KubiaK

Pasjonat
  • Zawartość

    98
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

4

O KubiaK

    Informacje

    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Wroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BPG
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. KubiaK

      nie widze zwiazku za bardzo jednego z drugim, powiedz mechanikowi , zeby sprawdzil Ci cisnienie zwrotne w ukladzie wydechowym i bedziesz wiedzial czy kat jest zapchany czy nie . jesli nie to mozesz z tym zyc . przy ilus tam tysiacach km to niestety kat juz tylko bardziej przeszkadza niz pomaga , no chyba, ze chcesz byc bardzo eko to wymien albo wstaw dp albo zaslep 2 sonde jak nie chcesz miec bledu .
    2. KubiaK

      daglas kazdy silnik ma odme i od lat 90 albo i wczesniej pluje oparami do dolotu zamiast do atmosfery (eko) wiec to zaden argument bo problemy z odma sa w co 2 aucie. nie jest to kwestia braku checi tylko poje* przepisow. teraz juz fabrycznie montuja catch tanki w nowszych niektorych modelach. nikt tez nie mowi, ze chinczyki nie maja dobrych pomyslow chodzi bardziej o jakosc wykonania. :) problem raczej w tym ze nasz silnik byl jednym z pierwszych jesli nie pierwszym gdi z turbo (bo bez turbo to chyba carisma seryjnie produkowana ? :) i byl swojego rodzaju krolikiem doswiadczalnym - no i nie do konca przemysleli kwestie syfienia zaworow, w nowszych tfsi podobno jest lepiej ale jak to rozwiazali ? nie wiem , jakas benzynka musi omywac te zaworki =] no ale cos za co - kultura pracy moze i nie powala jakies minusy sa ale ciezko znalesc 2 litry z ktorych masz 250 koni po samym programie .
    3. KubiaK

      jezeli to nie duzy koszt to sproboj i zobacz sam ocenisz i podzielisz sie z nami doswiadczeniami - jak dla mnie efekt moze byc zaden albo gorszy ( nie biore pod uwage efektu dzwiekowego ) . jakis tam jednak helmut z mgr.inz przed nazwiskiem siedzial i to policzyl na pewno lepiej niz jakis chinczyk z blow offem za 50zl z ali expres...
    4. KubiaK

      hehe to lepiej sprawdz czy nie masz nieszczelnosci albo turbo Ci puszcza bo blow offa to fabrycznie nie uswiadczysz na pewno ;-)))))
    5. KubiaK

      znajde to Ci tu wrzuce ktore grupy warto sprawdzic ale moim zdaniem nie ma co kombinowac zbytnio , chcesz okolice 300 zostaw serie , celujesz juz wyzej zmien wtryski i tyle , sam fakt, ze wtrysk wydoli to jedno ale druga kwestia, ze juz sie bedzie niezle pocil a takie od S3 do 500 wydola... i druga sprawa, ze powyzej 300 tez juz bys musial wzmocnic pompe mechaniczna zeby to mialo rece i nogi . no ja widze to tak , ze albo bieda edyszyn czyli hybryda i dp albo WSZYSTKO juz bo takie dziubanie nie ma sensu . czyli k04 , dp , fmic , wtryski od s3, wklad pompy autotecha, jakis dolot mocniejszy , przelot caly i tak dalej i tak dalej ... a suma sumarrum sprzedajesz b7 dokladasz tyle ile bys wjebal w te mody i kupujesz c6 z 3.0 tfsi zmieniasz kolko i masz 450 koni i smuteczek z tych modow xD
    6. KubiaK

      no mysle, ze 300 to juz ich bezpieczny max , ciezko znalesc informacje o wtryskach do gdi , niby gdzies znalazlem ze maja okolo 650 cc wydajnosci ale to nijak nie pokrywa sie np. do wartosci wtryskow z mpi prawda jest taka, ze jak ma sie mozliwosc to trzeba probowac na zywym organizmie , podpinasz vaga testujesz , sprawdzasz czas wtrysku czy gdzies nie ucina paliwa etc . mysle, ze predzej pompa wysokiego cisnienia gdzies w srodkowym zakresie obrotow bedzie siadac niz te wtryski :)
    7. KubiaK

      moim zdaniem to oprocz tego cudownego swistu efekt moze byc tylko gorszy - DV jak wiemy to nie jest typowy zawor upustowy tylko raczej zawor recyrkulacji powietrza wiec oprocz tego ze kontroluje cisnienie od strony zimnej to jeszcze w jakims tam stopniu pomaga zmniejszyc efekt turbo dziury i rekacji na gaz bo powietrze wraca z powrotem do ukladu dolotowego ... w autach o grubych mocach i duzym doladowaniu jak najbardziej ma to sens ale w naszych malutkich turbinkach nie koniecznie tym bardziej, ze poprawiona DVka wytrzymuje stage2 + bez problemu :) P.S ostatnio jechala przede mna alfa 147 jtd z blow offem - wiec kto bogatemu zabroni
    8. KubiaK

