KubiaK

Pasjonat
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2

O KubiaK

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Wroclaw

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      2.0 TFSI
    • Kod silnika
      BPG
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Tiptronic
    • Paliwo
      PB
    1. Ale z cenami nowych modeli to imo grubo przesadzili ... W bazowej wersji nowa A8 kosztuje 409 000 zl i przykladowo nie ma grzanych d*p czy kamery cofania albo fotochromow z boku w standardzie itp itd... ale za to 41 systemow wspomagajacych kierowce jest jak tak patrze na ten wynalazek to imo nawet za 30 lat przecietny Janusz z wasem sobie nie kupi takiej a8 bo tam jak cos jebnie to sobie mozna kilkadziesiat passatow w tdi kupic az boje sie pomyslec ile tam jest rzeczy do zjebania jak patrze na te broszure ... eh nie dla biedakow
    2. Witam, Ostatnio po podpieciu do vaga ku mojemu niezadowoleniu oczom moim ukazaly sie bledy : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low oraz 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open . No i teraz pytanie czy ktos z Was przerabial juz ten temat. Ross-tech mowi sporo: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196 no i teraz pytanie czy to faktycznie moze byc jakis wezyk cisnienia, chwilowy brak zasilania albo wina czujnika czy raczej trzeba bedzie sie zabierac za sterownik klap wirowych i tu pytanie jakie sa opcje ? wymiana samego silnika z wajcha , wymiana samych klap ? a moze caly kolektor ? slyszalem, ze czasami nawet pomaga wgranie nowego softu ale nie wiem za bardzo co i jak . ew. co myslicie o zaslepieniu tego w piz*u np. http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-klap-wirowych-vw-2-0-tfsi-ea113-i6217314380.html#thumb/6 ktos wykonywal taki manewr ? jak potem z przeprogramowaniem ECU ? Wieczorem zrobie jeszcze test klap i zobaczymy co wyjdzie. Prosze o porade czy ktos juz to przerabial w EA113 i jaka opcja jest ew najlepsza ew od czego zaczac. Pozdrawiam
    3. Takie tez klameczki posiadam Dzieki za info
    4. Panowie mam pytanie czy w Audi B6/B7 wychodzily fabrycznie takie listwy ledowe czy nie ?? Mam na mysli podswietlenie dekorow z boku ?
    5. Siema ludzie, Luzny temat do pogadania , bez spiny Wiadomo, ze to forum moze nie byc zbyt obiektywne aczkolwiek chcialem poznac Wasza opinie na temat jakosci wykonczenia w naszych paraolimpiadach. Mam na mysli porownanie do innych aut z tego segmentu badz tez ogolne spostrzezenia nt wykonczenia, spasowania elementow, uzytych materialow itp. Wezmy tez pod uwage ceny w porownaniu do konkurencji. Ja moge wypowiedziec sie tylko na temat B7 i ogolnie nie jest zle - natomiast denerwuja takie rzeczy jak porysowane plastiki (bolaczka starszej daty vagow) ten od przelacznikow szyb jak i samych dekorow czy tez przelaczniki centralnego zamka badz tez swiatel albo climatronica - ogolnie uwazam , ze za takie pieniadze te elementy powinny byc bardziej trwale.... Kuluje imo tez kwestia wyciszenia szczegolnie w modelach quattro przy wiekszych predkosciach robi sie glosnooo. Ze spasowaniem niby jest ok ale tez czasami cos tam stuknie przyskrzypi itp. Wiadomo nie ma co oczekiwac cudow od auta XX letniego ciezko powiedziec jak bylo w nowym. Jak wyglada kwestia w nowszych modelach ? Patrzac na ceny nowych Audi mozna sie zlapac za glowe ... Polubilem te marke i jestem zadowolony powoli mysle nad czyms nowszym ale mimo, ze chcialbym myslec inaczej to mam wrazenie ze z Audi jest tak jak na wybiegu . Wcale nie placisz za jakosc tylko za marke Co sadzicie jest tak czy nie ?
    6. w 1.8 t intercooler jest po prawej czy lewej stronie ? nie przeszkadzaly Ci kierownice powietrza ?
    7. Nie wiem co inni maja do powiedzenia na ten temat ale jak dla mnie to albo jedno albo drugie. Sprezyny i amory dobiera sie odpowiednio do rozkladu mas osi i do charakterystyki pracy wiec nie zostawisz sobie sprezyn z 1bv a wsadzisz amorek z 1ba. Takie rzeczy tylko w ERZE Albo wyglad albo wygoda.
    8. mysle, ze na 99% bedzie pasowac ale zawsze zostaje ta nutka niepewnosci w postaci 1 % z tego co mi sie udalo przykukac to, ze w B6 nie bylo chyba zadnej roznicy miedzy sedan/avant i szedl ten sam numer a dopiero od b7 do sedanow pakowali te z koncowka A.
    9. hehe blagam sprzedawcy to maja w d*pie - jak chcesz to Ci nawet XYZ dopisze na koncu zeby Ci przypasowalo , oni nawet nie wiedza co sprzedaja ... pytam raczej kogos kto to juz rezal i mial wiazke w rekach
    10. no to ktos Ci zalozyl poduszke z B6 bo takie byly montowane
    11. Nie sadzisz ale tego na 100% nie wiesz bo watpie ze znasz cala historie auta jeden i drugi podejdzie tylko, ze juz na 1 rzut oka widac roznice w budowie tych odbojnikow .
    12. 4F0971589B albo nowsza koncowka C
    13. Jesli masz 1BE fabrycznie i chce miec jak w oryginale to 8E0512131P . Ten numer 4F0512131 jest dla standardowego zawieszenia czyli 1BA.
    14. nie wiem do jakich Ty aso dzwonisz, ze Ci nie chca podac numeru czesci..... 8E0199382AH - prawa , 8E0199379BG - lewa koszt oryginalnych poduszek wlasnie taki jest i nie polecam zamiennikow jesli chcesz miec spokoj na lata
    15. wlasnie tez bym chcial wiedziec bo teoretycznie do avanta masz 8E9971085 a do sedana to samo ale z koncowka 8E9971085A, podejdzie bez roznicy czy musi byc dedyk ?