KubiaK

Pasjonat
  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

5

O KubiaK

    Informacje

    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Wroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BPG
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. KubiaK

      niestety zanim odpisałeś już znałem Twoja odpowiedź masz 50 lat doświadczenia i wiesz lepiej bla bla ... Tylko że skoro już się powiedziało A to wypadałoby powiedzieć B i wyjaśnić szerzej swoją teorię. A jeśli nie to Twoje rady nie różnią się niczym od setek innych śmieciowych informacji których pełno w internecie i chcąc niechcąc je czytasz bo jest to forum publiczne gdzie ludzie szukają odpowiedzi na konkretne pytania z konkretnymi odpowiedziami. P.s pan wulkanizator obok mnie też ma 40 lat doświadczenia i twierdzi że dokręcanie kół kluczem dynamometr ycznym to bzdura i Napier.... Pneumatem do oporu I tyle z mojej strony.
    2. KubiaK

      I co to zmienia ? To w takim razie powinien odpowietrzyc tez jeden z przodu :) Praca dyplomowa 98/99 rok troche stara ale wciaz aktualna http://www.zssplus.pl/prace_dyplomowe/praca_7_mk20.htm . Odpowietrzanie niestety zostalo potraktowane dosc pobieznie . Moze juz czytales a moze nie to polecam. Natomiast w zaden sposob nie potwierdza to Twojej teorii. Czyli tak mamy prace dyplomowa, mamy prase motoryzacyjna, mamy ASO, a DEV i tak wie lepiej :) Ja wiem, ze zajmujesz sie regeneracja zaciskow ale jesli nie chcesz dzielic sie swoimi doswiadczeniami i argumentami dlaczego tak a nie inaczej to nie wprowadzaj ludzi w blad bo wprowadza to tylko chaos i nic wiecej.
    3. KubiaK

      Patrzylem ale niestety nie wiele z tego wnioskuję. Mamy dwa przewody idace bezposrednio z pomy hamulcowej do pompy ABSu. Jeden przewod z pierwszego cylinderka na jedno przednie kolo i jedno tylnie. Drugi przewod analogicznie. Z pompy mamy juz 4 wyjscia na kazdy zacisk osobno. Nie wiem jak to wyglada w srodku pompy ABS ale mniemam, ze plyn w srodku tej pompy i tak sie miesza ( jeden przewod doprowadzajacy i dwa wyprowadzajace do zaciskow ). Wiec dalej nie bardzo rozumiem co za roznica czy odpowietrzysz najpierw jeden zacisk potem drugi czy oba naraz ? Btw odpowiadales tez w jednym temacie na pytanie czy jak ktos tam sciagal tylko zacisk tyl to czy musi tez odpowietrzac przod na co Ty odparles ze wystarczy tyl ... - wiec sam sobie zaprzeczyles bo wtedy powinien odpowietrzyc wszystko wedle tej teorii...
    4. KubiaK

      Dev no to podziel sie z nami ta tajemna wiedza i odpowiedz maluczkim DLACZEGO ? ja nigdzie nie znalazlem odpowiedzi na to pytanie.
    5. KubiaK

      BMW w serwisie tanie nie jest , tez tam maja te swoje vanosy sranosy valvetroniki itp albo ten ich (i mercedesowy) wynalazek tarczobebnow z tylu ale tak ogolnie porownywalne koszty do audi. no i uklad kierowniczy nie ma podejscia. raz ze nie masz polosi z przodu a dwa ze bmw chyba do dzis robi przekladnie slimakowe. w porownaniu do b7 z torsenem gdzie za kazdym razem kiedy skrecasz to masz wrazenie ze zaraz cos jebnie to nie ma porownania :D chociaz wiadomo cos za cos - ja w zimie sobie za to ogladam jak lawety wyciagaja bmw z rowu - widok bezcenny.
    6. KubiaK

      dobra nie ma lipy , ide to opatentowac i robimy hajs jutro jade z oferta do Motorpolu
    7. KubiaK

      o jebaniutki worki na mocz hehehehehe , stary wjezdzam do Ciebie na taki zabieg SPA :DDDDDDDDD ile i gdzie ? :D
    8. KubiaK

