:00 ------------------------------------------------------------------------------- Address 10: Park/Steer Assist (J446) Labels: 8K0-919-475.clb Part No SW: 8K0 919 475 H HW: 8K0 919 475 Component: PARKHILFE 4K H06 0050 Revision: 11001001 Serial number: 39940923006248 Coding: 100003 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 3E74E5BAA9ECF5B1DB-806A No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags (J234) Labels: 8K0-959-655.clb Part No SW: 8K0 959 655 G HW: 8K0 959 655 G Component: AirbagVW-AU10 H39 0560 Serial number: 003EFD05305F Coding: 30343435363030303030554A304C384B3053 Shop #: WSC 06325 000 00000 ASAM Dataset: EV_AirbaECUVWAUDI010 003010 ROD: EV_AirbaECUVWAUDI010_003_AU48.rod VCID: 418E9E46D0128A49A6-8014 Crash sensor for side airbag: driver side: Serial number: 6334MSME4A65510AE Crash sensor for side airbag: front passenger side: Serial number: 6344MSME4B517724F Crash sensor for side airbag: rear: driver side: Serial number: 6352QSME3B2E5316M Crash sensor for side airbag: rear: passenger side: Serial number: 6362QSME103744300 Crash sensor for front airbag: driver side: Serial number: 63732SME78313830W Crash sensor for front airbag: front passenger side: Serial number: 63832SME78312622V No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel (J527) Labels: 8K0-953-568.clb Part No SW: 8K0 953 568 F HW: 8K0 953 568 F Component: Lenks.Modul H16 0014 Revision: -------- Serial number: 90315IHD000FE Coding: 000017 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 3D76E2B6A4EAEEA9C2-8068 Component: E221 - MFL H02 0003 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments (J285) Labels: 8T0-920-xxx-17.clb Part No SW: 8K0 920 930 B HW: 8K0 920 930 B Component: KOMBIINSTR. H19 0253 Revision: 00300000 Serial number: BXJ203V79 Coding: 036D100003000008010100 Shop #: WSC 06325 123 12345 VCID: 2C50DFF24F90772165-8078 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway (J533) Labels: 8T0-907-468.clb Part No SW: 8T0 907 468 T HW: 8T0 907 468 K Component: GW-BEM 4CAN-M H09 0105 Revision: EB800053 Serial number: 5300E097228518 Coding: 00C303 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 52ACA10A0D7401D10F-8006 Subsystem 1 - Part No SW: 8K0 915 181 E HW: 8K0 915 181 E Component: J367-BDM H06 0170 Serial number: 19089C6A300709 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver (J386) Labels: 8K0-959-793.clb Part No SW: 8K0 959 793 H HW: 8K0 959 793 D Component: TSG FA H11 0306 Revision: Serial number: 0000009225839 Coding: 011C02204000410001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 45868A56CC3AA6699A-8010 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. (J393) Labels: 8K0-907-064-46.clb Part No SW: 8K0 907 064 DP HW: 8K0 907 064 DP Component: BCM2 1.1 H02 0324 Revision: 00002001 Serial number: 0120478171 Coding: 013A0620203900C00130020000000000 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 010E5E4698924A49E6-8054 Subsystem 1 - Part No: 8K0 951 177 Component: DWA-Sensor H02 0040 Subsystem 2 - Part No: 1K0 951 605 C Component: LIN BACKUP HO H03 1301 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. (J387) Labels: 8K0-959-792.clb Part No SW: 8K0 959 792 H HW: 8K0 959 792 D Component: TSG BF H11 0306 Revision: Serial number: 0000009205920 Coding: 011C02204C00410001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 44809752C7009F618D-8010 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 53: Parking Brake (J540) Labels: 8K0-907-801-V1.clb Part No SW: 8K0 907 801 H HW: 8K0 907 801 H Component: EPB Audi B8 H09 0100 Revision: 00000003 Serial number: 10000000301202 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 3460C79297A02FE13D-8060 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 55: Headlight Range Labels: 8K0-907-357.clb