KubiaK

Pasjonat
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O KubiaK

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Wroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BPG
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB
    1. Z tego co wiem z fabrycznej k03 mozna wyciagnac max 280 kuca (zeby bylo jeszcze W MIARE bezpiecznie). Co do hybryd to opinie sa podzielone - niby ludzie jezdza i zyja ale.... Z hybryda jest duzo rzezby i musi to byc zrobione z glowa. Czy warto ? Nie wiem mam watpliwosci (rozchodzi sie o to kto to ma zrobic i jak to zrobi) - nie jezdzi tego za duzo w naszych silnikach z tego co widze. Drozsza ale imo sluszna droga to k04 (mniej rzezby bo zmieniasz tylko troche kolektor i dolot). Z BUL-a z wydechem powinienes te 270 wyciagnac. (patrz moj wynik). Oczywiscie jesli cala reszta jest zdrowa.
    2. Spoko ja tez pytalem z ciekawosci - moze miales jakies zle doswiadczenia z tymi rolkami Robie dp i koniec pozniej imo szkoda zachodu na ten 2 litrowy motor... z 12 k trzeba dac, na nowe turbo, wtryski, pompe, fmica, reszte wydechu (pewnie jeszcze cos wyjdzie po drodze) , zeby miec te 70-80 kunia wiecej, no i jeszcze to wychamowac jakos trzeba ... a pozniej to juz trzeba kuc. Trzeba zbierac na 3.0 TFSI
    3. Dynoproject 4WD DP4l-OG: (Urządzenie mierzy z powtarzalnością rzędu 0,1km. Błąd pomiaru oscyluje w granicy +/-2km) Auto bylo hamowane kilka razy. Twierdzisz, ze cos jest nie tak z pomiarami ? : >
    4. no wlasnie tez mi sie wydaje, ze z turbo nie jest tak zle ale niutow faktycznie malo , jak mowilem tuner twierdzi, ze to moze kat byc zapchany , bo mowil ze strasznie ciezko szlo po 1-2 niuty po zmiane map. w przyszlym miesiacu moze zrobic dp to zobaczymy czy to faktycznie to
    5. Witam, Chcialem podzielic sie z Wami kreskami z hamowni. Co bardzo dziwne auto wyplulo na serii 227.5 KM... i to nie jest BUL... Tuner sam nie wierzyl za bardzo i rozebral kompa na czesci pierwsze, zeby sprawdzic czy cos juz nie bylo grzebane i jak sie okazalo - nie. Po lekkim programie wyplulo 257.7. To z tych dobrych rzeczy - zle zlych i tez dziwnych... Turbo wstaje dosc pozno (ale to juz bylo przed programem) przez co moment obrotowy za nic nie chcial isc w gore. DV bylo zmieniane, jedyne co bylo grzebane to gruszka ale teoretycznie zostala odpowiednio wyregulowana. Ecu twierdzi albo trzeba jeszcze raz sprawdzic gruntownie turbo albo po prostu mam zapchanego kata i po zalozeniu DP moze troche odetchnie i pojdzie w gore. Dodam iz mam tipa. (limiter na 400 niutow). Co sadzicie ? Pozdrawiam
    6. Numerkami - czyt. niczym .
    7. Oznaczenie BorgWarner - 53039700087 53039700106 badz 53039880087 53039880106 Oznaczenie Audi OEM - 06D145701E 06D145701H 06D145701J 06D145701F 06D145701B 06D145701C 06D145701D 06D145701G 06A145701A
    8. dajesz mu ostro gaz to aktywujesz kickdowna a tak serio czasami sie tak dzieje bo tip pod obciazeniem sam redukuje bieg - tip redukuje bieg pod gorke a ty mu w tym czasie cisniesz w pedal i potem Ci sie wydaje, ze dziwnie szarpie bo w tym czasie zmienial bieg i jest to raczej normalne zjawisko - ludzie tez bez przesady to nie sa nowoczesne skrzynie dwu-sprzeglowe tylko wynalazek , ktory ma ponad 25 lat ;-))
    9. a czy moze ktos z Was wyjasnic co to niby jest K03s ?? Bo wiecie, ze oficjalnie taka turbina nie istnieje (oficjalne info borg warner) .