      tez ok ALE auto kupione nowe albo kilku latek, ktory najpierw byl serwisowany w aso a potem w jednych rekach przez te 7 lat. tylko, ze ile jest takich aut na rynku ? a nasz przyslowiowy 12 latek zazwyczaj juz przeszedl przez kilku wlascicieli i jeszcze wieksza ilosc Januszy mechaniki, ktorzy zrobili wiecej zlego niz dobrego i zreszta tak jak napisales - skoro nic sie nie psulo to teraz sie zacznie psuc , kazda czesc ma jakas wytrzymalosc , np taki alternator jak nowy i oryginalny to posluzy 10 lat, moj padl po 12 innemu padnie po 9 - suma sumarrum kupujesz auto podwyzszonego ryzka w ktorym w kazdej chwili cos moze jebnac. "Panie nic sie nie psuje NIC nie robilem od lat" - takie ogloszenie od Janusza i juz wiesz, ze kupujesz skarbonke bez dna lubisz sam grzebac w autach ? lubisz jedzisz po mechanikach etc ? spoko bierz. ale jak chcesz miec troche swietego spokoju no to nie tedy droga idealnego rozwiazania nie ma bo i tu i tu trzeba bulic ja bym bral e92 rzedowa 6 , dobry rozklad mas , tyl naped , super wyglad mimo uplywu lat - czego chciec wiecej ? a5 z silnikiem na przednim zderzaku ? PLZ albo gulf w, ktorym trakcji nie uswiadczysz ? troche powagi idz Pan w klasyczne uklady napedowe
    9. KubiaK

      No i tak powinno byc , ze polowa strucli nie powinna jezdzic po tych drogach Albo Cie stac albo nie , mamy kapitalizm wolny rynek nikt nikogo na sile nie trzyma w tym kraju skoro tak jest zle. Tak samo nikt Tobie nie broni wystawiac swojej fury za 39 kola - ba mozesz wystawic nawet i za 100. I nie w 10 letnim tylko 12 - ale juz mniejsza z tym. W takim aucie trzeba by wymienic tak naprawde juz wszystko. Doslownie. Kazda guma tulejka to juz jest parch - jak jeszcze wiadomo ze zawias z przodu sie robi to tyl zazwyczaj jest nie ruszany i widze jak to wygladalo u mnie - masakra. Takze zawias do roboty jak nie teraz to za pol roku. Sprezyny 12 letnie moga sie ulamac od gory w kazdym momencie. Moze bokiem nie wyjdzie. Moze. Amory ? Wszystkie kola pasowa etc sa wyjechane. Poduchy silnika juz sie poca. Tlumiki zaczyna zrec ruda. a przynajmniej plecionka i srodkowy na bank albo juz wymieniany albo do wymiany. Wypadaloby zregenerowac zaciski bo juz gumki pewnie tez ledwo ciagna. Jesli nie byl czyszczony nagar z kolektora i zaworow to syf jest pewnie niesamowity. Turbina juz pewnie zaczyna lapac luzy na walku. W intercoolerach pewnie syf od odmy, ze ch**. W kazdej chwili moze pasc wariator czy sterownik klap etc. Juz nie wspominam o samym silniku. I tak mozna wymieniac w nieskonczonosc. bla bla bla. Czasu nie oszukasz. Cena bylaby dobra jesli wszystko to zostalo wymienione wraz z remontem silnika. Jesli nie to przyszlego wlasciciela czekaja takie same wydatki jak za taka sama b7 w cenie 25 albo i mniej. Zobacz sobie jakie fury premium stoja na allegro za grosze - nikt tego nie chce bo wie, ze trzeba wj***c w to fortune. Aha , zebys mnie zle nie zrozumial ja nikogo nie zniechecam do zakupu Twojego auta - niech sie sprzeda i za 40. Wyrazam swoja OGOLNA opinie. Ba powiem wiecej bardzo ladna sztuka wizualnie. Wiec na pewno sie jakis chetny znajdzie. Natomiast ja tam ten etap mam juz za soba i raczej za b7 nikt juz dzisiaj sie na ulicy nie oglada
    10. KubiaK

