Jump to content

Randor

Pasjonat
  • Content Count

    624
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

23

About Randor

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Morąg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

880 profile views
  1. Sprawdziłeś podszybie? Nie leci gdzieś z nagrzewnicy po stronie grodzi? Skoro nie dymi to wyciek gdzieś być musi tylko nie możesz go zlokalizować. Nikt za Ciebie tego nie zrobi.
  2. Bdb kompresja jak na ten przelot. Ogólnie 12-12,5 bar to taka książkowa kompresja w zadbanym słupku z 300tys przelotu.
  3. Dzięki. Zaczęły piszczeć mi heble po rozgrzaniu. Nie w ostatniej fazie hamowania ale trochę wcześniej. Piszczą powiedzmy w przedziale 10-40 km/h. Na 90% to przód . Z tego co mi świta zaczęło się to jak tył nie był jeszcze wrzucony. Na tarczach od zewnątrz nie widać żadnych przebarwień. Wiecie co to może być? Będę wymieniał blaszki ozdobne na przodzie więc może mam rzucić na coś okiem?
  4. Aż podejrzanie dobra. Kompresja powyżej 13 bar jest już podejrzana w 1.8t z nalotem powyżej 200tys. Może się okazać, że silnik jest za***any nagarem. Nowe miały ok 13 bar. Jak szukałem info odnośnie kompresji wszędzie jako górną granicę podawano właśnie 13 nie więcej. Zdarzało się, że po użyciu środka do czyszczenia tłoków aplikowanego przez otwory świec kompresja spadała z 14 do 12 bar tyle było syfu.No ale to tylko takie moje pierdzielenie. Może manometr jest optymistyczny:)
  5. Randor

    Jaki olej do 1.8 T

    A ja mam dokładnie odwrotne odczucia:-)
  6. Dzięki. Udało się wczoraj wyrwać na olx za 100zl + kw:-)
  7. Ori ori. Brałem już od nich kilka gratów i zawsze dochodziły oryginały. Wątpię żeby w przypadku błotników było inaczej.
  8. DEV jak jest z klockami DS na tył do mojego swapu? Występują? Mają jakieś minusy? Są głośniejsze itp? Wiem, że na przód są. Korci mnie żeby wrzucić sobie komplet.
  9. Jak w temacie. Proste.
  10. Zobacz ofertę Górne wahacze z S4 B5. Żeliwne. Jak w temacie. Proste. Dodający Randor Wysłano 08.09.2019 Kategoria Kupię
  11. Jarzma zamienione stronami. Odpowietrzałem zaciski w rekach machając nimi jak pojebany (tłoczek wysunięty jakieś 15mm). Przy odkręceniu odpowietrznika nie było nawet grama powietrza. Po kilku próbach i spuszczeniu 0,5l płynu zamontowałem zaciski w jarzma i spróbowałem jeszcze raz. Z jednego zeszło powietrze i wszystko działa jak należy. Ogólnie tył robi mega robotę. Jeszcze się nie ułożył a już czuć różnice. Swap samego przodu nie ma żadnego sensu.
  12. Pewnie nie ale byłem ciekaw powodów. Tak czy inaczej je zamienię. Dostałem info, że jarzmo pasuje w dwie strony i w sumie to prawda bo mam kieł do góry i wszystko siadło ok.
  13. DEV dostałem info, że jarzma pasują w jedną i drugą stronę. Kwestia gustu. Prawda to? W sumie tak jak sa teraz pasują bez problemów. Jakieś przeciwwskazania?
  14. Dzięki. Jarzma i tak do przełożenia więc przy okazji odpowietrzę to jak trzeba.
  15. To wszystko tłumaczy. Jak to zrobić poprawnie? Mam je zdemontować i w jakiś sposób przekręcić?
×
×
  • Create New...