Part No: 8K5 907 357 Component: Dynamische LWR H01 0010 Revision: 00000001 Serial number: Coding: 0000004 Shop #: WSC 06324 000 00000 VCID: 77FA309E065604F9D8-8022 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio (R) Labels: Redir Fail! Part No SW: 4F0 035 056 K HW: 4F0 035 056 Component: Radio U STD H45 0074 Revision: AB001007 Serial number: 342H.097659531 Coding: 010003020100000001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 285823E25B685B0181-807C No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 5F: Information Electr. (J794) Labels: 4E0-035-6xx-5F.clb Part No SW: 8T1 035 652 N HW: 8T1 035 652 D Component: B-BN-EU H52 0191 Revision: -------- Serial number: 323HU097516443 Coding: 010100010006A1ED05004F0E000000030001 Shop #: WSC 06325 123 12345 VCID: 40889B42D3188341A9-8014 Subsystem 1 - Part No SW: 4L0 919 604 HW: 4L0 919 604 Component: DU6 Basic H43 0306 Serial number: 9355HX091027387 Subsystem 2 - Part No SW: 8T0 919 609 HW: 8T0 919 609 Component: E0380 Bedient H08 0100 Serial number: 00000000342650 1 Fault Found: 03175 - Invalid Data Set 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 195 Mileage: 175018 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.29 Time: 11:32:51 Freeze Frame: Voltage: 12.10 V ------------------------------------------------------------------------------- Address 62: Door, Rear Left (J388) Labels: 8K0-959-795.clb Part No SW: 8K0 959 795 C HW: 8K0 959 795 C Component: TSG HL H10 0306 Revision: Serial number: 0000101718783 Coding: 010C02204000210001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 428C914ADD149151BF-8016 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 72: Door, Rear Right (J389) Labels: 8K0-959-795.clb Part No SW: 8K0 959 795 C HW: 8K0 959 795 C Component: TSG HR H10 0306 Revision: Serial number: 0000101718789 Coding: 010C02204000210001 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 428C914ADD149151BF-8016 No fault code found. End-------------------------(Elapsed Time: 03:29)-------------------------- Edytowane 9 Października 2018 przez moodway
MarcinOslo Opublikowano 29 Października 2017 Opublikowano 29 Października 2017 W silniku zakodowane webasto ktorego nie ma ,trzeba wykodowac.Blad klap kolektora - skasowac i sprawdzic czy powroci.Cos sie z dzieje z silnikiem ? Do tego zle zakodowany BCM.
moodway Opublikowano 29 Października 2017 Autor Opublikowano 29 Października 2017 5 minut temu, MarcinOslo napisał: W silniku zakodowane webasto ktorego nie ma ,trzeba wykodowac.Blad klap kolektora - skasowac i sprawdzic czy powroci.Cos sie z dzieje z silnikiem ? Do tego zle zakodowany BCM. Hmmm... ciekawe kto to tak pokodował, jestem drugim właścicielem w pl. Masz wiedzę, gdzie to odkodować w VCDSie? Co do silnika, niestety drugi raz pojawiła się ikonka silnika na zegarach. Silnik jakoś metalicznie pracuje w czasie jazdy. Przegoniłem auto na 2gim biegu przez chwilę do 7000 obrotów- bo podobno egr to trochę odmula. Ręce opadają, bo jak widomo CDHA lubi olej, więc nie wiem, czy remontować, czy sprzedawać jakiemuś pasjonatowi.
moodway Opublikowano 3 Listopada 2017 Autor Opublikowano 3 Listopada 2017 Błąd klap kolektora skasowany, ale zawsze przy drugim odpaleniu i przejechaniu kilku metrów kontrolka się zapala. Dogrzebałem się do kolektora, rozkręciłem go i wyczyściłem na tyle na ile się dało, jakoś nie zauważyem mnogości nagaru, żadnych uszkodzeń i niprawidłowości. Czujnik wygląda na nietknięty, ale to elektronika więc nie wiem. Ustrojstwo które otwiera i zamyka klapy u mnie wygląda zupełnie inaczej niż tu: U mnie jest jakaś mała okrągła puszeczka, wewnątrz której znajduje się tylko sprężyna. Wg mnie działa to na zasadzie ciśnienia, ale to jest tak banalne urządzenie, że tam nie ma się co zepsuć. Ktoś, coś, pomocy....
