Jump to content

Randor

Pasjonat
  • Content Count

    338
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

10

About Randor

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Olsztyn

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

562 profile views
  1. Nie ma prawa nic drgać. To, że zestaw pochodzi z diesla nic nie zmienia. Jeśli wszystko inne jest wkluczone to zostaje wadliwy dwumas lub niepoprawny montaż. Jakiej firmy koło wrzuciłeś?
  2. Kupiłem drugi moduł za 50zł. Ma dojść jutro. Najwyżej wrzucę go do bagażnika i będzie na zapas.
  3. Po części się z Tobą zgadzam ale nie róbmy już OT.
  4. Mam dokładnie to samo w swoim B5 z 1.8t anb. Dopiero dzisiaj to zauważyłem. Na początku się zjerzyłem ale potem doszedłem do wniosku, że chyba jest ok. Maks jaki widziałem na vagu to 101c. Zazwyczaj chwilę po przyśpieszaniu jest ok 96-99. Na postoju bez włączonego ogrzewania ok 94-96. Jak się rozpędzę i wrzucę na luz potrafi spaść do ok 90, czasem poniżej. Mam nową chłodnicę nissens, po włączeniu ogrzewania na maks powietrze prawie parzy przy wyższych obrotach ale jakiegoś wielkiego wpływu na spadek temp to nie ma. Obstawiam, że mam wszystko ok.
  5. Dzięki za podpowiedź. Szczerze mówiąc kilka dni temu o nim myślałem. Jakiej firmy szukać w razie wymiany? Jestem jakoś negatywnie nastawiony do zamienników. Beru kosztuje w granicach 380zł Gdybym miał pewność na 100%, ze to wina modułu to od razu zamawiam. W ciemno trochę szkoda takiej kasy. Ewentualnie kupię używkę za 50zł i sprawdzę czy będzie to samo. Jeśli przejdzie kupie nowy. A może w ogóle olać to wszystko i zrobić od razu konwersje na cewki z tfsi? Wtedy temat modułu odpada na dobre.
  6. Jeśli nie chcesz zmieniać ich po 10tys to po kiego grzyba szukasz mega tanich? Sam sobie zaprzeczasz. Załóż coś porządnego, przecież to tylko końcówki więc z torbami chyba nie pójdziesz. Niedługo wszystkie auta u nas będą na druty powiązane. Jak obserwuje te wszystkie tematy i to co się dzieje w dwóch zaprzyjaźnionych warsztatach odnoszę wrażenie, że minimum 1/3 ludzi nie stać tak naprawdę na utrzymanie auta i kleją z czego się da. Aby rocznik jak najmłodszy i pokazać się znajomym a to wszystko podszyte syfem i ulepem. Kupujesz później takie auto jako perełkę i nie nadążasz z naprawami bo wszystkie zamienniki sypia się lawinowo gdzie nie spojrzysz. Sorry za ot.
  7. Lepiej daj namiary tutaj. Jeśli gość dobrze ogarnia regeneracje przyda się wszystkim takie info. Jeśli to tajemnica mi też podeślij na pw.
  8. Pytanie czy zakup u kogoś innego by coś zmienił. Szukam godnego zakładu który wykona mi hybrydę i jak się głębiej poszuka to zawsze trafia się na wpisy o nie uznawaniu reklamacji, kombinacjach i cwaniactwu. Te wszystkie rękojmie to farsa. Jest jeszcze znana firma na P ale ceny u nich trochę zabijają, a jak jest z reklamacjami też nie do końca wiadomo.
  9. No ale za to jest wrażenie, że d*pa pcha, a nie przód ciągnie. Jakby to nie brzmiało Mi się to spodobało od pierwszego ruszenia Q.
  10. Ośka lepiej zamiata. Szczególnie przodem na boki:p Latałem chwilę fwd z mocą w granicach 210km i 320nm. Jak dla mnie to sensowny maks do tego napędu. 250 przy świrowaniu po mieście musi być już trochę męczące. O zimie nie wspominam.
  11. Randor

    temperatura

    Najprościej to podpiąć się kablem i zobaczyć czy na vagu masz takie same wskazania temp. Jeśli się różnią sprawdź czy nie masz czasem zegarów firmy Jaeger (padają na potęgę). Poznasz je po białej tylnej obudowie. Jeśli odczyty są takie same szukaj dalej.
  12. Widziałem ze 2 okazy które paliły od strzała i nie falowały a miały kompresji po 9 bar i mniej. To już skrajność ale się zdarza. Jeśli zużycie będzie znaczne ale równe to motor będzie się jeszcze w miarę kulał. Też mam problemy ze stukowymi, cofa mi zapłon czasem o te 6-7.5. Kompresję mam na poziomie 11,5-12 po równo (było mniej ale 3 płukanki oraz sea foam trochę ją podniosły).
  13. Wziąłbym dwie ładniejsze sztuki do polifta. Jeśli nadal aktualne podaj nr konta na pw.
  14. Dzięki za odp. Ok więc zbieram graty i robię stage 2. Zasięgnąłem trochę opinii na temat tunera który robił ten soft i nie są za ciekawe:) Pomijam już fakt, że program był robiony na nieszczelnej odmie (nie wiem jaki mogło mieć to wpływ). Następny będzie robiony prawdopodobnie w Soft-Car Gdańsk. Miał być Tune-up ale opinie też ma różne szczególnie wśród ludzi z Gdańska (gazowników). Co sądzisz o takiej ilości oleju w dolocie po przejechaniu 1000km?
×
×
  • Create New...