AndrzejAj3 Opublikowano 12 Listopada 2017 Opublikowano 12 Listopada 2017 (edytowane) Witam po długiej przerwie Poprzednio posiadałem Audi A4 b5 z 1996 roku z niezniszczalnym 1.8ADR 125KM, po drodze miałem Skode Fabię II kombi 1.9tdi bls, którą bardzo sobie chwaliłem, potem wyjechałem do Anglii za pracą gdzie miałem Forda Mondeo mk4 2.0dci z pięknym błękitnym wnętrzem (również dobrze wspominam ten samochód), następnie pod chwilą impulsu kupiłem BMW 520d kombi 8aut 184KM F11, jednak to nie było to, dlatego stałem się posiadaczem Citroena c5 mk3 z pneumatycznym zawieszeniem (mega komfortowe auto) a w między czasie póbowałem sprzedać swoje BMW, jednak z racji małego zainteresowania zgodziłem się na gotówkę oraz samochód w rozliczeniu a mowa o Audi A4 B8 kombi 2.0 tdi CAGA. Po przejechaniu się nim stwierdziłem, że to jest to i go zostawiam a C5 sprzedaje. I tak po mojej zagmatwanej historii znowu mam A4 tyle, że B8 a nie B5. O Audi: Rok produkcji: 2008/2009Silnik: 2.0TDI CAGA - zmapowany przez poprzedniego właściciela na ok190KM + wywalony DPF Przebieg: 190k kmWyposażenie (ubogie): klima automatyczna dwustrefowa, dołożone czujniki parkowania z tyłu, światła do jazdy dziennej DRL, radio concert + kolorowy wyświetlacz pomiędzy zegarami, 4el szyby + lusterka (podgrzewane), AMI, bluetooth, kierownica multifunkcyjna, czujnik deszczu oraz automatyczne światła i chyba tyle.. Plany:- tempomat: założona manetka, ale mam problem z zakodowaniem, bo samochód nie zapamiętuje kodowania, tak jakby resetował ciągle do domyślnego kodowania może ktoś pomoże? - oświetlenie schowka przed pasażerem, bo brak tam lampki (parodia, bo w bagażniku są 2 + na klapie bagażnika)- zakodowanie doświetlenia zakrętów halogenami przeciwmgielnymi- wyświetlanie spalania w litrach a nie mpg - włączenie testu zegarów przed uruchomieniem samochodu Na pewno po drodze coś dojdzie jeszcze Edytowane 7 Kwietnia 2018 przez AndrzejAj3 Aktualizacja zaplanowanych modów
AndrzejAj3 Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2018 Dla potomnych, jakby komuś na kompie wyskakiwał błąd czujnika sprzęgła i ręcznego to nie wymieniajcie czujnika sprzęgła bo jest trudny dostęp a część sporo kosztuje lepiej najpierw przejść do bagażnika i wymienić moduł od ręcznego, używany od 100zł kosztuje na alledrogo, te urządzenia są połączone i jak jedno nie działa to i drugie też. Podziękowania dla Pelo31 bo on mi tak podpowiedział. Wymieniłem moduł i tempomat już działa a ręczny podczas ruszania automatycznie się zwalnia, uniknąłem nie potrzebnych wydatków dzięki temu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się