      lancuch od napinacza... na zaworze sa 3 takie metalowe oringi - ktore lubia sie posypac - moze one poszly. walki musza byc odpowiednio ustawione i dopiero zakladasz wariator potem lanuch i puszczasz napinacz. jezeli na wolnych obrotach masz caly czas taki kat wychylenia i nie wali zadnymi bledami tzn ze zle ustawione i tyle , nie wiem jaki moze byc inny powod... jak znasz ang to tu masz za***iście wytlumaczone jak to ma byc zrobione przez nigga prosto z LA
    9. KubiaK

      jezeli fazator przed wymiana byl ok i n205 tez to COS POSZLO NIE TAK zakres pracy jest rozny. na wolnych obrotach ~28 do ok ~42 kata wychylenia pod obciazeniem. no w kazdy razie TO SIE MUSI pokrywac (spec = actual) wiec to nie sa watpliwosci tylko fakty. pozdrow mechanikow ! pomijajac fakt, ze rozrzad trzeba robic na blokadzie, ktora czasami tez nie jest super dokladna zeby bylo smieszniej (ta oryginalna vaga) to lanuch trzeba tez odpowiednio osadzic .
    10. KubiaK

      Tutaj niebylbym takim optymista , skrzynia niby ta sama ale oznaczenia sa rozne - czy sa jakies roznice ? Nie wiem. Natomiast wiem ,ze limiter ustawiony jest na 400 niutow a skrzynia znosi max 500 niutow. I to jest oficjalne info Audi. 600 to juz igranie z ogniem =] Nawet jesli skrzynia to znosi to na pewno olej sie juz grzeje niezle - co za tym idzie przyspieszamy jej koniec .
    11. KubiaK

      i znowu pekniecia... ja piernicze ja rozumiem, ze te auta maja juz swoje lata ale zeby w prawie kazdym modelu bylo cos popekane ? niby zeliwo a trwalosc jak z plastiku ... ja rozumiem, ze w benzynie temperatury spalin sa level high no ale bez przesady ? to z czego te kolektory robic ? z uranu ? zalamka... gdzie sie podzialy niezniszczalne silniki ? a zeby nie bylo takiego off topa to tak jak kolega wyzej napisal , moze to powodowac blad niedoladowania bo spaliny gdzies uciekaja... kolega z innego tematu taki sam problem, poszukaj w dziale tuning
    12. KubiaK

      dzieki za info. tak tez myslalem ze w okolicach 300 seria jeszcze uciagnie... a w sumie wiecej mnie nie interesuje, bo chce jeszcze zachowac jakas bezpieczna rezerwe - pocisku to i tak z tego nie zrobimy raczej ale przynajmniej sie bedzie lepiej odpychalo przy niewygorwanych kosztach
    13. KubiaK

      Widze, ze p0299 to ostatnio jakas plaga ... N75 zostaw bo nic Ci to nie da, gdyby padl to raczej bys mial blad przeladowania to raz a dwa z logow widac, ze raczej poprawnie pracuje. Turbinka dosc ospale wstaje i laduje chyba tez cos nie do konca tak jak trzeba, fabrycznie powinna dmuchac w peaku jakies 0.9 bara a Ty masz max 0.7 z groszami, poza tym jaka dziwna ta mapa, ze peaka masz ustawionego na 2000 obrotow ? a moze ja w zyciu oryginalnej mapy 2.0 tfsi w tipie nie wiedzialem w kazdym razie Ty masz peaka jakos starsznie nisko a tam gdzie masz zadane 0.9 bara to Tobie dmucha 0.4 wiec pluje bledem niedoladowania ... sprawdz nieszczelnosci w dolocie a pozniej turbo : > btw. nie spodziewaj sie fajerwerkow w tym aucie w takiej konfiguracji - auto jest ciezkie a i tip muli troche - jak masz stocka to kazdy przod naped nawet duzo slabszy Cie objedzie gulfy lełony i inne a3 , pozatym to nie diesel te niuty w stocku to taki zarcik - nic Cie tu nie bedzie wciskac w fotel =]
    14. KubiaK

      no widze, ze tam w muszli rzezba poszla , ten caly Geremi nie czuje leku widze - z ciekawosci we Wro nikt sie nie chce podjac takiej operacji nie wyglada zle - moze sie na mowie jak doprowadze cala reszta interesuje mnie tez temat wtryskow - oprocz tego , ze kolega kolegi i tuner co bierze za to hajs komus mowil to czy komus przy 300 kuca odcina paliwo ? wtrysk sie zapetla itp ? wszyscy laduja te wtryski ale powrzechnie wiadomo, ze te od Ski wytrzymuja pod 500 kuca a my tutaj rozmawiamy o 300... wiec ja sie grubo zastanawiam czy te wtryski to taki must have : > ktos zna w ogole wydajnosc stockow w cc ? sa kalkulatory i mozna to sobie obliczyc ale ciezko znalesc jakies sensowne informacje w necie.. ogolnie ja mam tipa wiec tez jestem dosc mocno ograniczony momentem... interesuje mnie do 300 kuca i 400 niutow max. i sie zastanwiam czy wtryski sa niezbedne... : > a przy hybrydzie przewody olej/ woda zostaja takie same? : >
    15. KubiaK

      jesli nigdy tego nie robiles to nie polecam : ) trzeba to wszystko dobrze zlozyc a pozniej ustawic gruche odpowiednio