Randor

Pasjonat
  • Zawartość

    191
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

O Randor

    Informacje

    • Imię
      Paweł
    • Lokalizacja
      Olsztyn

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      2.8 V6 30V
    • Kod silnika
      APR
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    338 wyświetleń profilu
    1. Randor

      Wrzucę coś niedługo. Tylko wiecie chyba, że największą robotę wydech robi pod obciążeniem jak się porządnie przyciśnie. Fajnie wtedy strzela przy schodzeniu z obrotów i ogólnie drze japę na poziomie nie jak honda 1.4 z mugenem ciągniętym po asfalcie:D Może nie jakoś głośno ale w kabinie trochę słychać. Jak to brzmi na zewnątrz, nie wiem. Ciekaw jestem też jak to wyłapie mikrofon w telefonie. Jutro się pobawię. Wy chłopaki moglibyście nagrać jak się Wasze 2.8 zbiera na 3 biegu od 70 do końca obrotów na płaskim terenie. Chciałbym sobie porównać:) Też coś nagram. No ale to już raczej na priv.
    2. Randor

      Kategoria wagowa nie ma tu nic do rzeczy. Gwint był dobierany po vinie do tego był to sedan 1.8 w ośce czyli najlżejsze co może być w B5. Dobra nie robię już offtopu, napisałem co miałem napisać.
    3. Randor

      Czyli tak bardzo poprawili tego MTS? Orientujesz się czy jest wersja do quattro? Wszędzie same ośki. Ten stary MTS (też gold) irytował mnie. Był skręcony na jakies 60/50. Na płytkich dziurach i małych nierównościach autem telepało jak cholera, a przy większych prędkościach i większych wgłębieniach zawias non stop dobijał i bujało autem. AP też według mnie nie jest idealne. Ma za miękki tył. Na Lowtecu hilow było sporo lepiej.
    4. Randor

      Wiem jak sprawuje się MTS w B5 i jazda na tym to tragedia. Miałem ten gwint w swojej starej ośce jakieś 1.5 roku temu (kupiony nowy od bodaj Mapeta, od razu był wymieniony na inny komplet stukał jeden z przednich amorów). Może coś w nim poprawiono od tego czasu ale porównywanie tego gwintu do Bila czy KW to chyba jakieś jaja:) Czy to pod względem prowadzenia czy wytrzymałości. Latałem na v2 i jest to super zawiecha.
    5. Randor

      Na żadnym gwincie pokroju MTS nie uzyskasz lepszego prowadzenia niż na zdrowej serii. Chyba, że zależy Ci na efekcie łódki i dobijaniu ewentualnie ping pongu (zależy co wybierzesz z najniższej półki). MTS to zawiecha do lansu z prędkością 50 km/h po mieście. Minimum z gwintu to AP lub LOWTEC czyli ponad 2 koła. Przerabiałem sporo zawieszeń i wiem co pisze. Jeśli nie zależy Ci na mega glebie idz w eibacha pro line lub sportline + amory np Koni STR
    6. Randor

      Masz z przodu sanek otwory na kołki ustalające. Luzujesz je, ustawiasz i tyle w temacie. Jeśli ustawiłeś je na pałę to się nie dziw.
    7. Jeśli DWN okaże się krótsza niż DWM nie brać do bani? Spalanie w trasie jakoś mocno nie wzrośnie? DWM to 35:9, a DWN to 37:9 czyli lipa. Wymieniać dyfer na jakiś 37:9 do kompletu? Mój i tak jest do uszczelnienia itp.
    8. Hej. Prawdopodobnie pada mi skrzynia w moim Q. Motor 2.8 APR skrzynia o oznaczeniu DWM. Namierzyłem jedną w super stanie ale od 2.4 30v o oznaczeniu DWN. Mój dyfer to DAJ. Zgra się to wszystko? Ewentualnie jeśli nie to jakiej skrzyni prócz DWM mogę szukać?
    9. Odkopie. Prawdopodobnie pada mi skrzynia w moim Q. Motor 2.8 APR skrzynia o oznaczeniu DWM. Namierzyłem jedną w super stanie ale od 2.4 30v o oznaczeniu DWN. Mój dyfer to DAJ. Zgra się to wszystko? Ewentualnie jeśli nie to jakiej skrzyni prócz DWM mogę szukać?
    10. Randor

      Rozwiązałeś problem?
    11. Randor

      Ja mam wrzucony taki wynalazek jak w linku poniżej + dwa tłumiki przelotowe zamiast katów. Powiem Ci, że robi robotę jak cholera. Czy na jałowym biegu czy na pełnym gazie pod obciążeniem jest rasowy ogień:) W trasie powyżej 2.5 tyś rpm jest względna cisza, buczy trochę pod obciążeniem w zakresie 1.8-2.3 tyś ale jest do przeżycia. Ogólnie wielki progres względem serii jeśli chodzi o dźwięk no i wygląd. Zmieniła się też na + reakcja na gaz ale nie wiem czy to z powodu wydechu czy może z powodu wywalenia katów (były drożne). https://www.tatechnix.de/tatechnix/gx/product_info.php?language=en&info=p32937_ta-technix-stainless-steel-catback-2x80mm-audi-a4-quattro-2-4-2-8-2-5tdi-sedan---avant--typ-b5.html
    12. Randor

      Podaj link. -60 to przegięcie.
    13. Randor

      1BE to bodaj -20. Koni ogarnia do -30 więc pasuje. Mam na myśli pomarańczowe amory.
    14. Randor

      Ja bym wrzucał Koni str. To amory do obniżeń maks -30.
    15. Randor

      Ja bym dla świętego spokoju podjechał do jakiegoś mechaniora i się podpiął. Nie wiem ile to kosztuje za zachodnią granicą ale pewnie w normie. U mnie przy awarii jaegera pomagało uderzanie ręką w górę zegarów (kokpit), tylko tak żeby nie uszkodzić sprawnych . Opuść na maksa i odsuń do siebie kierownicę. Zdejmij ten plastik między zegarami a kolumną kierownicy i odchyl roletkę, odkręć dwie śrubki mocujące zegary i je trochę odchyl. Jeśli tył zegarów jest biały to masz jaegera i to może być powód zamieszania, jeśli jest czarny masz vdo więc szukasz przyczyny gdzie indziej (na 95%). To chyba jedyne co możesz zrobić za friko we własnym zakresie. No chyba, że w 2001r jaegery już nie były montowane, tego nie wiem. Ja mam auto z 10.99. Tak czy siak możesz sprawdzić bo nie wiesz co kombinował poprzedni właściciel.