Jump to content
IGNORED

Wymiana napinacza


Recommended Posts

Posted

Witam ostatnio coś mi przeskoczyło i Audi zgasło , zrzuciłem pokrywę zaworów i tak chodzi napinacz zapewne do wymiany ? i teraz mam problem czy zrzucać górę ? jak przeskoczył ten łańcuszek ? czy ustawiać na znaki na wałkach i zobaczyć o ile przeskoczył ? jak myślicie ? 

video-1510324977.mp4

Posted (edited)

Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić.

Edited by HatefulEvil
Posted
Godzinę temu, HatefulEvil napisał:

Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić.

Sprawdzone 0.5 zeba roznicy jest ;/ 

23483310_1420883614677232_589515591_o.jpg

23514682_1420883648010562_1559427760_o.jpg

Posted (edited)

Nie może być 0,5 zęba różnicy. Generalnie tak jest to skonstruowane, że jedna marka jest trochę przesunięta względem zęba, chyba lewa. Zaraz dodam zdjęcie.

Edit:

Będzie bez zdjęcia. Na wałku wydechowym ogniwo względem oznaczenia na wałku jest przesunięte na zewnątrz silnika. Na dolotowym jest wszystko jasno. Ma być 16 ogniw na tych markach.

Edited by HatefulEvil

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...