Jump to content

Randor

Pasjonat
  • Content Count

    449
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15

About Randor

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Morąg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

703 profile views
  1. Możesz je umyć i zrobić foty jeszcze raz? Tak żeby było widać faktyczny stan.
  2. Prima je produkuje. Tak samo jak wszystko inne. Realizują też indywidualne zachcianki. Pierścienie tłokowe mają z pierwszej ligi więc i panewki powinny być spoko. Numer jest w necie.
  3. Myślę, że oryginał to z 1500zł jak nie więcej. Firmy SKV to ja bym cewek raczej nie kupował. To firma od wszystkiego czyli do niczego. Minimum to NGK. Ja taką kupowałem i działa do dzisiaj (ponad 2 lata).
  4. Raczej na bank cewka. Miałem to samo w swoim ADR. Jak nie masz od kogo pożyczyć na podmianę musisz zaryzykować i kupić w ciemno.
  5. Planowałem zakup tyłu w przyszłym miesiącu. Ile wychodzi taki swap razem z tarczami i klockami?
  6. Tak mi się wydawało że nie ma co już dalej pajacowac i 300 styknie. Upiecze się też toczenie tarcz.
  7. Spoko ale już za późno. Przód jest skompletowany. Gorzej niż na 320 nie będzie więc czemu miałbym rezygnować z 345:-) Teraz został tył. Na 288 się nie zdecyduje. Pytam co tam wrzucić do duetu a nie czy 345 w B5 ma sens.
  8. Napiszesz jakie to zmiany czy to jakaś tajemnica? Może nie ma się co wygłupiać i na tył wystarczy 300 z zaciskiem od S4 b5? Chciałbym żeby to wszystko miało ręce i nogi.
  9. Temat się jakoś wyjaśnił? U mnie niby jest ok ale kupiłbym komplet na zapas w razie czego.
  10. Przed chwilą dotarły moje wahacze z Regum. Musze sprostować trochę mój wpis. Cena za regeneracje to owszem 600zł ale netto:) Razem brutto na paragonie wyszło 845zł wliczając w to przesyłkę i nowe łączniki Lema. Wahacze doszły proste (na oko), nie skorodowane czy poobijane. Zastrzeżenia mam tylko do jednej gumy sworznia która wygląda na starą i jest lekko spękana. Napisałem do nich wiadomość i liczę, że podeślą mi coś na podmianę (łatwo się je wymienia). Sworznie są tak sztywne, że nie można ich ruszyć reką:) Wspomaganie na początku będzie miało ciężej zapewne. Tak coś mi świta jeszcze po poprzedniej wymianie.
  11. Czy ten zestaw pasuje na tył również do B5 Q? W weekend wrzucam 345 na przód i będę rozglądał się za jakimś sensownym tyłem.
  12. Każdy ma swoje podejście do tematu. Dla mnie są dwie opcje. Albo regeneracja na porządnych częściach albo nowym komplet Lemfordera. Na resztę szkoda nerwów. Co do pękania to ja chyba bardziej bym się bał nowego chińczyka z gównolitu niż ori po 200 tys przebiegu. No ale to tylko moje zdanie. Reklamacja reklamacją. Mój wahacz został uszkodzony przez mechanika i mogli się wypiąć ale tego nie zrobili. Towar nie był wadliwy i nie podlegał gwarancji. Ja nie piszę tego wszystkiego żeby nabić sobie hajs. Nie mam z tą firmą nic wspólnego. Po prostu miałem styczność z tanią zawiechą i nie chcę tego więcej widzieć na oczy. Mój zaufany warsztat który robi tych zawieszeń od groma tez nie wkłada już najtańszego syfu bo za dużo z tym zamieszania i nerwów. Niech każdy robi jak chce ale czy za 400-500zł można kupić dobrą zawieche? Sami pomyślcie.
  13. Wyjdzie w praniu. Dopytam. Dzięki.
×
×
  • Create New...