Andrzejx Opublikowano 7 Listopada 2017 Opublikowano 7 Listopada 2017 Witam Panowie. Dzisiaj zaświeciła się pomarańczowa kontrolka silnika. Podłączyłem VCDS : Tuesday,07,November,2017,19:50:05:10074 VCDS Version: Beta 11.6.0 Address 01: Engine Labels: 03L-906-019-CAG.clb Control Module Part Number: 03L 906 019 AT HW: 03L 906 019 AL Component and/or Version: R4 2.0l TDI H29 9979 Software Coding: 12194012232403080000 Work Shop Code: WSC 41465 002 1048576 ASAM Dataset: EV_ECM20TDI03L906019AT A02010 (AU48) VCID: 7DF5FDC75F31 1 Fault Found: 12307 - Particulate Trap Bank 1: Efficiency Below Threshold P2002 00 [237] - Mechanical Failure Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 210449 km Date: 2017.10.29 Time: 11:53:20 Mógłby ktoś podpowiedzieć co jest grane?
moodway Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 filtr cząstek stałych DPF , przy tym przebiegu mógł się już zapchać
Andrzejx Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 (edytowane) Dzięki za odzew. Filtr mam usunięty. Drugi raz wyskoczył ten błąd. Czasami potrafi zakopcić. We wrześniu byłem w serwisie, zdiagnozowali padnięte 2 świece co było prawdą, i powiedzieli że czujnik regulacji spalin do wymiany. Edytowane 8 Listopada 2017 przez Andrzejx
moodway Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 po usunięciu DPFa powinni chyba usunąć błąd na stałe, bo czujnik wywala ten błąd co jakiś czas
Andrzejx Opublikowano 8 Listopada 2017 Opublikowano 8 Listopada 2017 Z przyjemnością bym się tego pozbył. Mam VCDS. Jakieś instrukcje?
moodway Opublikowano 8 Listopada 2017 Autor Opublikowano 8 Listopada 2017 Nie mam zielonego pojęcia:( musisz pytać w firmie tuningowej, zajmującej się modyfikacjami elektroniki
moodway Opublikowano 9 Listopada 2017 Autor Opublikowano 9 Listopada 2017 https://www.google.nl/search?q=szczecin+dpf+erg&rlz=1C1AVNG_enPL652PL652&oq=szczecin+dpf+erg&aqs=chrome..69i57.13391j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 zadzwoń, zapytaj w jednej z tych firm o programowe wyłączenie DPF
Andrzejx Opublikowano 9 Listopada 2017 Opublikowano 9 Listopada 2017 Dzięki szanowny kolego,zadzwonie i popytam.