    10. ja pisalem ogolnie a nie konkretnie do Ciebie
    11. Oplacalnosc prowadzenia biznesu to zdanie klucz. Tylko ja bilem do tego czy faktycznie Ci sie nie oplaca kogos zatrudniac czy jestes Januszem i wmawiasz innym, ze Cie nie stac i proponujesz gruz a sam jedziesz Mercedesem - bo to roznica. Na szczescie tak jak wspomniales czasy sie zmienily i albo idziesz na swoje albo do konkurencji , ktora daje wiecej i to chyba dobrze dla nas wszystkich
    12. Ty chyba masz na mysli tylko branze budowlana bo z tego co ja widze to wszyscy myslacy dalej siedza w Polsce i maja sie dobrze 2 sprawa xx lat w komunie odbija sie na Polsce po dzien dzisiejszy , komuna upadla kto sie nachapal to sie nachapal , nakradli sprzedali wszystko w piz*u i teraz tak naprawde nie musisz wyjezdzac z Polski bo i tak pracujesz na zagraniczny kapital na dzien dzisiejszy prowadzenie firmy (dodajmy UCZCIWIE) w Polsce to wrzod na d*pie i ciezka praca 24 h/ doba . Nie jest ciekawie i znam bolaczki pracodawcy. Aczkolwiek udalo Ci sie rozkrecic biznes robisz na tym duzy hajs to inwestuj w specjalistow z najwyzszej polki i plac dobrze - jesli nie to moze lepiej zastanowic sie nad zamknieciem interesu i przejsciem na jakis cieply etacik u kogos innego zamiast dziadowania i szukania glupich wymowek wszedzie tylko nie w sobie ...
    13. pozdrawiam Januszy biznesu albo zakladasz firme rozkrecasz ja tak , ze jestes w stanie dobrze oplacic swoich pracownikow albo jebiesz sam na tym swoim "PHU" i nie zawracasz d*py innym wmawiajac jako to ciezko i tyle podatkof trzeba placic zlemu Panstwu i wincej niz 1500 zl to ni da rady frajerow juz coraz mniej znalesc i Janusze sie denerwuja dobrze, ze chociaz Ukraincy przyjechali - przynajmniej poki co
    14. Ale z cenami nowych modeli to imo grubo przesadzili ... W bazowej wersji nowa A8 kosztuje 409 000 zl i przykladowo nie ma grzanych d*p czy kamery cofania albo fotochromow z boku w standardzie itp itd... ale za to 41 systemow wspomagajacych kierowce jest jak tak patrze na ten wynalazek to imo nawet za 30 lat przecietny Janusz z wasem sobie nie kupi takiej a8 bo tam jak cos jebnie to sobie mozna kilkadziesiat passatow w tdi kupic az boje sie pomyslec ile tam jest rzeczy do zjebania jak patrze na te broszure ... eh nie dla biedakow
    15. Witam, Ostatnio po podpieciu do vaga ku mojemu niezadowoleniu oczom moim ukazaly sie bledy : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low oraz 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open . No i teraz pytanie czy ktos z Was przerabial juz ten temat. Ross-tech mowi sporo: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 no i teraz pytanie czy to faktycznie moze byc jakis wezyk cisnienia, chwilowy brak zasilania albo wina czujnika czy raczej trzeba bedzie sie zabierac za sterownik klap wirowych i tu pytanie jakie sa opcje ? wymiana samego silnika z wajcha , wymiana samych klap ? a moze caly kolektor ? slyszalem, ze czasami nawet pomaga wgranie nowego softu ale nie wiem za bardzo co i jak . ew. co myslicie o zaslepieniu tego w piz*u np. http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-klap-wirowych-vw-2-0-tfsi-ea113-i6217314380.html#thumb/6 ktos wykonywal taki manewr ? jak potem z przeprogramowaniem ECU ? Wieczorem zrobie jeszcze test klap i zobaczymy co wyjdzie. Prosze o porade czy ktos juz to przerabial w EA113 i jaka opcja jest ew najlepsza ew od czego zaczac. Pozdrawiam