Chudy155a Posted November 10, 2017 Posted November 10, 2017 Witam ostatnio coś mi przeskoczyło i Audi zgasło , zrzuciłem pokrywę zaworów i tak chodzi napinacz zapewne do wymiany ? i teraz mam problem czy zrzucać górę ? jak przeskoczył ten łańcuszek ? czy ustawiać na znaki na wałkach i zobaczyć o ile przeskoczył ? jak myślicie ? video-1510324977.mp4
HatefulEvil Posted November 10, 2017 Posted November 10, 2017 (edited) Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić. Edited November 10, 2017 by HatefulEvil
Chudy155a Posted November 10, 2017 Author Posted November 10, 2017 Godzinę temu, HatefulEvil napisał: Zacznij od sprawdzenia znaków na wałkach. Na moje nie jest to takie proste by łańcuch przeskoczył chyba, że na dole nie masz ślizgu już. Ja Swój chyba na 2 albo 3 przepychałem żeby sobie ustawić. Sprawdzone 0.5 zeba roznicy jest ;/
HatefulEvil Posted November 10, 2017 Posted November 10, 2017 (edited) Nie może być 0,5 zęba różnicy. Generalnie tak jest to skonstruowane, że jedna marka jest trochę przesunięta względem zęba, chyba lewa. Zaraz dodam zdjęcie. Edit: Będzie bez zdjęcia. Na wałku wydechowym ogniwo względem oznaczenia na wałku jest przesunięte na zewnątrz silnika. Na dolotowym jest wszystko jasno. Ma być 16 ogniw na tych markach. Edited November 10, 2017 by HatefulEvil
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now