KubiaK

Pasjonat
  • Zawartość

    162
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

6

O KubiaK

    Informacje

    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Wroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BPG
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. KubiaK

      jesli przekaznik wymienisz i okaze sie, ze dalej jest cos nie tak to polecam przyjrzec sie blizej sterownikowi pompy - on tez moze powodowac blad, ktory wkleiles.
    2. KubiaK

      to powiedz mi jeszcze konkretnie gdzie jest ten "check valve" i bede w pelni usatysfakcjonowany p.s dobra juz chyba wiem - musze kiedys po prostu roz..... rozlozyc te cala pokrywe na czynniki pierwsze. jesli ten zawor jest tam gdzie mysle i to dziala to taki delete kit jest jak zloto i nie widze juz zadnych przeciwwskazan
    3. KubiaK

      mowisz o przekladce plug&play bo ta pompa jest prawie identyczna jak w 2.0T (jesli chodzi o rozmiar ksztalt itp) . bo jesli tak to tunera do tego nie trzeba mi chodzilo raczej o to czy taka randomowa pierwsza lepsze pompa np walbro da sie podpiac pod taki sterownik i przeprogramowac a nie wyjac i wsadzic bo to kazdy moze zrobic... chyba trzeba zaczac samemu grzebac w tych sterownikach ...
    4. KubiaK

      widzialem to, jak celujesz w moce 500+ to spoko a tak nie widze sensu chyba, ze komus zalezy na spppporym zapasie i wydluzonym czasie pracy pompy. z ciekawostek moge dodac, ze pompa siedzaca w RS4 to ta sama co w 2.0TFSI i rozni sie tylko kontrolerem pompy, ktorego dzialanie sprowadza sie do tego, ze wyciska 7 poty z tej biednej pompy i duty cycle jest az czerwone
    5. KubiaK

      po 1 to nic nie uszkodzic (tak wiem super rada ale jednak) po 2 dobrze ulozyc plywak, zeby sie nie zacial i nie przeklamywal no i po 3 i najwazniejsze dobrze osadzic uszczelke bo przy nastepnym tankowaniu bedziesz mial powodz pod autem - no i to wlasciwie tyle. warto miec szczypce specjalne do przewodow paliwowych bo latwo je ulamac a wymiana potem to dramat, co pierscienia zabezpieczajacego - mlotek i srubokret zalatwi sprawe aha no i pompa musi byc ulozona w odpowiedni sposob ale masz oznaczenia i chyba raczej ciezko sie pomylic , ba chyba nawet sie nie da bo inaczej nie dokrecisz pierscienia. adaptacja pompy robi sie chyba sama - a jak nie to w VCDS wchodzisz w MB kanal 103 i leci ADP RUN a potem ADP OK. tyle.
    6. KubiaK

      ktos kto to projektowal caly uklad zostosowal sie do zasady przerostu formy nad trescia... nie wspominajac juz o wadliwych samych zaworkach i tych membrankach z plasteliny. ja ogolnie tez jestem ZA czymkolwiek innym niz ORI ale jeszcze sie zastanawiam bo opcji jest kilka, ten jest chyba taki najbardziej chamski ale skoro mowicie, ze jest ok...
    7. KubiaK

      ja nie bardzo rozumiem jak to w takim razie dziala skoro z tego co widze (chyba, ze sie myle) to ta zeslepka blokuje wszystkie kanaly oprocz 1 z ktorego dochodzi waz z pierwszego separatora oleju na module filtra. w takim wypadku caly ten syf i tak wraca do skrzyni korbowej bo na pokrywie zaworow jest drugi separator i ujscie oleju spowrotem do ukladu. wiec fakt faktem syfic w dolocie nie bedzie ale co z odpowiednim cisnieniem w ukladzie ? no bo w takim celu powstala odma - wiadomo, ze zaden silnik nie bedzie w 100% szczelny ale jesli to ma, az tak maly wplyw, ze po 40000 srania sobie spowrotem w uklad nic sie nie dzieje to ladnie nas w c**ja robia z tymi wynalazkami
    8. KubiaK

      nie ma to jak samemu sobie zalozyc temat i samemu odpowiedziec tak czy siak pompe wymienilem na uzywke - auto odzyskalo wigor, bledu brak
    9. KubiaK

