Chudy155a Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 Witam ostatnio coś mi przeskoczyło i Audi zgasło , zrzuciłem pokrywę zaworów i tak chodzi napinacz zapewne do wymiany ? i teraz mam problem czy zrzucać górę ? jak przeskoczył ten łańcuszek ? czy ustawiać na znaki na wałkach i zobaczyć o ile przeskoczył ? jak myślicie ? video-1510324977.mp4
HatefulEvil Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić. Edytowane 10 Listopada 2017 przez HatefulEvil
Chudy155a Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Opublikowano 10 Listopada 2017 Godzinę temu, HatefulEvil napisał: Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić. Sprawdzone 0.5 zeba roznicy jest ;/
HatefulEvil Opublikowano 10 Listopada 2017 Opublikowano 10 Listopada 2017 (edytowane) Nie może być 0,5 zęba różnicy. Generalnie tak jest to skonstruowane, że jedna marka jest trochę przesunięta względem zęba, chyba lewa. Zaraz dodam zdjęcie. Edit: Będzie bez zdjęcia. Na wałku wydechowym ogniwo względem oznaczenia na wałku jest przesunięte na zewnątrz silnika. Na dolotowym jest wszystko jasno. Ma być 16 ogniw na tych markach. Edytowane 10 Listopada 2017 przez HatefulEvil
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się