Andrzejx Opublikowano 16 Listopada 2017 Opublikowano 16 Listopada 2017 (edytowane) Chciał bym jeszcze zapytać. Mam usunięty filtr DPF, czy czujnik regulacji ciśnienia spalin spełnia swoją funkcję? Czy w tym przypadku jest potrzebny? Po rozmowie z firmą zajmującą się usuwaniem filtrów dpf dowiedziałem się że czujnik jest zbędny i można go całkowicie usunąć,wręcz należy. To on wskazywał błąd o którym wcześniej pisałem. VCDS-em nie da się tego usunąć. Edytowane 17 Listopada 2017 przez Andrzejx
moodway Opublikowano 17 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2017 PRoblem rozwiązałem sam. Błędy o numerach : 4862 - No Communications with Aux. Heater Control Module U0166 00 [039] - - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear 03110 - Active Steering Control Module (J792) 004 - No Signal/Communication 03207 - Charisma Switch Module 004 - No Signal/Communication spowodowane były błędnymi modami. U mnie w MMI aktywowany był AUDI DRIVE SELECT, gdzie tak na prawdę mój sterownik nie obsługuje tej funkcji. Po wyłączeniu wszystkich zbędnych kodowań te trzy błędy zniknęły. Webasto wcale niebyło zakodowane jak pisał MarcinOslo. Poniżej link do artykułu jak włączyć AUDI DRIVE SELECT- ja wszystkie kroki robiłem od końca do początku, a kanały jakie nie dawały się odczytywać pomijałem. Co do błędu nr 03175 - Invalid Data Set 000 - - dotyczącego jak się okazało pirackiego oprogramowania mapy, kluczem jest zielone menu MMI. Wykonałem dwie procedury. Pierwsza z nich to: A następnie: menu ukryte - idź do car- carmenuoperation - zmień każdą wartość, dodając "1" - zresetuj MMI - Ponownie wejdź do ukrytego menu - idź do car- carmenuoperation - zmień wartości z powrotem na ich pierwotną wartość, np. odbierz "1" - uruchom ponownie MMI. Błędy poznikały. Pozostał jeden błąd dotyczący klap kolektora dolotowego. Świeci się engine, silnik pracuje prawidłowo, spalanie w normie. Konstruktorzy nie popisali się. Przez recyrkulację spalin przez kolektor przechodzą spaliny i osadza się nagar. Jedynym rozwiązaniem problemu jest wizyta w warsztacie tuningowym. Przeprogramowanie układu 600zł, z zaślepieniem dziur po klapach 1000zł. Dodatkowo kiedy szukałem zaślepek na allegro znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-vw-audi-1-8-2-0-tsi-tfsi-ea888-i6964777842.html?fromVariant=6202025103 Jeśli komuś nie przeszkadza świecąca kontrolka i błąd, a nie chce się obawiać o swój silnik, że kiedyś klapa może się urwać i zrobić spustoszenie w silniku to może sobie samodzielnie pozaślepieć i jeździć. Myślę, że temat zotał wyczerpany. Do zamknięcia.
moodway Opublikowano 17 Marca 2018 Autor Opublikowano 17 Marca 2018 Od niedawna jestem po zabiegu usuwania klap wirowych w kolektorze dolotowym powietrza i programowym ich usunięciu w firmie tuningowej. Cała naprawa trwała kilka godzin, koszt 1200zł. Panowie korzystają z podanych przeze mnie wcześniej zaślepek. Silnik po zabiegu jest bardziej spokojny, nie faluje mocno, aczkolwiek na zimnym silniku, na ssaniu trochę nim trzęsie. Po zejściu do wolnych obrotów pracuje równo- oczywiście poszarpuje co jakiś czas, ale to norma w tych silnikach. Na pierwszym i drugim biegu auto zrywniejsze, na wyższych nie zauwżyłem zmian. Spalanie na tym samym poziomie. Z rozruchem na zimnym silniku nie mam problemu. Jedyny duży plus jest taki, że nie muszę się martwić o to, że coś oderwie się z klap i wpadnie w zawory i to, że za desce nie świeci się kontrolka "engine". Tymczasowy zabieg, aby poradzić sobie z mocniejszym telepaniem silnika przy błędzie kolektora, to odłączenie dźwigni regulacji przepływu powietrza przez kolektor. Trzeba jednak uważać, aby element regulacyjny nie wypadł na zewnątrz, ponieważ silnik będzie łapał lewe powietrze, a wtedy komputer zgłosi wypadanie zapłonu, a silnikiem będzie trzęsło, jakby pracował nie na wszystkie cylindry.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się