      widze, ze masz automat - nie wiem czy w multitronicu jest tak samo ale jak przestawisz wajche z P na D to odrazu obroty spadaja do nominalnej wartosci. wiem, ze moze glupia uwaga ale ktos moze nie wiedziec przy zimnym rozruchu cisnienie paliwa w ukladzie jest podnoszone dla lepszego rozruchu/bogatszej mieszanki i doprowadzenia cata do minimalnej temp roboczej . natomiast przy cieplym rozruchu cisnienie paliwa rowniez wzrasta ale w celu przeciw-tworzenia sie pecherzykow pary w HPFP. sprawdz bledy w ECU (tak jak kolega wyzej napisal np. czujnik temp G62) - jestli nic tam nie znajdziesz nie kombinuj - to nie jest polonez, że ma "ssanie".
    10. pozostaje im tylko życzyć powodzenia ale ja wiem z czego to wynika , ludzie się przyzwyczaili, że ceny aut używanych lawinowo szły w dół przez lata. niestety czasy się zmieniły bo raz, że ludzie zarabiają więcej niż 10 lat temu + bieżąca inflacja itd no i oczywiście fakt , jakie gówno dostajemy teraz w salonie (oczywiście są wyjątki) ale mówię tu o wszystkich 1.0 i 1.4 potężnych kosiarkach z dpefami na pokładzie. wystarczy spojrzeć na gulfa 4 - powiedzmy, ze 7 lat temu kosztował 10 tys i dziś (w miarę sprawny) też kosztuje 10 tys zl. Jednym słowem taniej już było.
    11. juz ktos dzwonil i dowiedzial sie co jest z tym autem nie tak ? chyba nikt normalny nie sprzedaje takiej sztuki za 50 kola ;-))) nie ma okazji ...
    12. KubiaK

      P310B - p310b low pressure fuel regulation. MIL on. na vagu na kanale 102 duty cycle pompy na wolnych obrotach 70%... zreszta czuje, ze brakuje mocy i odcina paliwa. z dnia na dzien jest coraz gorzej najpierw tylko na wysokich obrotach teraz juz sie zaczyna dlawic nawet na srednich. pewnie niedlugo padnie na amen wiec chce to ogarnac zanim w ogole auta nie odpale. brak jakichkolwiek innych objawow i bledow wiec raczej nie stawialbym na nic innego. filtr paliwa wymieniany na nowy (z dobrym cisnieniem roboczym). tak dla potomnych link: https://forums.ross-tech.com/showthread.php?1865-P310B-012555-for-Audi-A4-2-0T w ogole w tym kraju jak nie jezdzisz passatem 1.9 tdi albo oplem astra to ze wszystkim problem, w hurtowniach we Wroclawiu nikt nawet nie ma tej pompy na stanie , pozostaje albo internet albo rzezba z jakims customem
    13. KubiaK

      Siemano, Pytanie czy ktoś z Was przerabiał temat wymiany pompy w baku. Moja po mału kończy żywot i zastanawiam się czy wstawić zamiennik VDO ~ok 1000 zl (drogo jak za zwykłą OEMową pompke :/) czy szukać jakiejś customowej albo czy ktoś wstawiał jakieś pompy walbro etc i czy to wiąże się również z przeprogramowaniem sterownika czy nie koniecznie ? Wiadomo, ze OEM ma swój dedykowany sterownik więc pewnie tak łatwo nie będzie... Każde info będzie mile widziane. Pozdro
    14. KubiaK

      kazdy normalny kogo stac na to auto i liczy sie z tym, ze auto w salonie kosztowalo 200 tys a nie 50 . Eksploatacja kosztuje adekwatnie do ceny zakupy i klasy samochodu . poza tym przeciez nigdzie nie napisalem , ze skrzynia jest zla , wrecz przeciwnie ALE zawsze kupujac auto warto przemyslec najczarniejszy scenariusz i zastanowic sie czy mnie bedzie na to stac. s-troniki etc sa jeszcze w miare swieze i jeszcze Sebastiany ich nie upalaja bo kosztuje pare zlotych wiecej niz golf. wiec jak juz cena b8 i podopnych spadnie do cen b6 i b7 to sie zacznie , ze DSG to gowno bo sie psuje (po pol miliona przebiegu) . p.s poczekajcie az te DSG , S-troniki itp dozyja tych przebiegow co stare poczciwe tipy ZFa i wtedy zobaczymy :D
    15. KubiaK

      pamietaj tez , ze naprawa DSG to od 1 tys (jak padnie jakis elektrozaworek) do 17 tys zl jak padnie wszystko. no i tak jak kolega wyzej napisal , ze jak nie bylo remontu silnika (problem pierscieni) to ja bym nie bral TFSI do liftu (2012 rok) i tyle.