Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[2.4 V6 ALF] prośba o diagnostykę Zachodniopomorskie


bagi67

Rekomendowane odpowiedzi

Witam sprawa dotyczy jak w temacie gdyż jestem zielony w te klocki(kłopot z silnikiem opisałem w odpowiednim dziale)może ktoś jest i ma chwilkę żeby w sobotę wpaść do Gryfic i zajac się autem od strony komputera, oczywiście pokrywamy wszystkie koszty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daleko mam, ale uważam że nawet zielony z odrobina chęci da siebie radę z logami ;) możesz próbować szukać pomocy na forum A6 tam jest chyba więcej tych silników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie temat,faktycznie kolega ma kawałek świata do mnie.Mam akurat rodzinę w Tarnowie a dokładnie na Ładnej ale mniejsza.W temacie mam kabel,komputer,program tylko Polski Vag,więc nie wiem czy tym programem mogę zdziałać LOGI?

Jeżeli miałbyś chwilę i że tak powiem"poprowadzisz za reke" myślę że ogarnę!

Nowy trop jest taki że to skrzynia padła ale nie wiem co ona może mieć z tym wspólnego!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może może... dlatego radzę podpytać na A6, oni się bardziej na tych tiptronikach znają. 
Co do prowadzenia za rękę to tak. Program proponuje jednak zmienić na VAG-COM choć polskim vagiem też sie da radę. Tu jest filmik gdzie jest to dośc dobrze objasnione i opisane:


Z tym że opis jest bardziej dla diesli. Różnice są takie że dla PB logów nie robi się do 4000-4500obr tylko do ponad 6000 (czy disel czy benzyna robi sie praktycznie do odcinki). Druga różnica to grupy. W dieslu loguje się najczescie 003, 008,011 bodajże. Pojedyncze, basic settings itp. U Ciebie robi się W 08-Meas. blocks a logi to:
-statyczny i dynamiczny grup 002+033, 090+093  (rób parami a nie jedną grupę na raz)
Nie wiem czy w filmiku to podkreślają ale przed każdym logiem robi się kasowanie błędów nawet jak ich nie ma (02-Fault Codes, Clear Codes czy jakoś tak).