KubiaK Opublikowano 20 Listopada 2017 Opublikowano 20 Listopada 2017 (edytowane) Witam, Ostatnio po podpieciu do vaga ku mojemu niezadowoleniu oczom moim ukazaly sie bledy : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low oraz 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open . No i teraz pytanie czy ktos z Was przerabial juz ten temat. Ross-tech mowi sporo:http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 no i teraz pytanie czy to faktycznie moze byc jakis wezyk cisnienia, chwilowy brak zasilania albo wina czujnika czy raczej trzeba bedzie sie zabierac za sterownik klap wirowych i tu pytanie jakie sa opcje ? wymiana samego silnika z wajcha , wymiana samych klap ? a moze caly kolektor ? slyszalem, ze czasami nawet pomaga wgranie nowego softu ale nie wiem za bardzo co i jak . ew. co myslicie o zaslepieniu tego w piz*u np. http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-klap-wirowych-vw-2-0-tfsi-ea113-i6217314380.html#thumb/6 ktos wykonywal taki manewr ? jak potem z przeprogramowaniem ECU ? Wieczorem zrobie jeszcze test klap i zobaczymy co wyjdzie. Prosze o porade czy ktos juz to przerabial w EA113 i jaka opcja jest ew najlepsza ew od czego zaczac. Pozdrawiam Edytowane 20 Listopada 2017 przez KubiaK
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się