Skocz do zawartości
IGNOROWANY

P2004 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open - klapy wirowe kolektora ssacego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ostatnio po podpieciu do vaga ku mojemu niezadowoleniu oczom moim ukazaly sie bledy : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low oraz 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open .

No i teraz pytanie czy ktos z Was przerabial juz ten temat. Ross-tech mowi sporo:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196

no i teraz pytanie czy to faktycznie moze byc jakis wezyk cisnienia, chwilowy brak zasilania albo wina czujnika czy raczej trzeba bedzie sie zabierac za sterownik klap wirowych i tu pytanie jakie sa opcje ? wymiana samego silnika z wajcha , wymiana samych klap ? a moze caly kolektor ?

slyszalem, ze czasami nawet pomaga wgranie nowego softu ale nie wiem za bardzo co i jak .

ew. co myslicie o zaslepieniu tego w piz*u np. http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-klap-wirowych-vw-2-0-tfsi-ea113-i6217314380.html#thumb/6

ktos wykonywal taki manewr ? jak potem z przeprogramowaniem ECU ?

Wieczorem zrobie jeszcze test klap i zobaczymy co wyjdzie.

Prosze o porade czy ktos juz to przerabial w EA113 i jaka opcja jest ew najlepsza ew od czego zaczac.

Pozdrawiam

 

Edytowane przez KubiaK

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...