Skocz do zawartości

MarcinOslo

Pasjonat
  • Postów

    575
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MarcinOslo

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Oslo/Rzeszow

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MarcinOslo

17

Reputacja

  1. Odpalanie i gaszenie bedzie dzialalo z przycisku pomimo braku czujnikow w klamkach (zreszta teraz juz to wiesz :D). Jesli chodzi o kluczyk ,mozna smialo zamawiac w ASO podajac swoj VIN ,nawet jesli auto nie mialo Keyless fabrycznie to kluczyk i tak bedzie z Keyless.
  2. Tak w ramach wyjasnienia ,oficjalne info ponizej "Due to more stringent security requirements, the service process for installing used immobiliser control units (from February 2021 onwards) has been modified (see list). • In future, you will need to apply for approval from AUDI AG to install any used immobiliser control units. • The application is shown automatically when you attempt to adapt the immobiliser control unit using the ODIS tester (or a laptop with ODIS access). • Print out the application, sign it and send it to the e-mail address given in the application. • The department in charge of approvals will check that the application is correct and complete. • You will then receive an e-mail with information regarding the outcome of your application. • Please note: It may take up to 48 hours before you receive a reply. • Once approval has been granted, it is only possible to adapt the control unit to the vehicle identification number documented in the application. There is no time limit for doing this. This currently affects the following control units: Instrument cluster Audi TT (FV) 2015 > Audi A3 (8V/ FF) 2013 > Audi Q2 (GA) 2017 > Audi Q3 (F3) 2019 > Convenience system central control unit Audi A4 (8K/ FL) 2008 > 2015 Audi A5 (8T/ FR/ 8F/ FH) 2008 > 2015 Audi Q5 (8R/ FP) 2009 > 2015 Audi A6 (4G/ FC) 2011 > 2017 Audi A7 (4G/ FC) 2011 > 2017 Audi A8 (4H/ FD) 2010 > 2017 Audi R8 (FX) 2015 > This list may be extended to include other control units at any time. Technical product information 2062033/1 Page 1 of 2" Production change February 2021 Note for speaking with the customer: If a customer brings a used immobiliser control unit with their vehicle to the workshop for installation, we recommend that you alert them to this modified process. This transparency helps avoid later disputes.
  3. Podstawowe minimum to odczytac bledy. Nie naprawialem takiego przypadku ,ale po objawach wnioskuje ze problem lezy w uszkodzeniu ktorejs anteny ,badz jej okablowania.
  4. Albo zle kodowanie w obrebie silnik ,skrzynia ,radar ,albo ktores softy sa niekompatybilne.
  5. Patrzenie na to jaka litera jest na koncu numeru na obudowie nic Wam nie da ... bo w srodku i tak w kazdym bedzie inny numer w zaleznosci od tego jaki soft jest wgrany. Do 3G bylo chyba z 10 softow i przy kazdym koncowka numeru bedzie inna. Kodowanie powinien przyjac takie jak bylo wczesniej ,ale jesli nie przyjmuje w calosci to trzeba pokombinowac fragmentami.
  6. Odblokowanie robi sie w adaptacjach ,natomiast fakt ze sie zablokowalo wskazuje ze jest jakas usterka ,bez powodu sie nie blokuje.
  7. Invalid Data Set to nic innego jak nieprawidlowa parametryzacja lub jej brak. Wstaw dane z identyfikacji rozszerzonej.
  8. Ponizszy blad w ABS jest problemem ,jesli nie da sie go skasowac to ABS moze byc do wymiany. Address 03: ABS Brakes (J104) Labels: 8K0-907-379.clb Part No SW: 8K0 907 379 AC HW: 8K0 907 379 AC Component: ESP8 front H04 0060 Revision: -------- Serial number: -------------- Coding: 164D00 Shop #: WSC 06335 000 00000 VCID: 7AFFF6DB4E1F 2 Faults Found: 00003 - Control Module 014 - Defective - Intermittent - MIL ON
  9. Jesli przy 17,4V blad zapisuje sie tylko w MMI ,to szukalbym przyczyny w samej jednostce MMI ,ewentualnie tunerze radiowym. Gdyby rzeczywiscie napiecie w instalacji bylo ponad 17V to bledy o za wysokim napieciu ,badz przekroczonej gornej wartosci skrajnej zapisalyby sie w wiekszosci modulow w aucie ,napewno w 05 ,46 ,w gateway ,sterownikach drzwi itp.
  10. Źle zakodowany gateway ,zakodowane wyposazenie ktorego nie ma w aucie ,to wszystko.
  11. Ladna Eska ,zreszta od Pettersena wszystkie auta sa konkretne P.S.Piec od Webasto jest w prawym nadkolu ,przykrecony do podluznicy.
  12. AHA to nie to samo co asystent zjazdu. Asystenta zjazdu w B8 chyba wogole nie bylo ,tylko w Q5.
  13. W B8 nie ma czujnikow TPMS ,system jest zintegrowany z ABS. Na poczatek pasuje odczytac ten blad jakims lepszym sprzetem ktory pokaze jakis opis. Jesli problem zaczal sie po wymianie przegubu to albo uszkodzili czujnik ABS ,albo przegub jest na tyle kiepskiej jakosci ze czujnik ABS nie odczytuje prawidlowo obrotow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...