Jump to content

Randor

Pasjonat
  • Content Count

    711
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

36

About Randor

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Morąg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,132 profile views
  1. Zmierz ciśnienie po osiągnięciu 90c płynu i przejechaniu chociaż 10km. U mnie przy temp 90c oliwa ma dopiero ok 60. Pomiar powinieneś zrobić przy minimum 80 a najlepiej 90.
  2. Spoko. Wymień i pochwal się efektami.
  3. Z 57 na 51mm. Nie musiałem nic docinać przy fmic. Skróciłem jedynie silikon między rurą a przepustnicą bo była lekko za długa. Ogólnie rury siadły w miarę ale silikony zupełnie mi nie podpasowały (jedynie turbo-rura przed fmic). Głowa do góry:) Słyszałem, ze te stare chińskie rdzenie były kiepskie. A taki masz jak widzę. Jak Ci za gorąco przy strojeniu to nie ma innej opcji jak wymiana tego chwasta. Skąd go w ogóle wziąłeś? To już skamielina:)
  4. 1.8t anb na k03s. Moc cholera wie jaka (220-230km, przepływ ok 182-185). Fmic jrspec na tym ulepszonym rdzeniu 550x180x65, wyjścia z rdzenia 57mm. Rury gotowce z allegro 51mm średnicy samodzielny montaż. Logi dynamiczne robione przy temp ok 7-8c. Grupę 115+118 zawsze loguje jako 3 lub 4 log z kolei czyli dolot już zgrzany. Przy 6400 rpm na 3 biegu mam 24c w dolocie. Skrzynia dwr jeśli ma to jakieś znaczenie.
  5. Ja bym wolał zmienić olej na lepszy zamiast wydawać kasę na ww dodatki. No ale to tylko moje zdanie:)
  6. Randor

    Witam

    Miło widzieć kolejne 1.8tq w budzie B5 na forum:)
  7. Warto wrzucić 320. To zupełnie inny zacisk. Między 312 a 320 jest przepaść tak jak piszesz.
  8. Jak szybko zmieniają się wskazania? Układ na 100% nie jest zapowietrzony?
  9. Objawy były takie same przed wymianą czujników?
  10. Takie jak do benzyny. Dobre i wymieniane na czas.
  11. Zdziwiła mnie tylko ta szacowana moc. Myślę że te 220km u mnie jest (nie hamowałem auta) a mam ponad 180 przepływu i 0,9-0,92 bar doładowania przy 6200rpm. Jak ogarniesz problemy zrób logi raz jeszcze i je wrzuć z łaski swojej.
  12. Możliwe żeby było tu 217km? Przepływ dość słaby, doładowanie górą słabe. Czy może usterka powoduje takie wskazania? Autorze robiłeś logi zaraz po sofcie jak jeszcze wszystko było ok? No chyba, że od razu było tak jak teraz.
  13. Na oko to chłop w szpitalu umarł:-) Jak silnik czysty to nic nie zauważysz a olej może być już padaczka. To nie są oleje do dużych interwałów. Coś mi się wydaje że jakiś Ravenol vst czy LM Synthoil byłby dla Ciebie wystarczający i nie byłoby strachu o stan oleju po 10k skoro notorycznie nie upalasz.
  14. Wszystko zależy od oleju. Te dedykowane do upalania szybko tracą właściwości. Dają ile mają ale na krótko. Nawet jeśli nie jeździsz po torze. Ten Millers czy Fuchs nie starczy na 10k. Tzn starczy ale to już nie będzie to i sumarycznie może wyjść gorzej niż na sporo tańszej oliwie która wytrzuje 10-15k. Oleje racingowe nie są przewidziane na tak długie interwały (pewnie są wyjątki po 100zł za litr:-)). No ale każdy niech robi jak chce:-)
  15. Ja bym na nim na pewno nie robił normalnego interwału 10k. Według mnie maks 5-6k. Z tego co pamiętam analizy oleju przepracowanego wykazywały że po tym przebiegu ta oliwa zaczyna się poddawać.
×
×
  • Create New...