      sam mam prawie to samo bez bixow i ESLAJNA ( ja w ogole mam z tego taka beke , Janusz naklei znaczek na zderzak i 3 kola drozej ) i co 38 kola ? jak chcesz to ja Ci sprzedam taniej a mam porobione 2x wiecej od niego , koles zmienil szklanke olej filtry rozrzad i sprezyny a cala reszta i tak do wymiany po 200 tysiacach i 12 latach wszystko sie zaczyna sypac w tym aucie (tak samo jak w kazdym innym starym parchu) jak patrze na te ceny to juz prawie jestem 100% przekonany, ze nastepne auto bedzie z salonu zreszta juz w tego swojego strucla tyle wjebalem, ze moglbym se nowego golfa kupic a i tak czlowiek do konca zadowolony nie jest bo do idealu nigdy nie doprowadzisz albo musisz wj***c 50 tys na raz.
    11. KubiaK

      juz pisalem o tym wyzej przeciez... nie trzeba patrzec na pompe bo w instrukcji obslugi pisze nawet ze uklad jest diagonalny...natomiast moge sie zalozyc , ze 99% aut co jezdzi po drogach nie mialo tak odpowietrzanych hebli :) natomiast nastepnym razem chetnie przetestuje i te metoda zobaczymy czy da sie zauwazyc jakas roznice , no bo za bardzo nie rozumiem co to zmienia at the end ? co za roznica czy odpowietrzasz jeden a potem drugi czy dwa na raz ? powietrze w jakis cudowny sposob lepiej uchodzi przy dwoch naraz czy co ? draze temat bo kazda teoria jest ciekawa ale musi miec jakies poparcie w argumentach. to, ze uklad jest diagonalny dalej nic nie wnosi do sprawy. (mowie to caly czas o sytuacji w ,ktorej nie mamy zapowietrzonej pompy)
    12. KubiaK

      Jezdze na 5w40 i wymieniam co max 10 tys ale to nie zmienia faktu, ze nie odpowiedziales na moje pytanie. Na kazdej stronie motoryzacyjnej pisze, ze ta procedura jest dla aut bez ABS a z ABS na odwrot czyli zaczynasz od kola najblizej pompy ABS. W tym tak samo w ELSIE. Pytam z ciekawosci bo ja narazie doszedlem do jednego wniosku. Dopoki nie zapowietrzy sie uklad od gory (badz po prostu zbiornik plynu bedzie suchy) to te wszystkie procedury mozna sobie rozbic o kat d*py i jak tego nie zrobisz bedzie dobrze. Chyba, ze podasz mi jakis argument, ze nie mam racji :)
    13. KubiaK

      And here we go. A czy moglbys uzasadnic ? Dlaczego wiec ELSA podaje na odwrot ? Wiadomo, ze oni uzywaja jakiegos ichniejszego "odkurzacza prozniowego" do wysysania no ale cel jest ten sam.
    14. KubiaK

      przod na wylaczonym a tyl na wlaczonym . szczerze to sporna kwestia . to tak samo jak z ta kolejnoscia odpowietrzania . Janusze ze starej szkoly sa nauczeni PT, LT, PP, LP , ETKA natomiast podaje na odwrot a jeszcze inni sugeruja sie budowa diagonalna ukladu hamulcowego czyli LP, PT, PP, LT no i niby ma to sens ALE ja w sumie nie widze w tym wiekszego sensu , jesli uklad nie jest zapowietrzony od gory to niby co to wnosi do sprawy ? ja sie jeszcze nie spotkalem z jakims sensownym argumentem i wytlumaczeniem tego w lopatologiczny sposob. p.s chociaz to jest masakra kazdy pisze i tak inaczej teoria z wlaczonym zaplonem jest taka ze pracuje pompa abs a w niej jak wiadomo sa zaworki ktore steruja cala praca. mysle ze jak uklad nie jest zapowietrzony od gory to nie trzeba wlaczac zaplony, a tyl znowu spotkalem sie z opinia, ze ciezko bez wspomagania wypchac caly ten syf etc etc - miliardy teorii - co Janusz to opinia ja przod odpowietrzalem sam na wylaczonym i jest ok
    15. KubiaK

      No i gitarka, No offence :)