Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana napinacza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ostatnio coś mi przeskoczyło i Audi zgasło , zrzuciłem pokrywę zaworów i tak chodzi napinacz zapewne do wymiany ? i teraz mam problem czy zrzucać górę ? jak przeskoczył ten łańcuszek ? czy ustawiać na znaki na wałkach i zobaczyć o ile przeskoczył ? jak myślicie ? 

video-1510324977.mp4

Opublikowano (edytowane)

Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić.

Edytowane przez HatefulEvil
Opublikowano
Godzinę temu, HatefulEvil napisał:

Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić.

Sprawdzone 0.5 zeba roznicy jest ;/ 

23483310_1420883614677232_589515591_o.jpg

23514682_1420883648010562_1559427760_o.jpg

Opublikowano (edytowane)

Nie może być 0,5 zęba różnicy. Generalnie tak jest to skonstruowane, że jedna marka jest trochę przesunięta względem zęba, chyba lewa. Zaraz dodam zdjęcie.

Edit:

Będzie bez zdjęcia. Na wałku wydechowym ogniwo względem oznaczenia na wałku jest przesunięte na zewnątrz silnika. Na dolotowym jest wszystko jasno. Ma być 16 ogniw na tych markach.

Edytowane przez HatefulEvil

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...