Jump to content

Randor

Pasjonat
  • Content Count

    677
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

26

About Randor

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    Morąg

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2000
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    ANB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

1,000 profile views
  1. Tylko stan idealny z całymi uchwytami i ładnymi kloszami. Stan odbłyśników mniej istotny.
  2. Zobacz ofertę Lampy przód a4 b5 polift Valeo Tylko stan idealny z całymi uchwytami i ładnymi kloszami. Stan odbłyśników mniej istotny. Dodający Randor Wysłano 18.11.2019 Kategoria Kupię
  3. Też planowałem zakup tych Nokianów ale z tego co widziałem mają coraz gorsze opinie. Jakościowo nie wypadają najlepiej. Postanowiłem oszczędzić i kupiłem zachwalane Klebery Krisalp hp3.
  4. Ja bym nie kupował używanej hybrydy z niewiadomego źródła. Tylko świeżo zrobiona na gwarancji i od sprawdzonego speca.
  5. To już nawet o dobór kolorów pytacie innych? Rób tak żeby się Tobie podobało. Bez jaj.
  6. W 1.8t 14 bar kompresji to już skutek nagaru na tłokach. Fabrycznie było ok 13 bar. 14 miały wolnossaki np ADR. Z mojej strony koniec OT:)
  7. Ciekawe od czego jest to zależne. U mnie motor ma nalatane 300tys. Jakieś 3 tys temu wymieniłem napinacz oraz łańcuch na ori + iwis. Poprzedni komplet był fabryczny z lekko wyciągniętym łańcuchem. Ani przed wymianą ani teraz nic nie terkotało/terkocze nawet przez chwilę. Wliczając to zimę i -30c. Olej 5w40. Żeby było śmieszniej motorownia nie trzyma jakiegoś super ciś oliwy bo spada do ok 1,1-1,2 bar po rozgrzaniu do tych 100c. Kompresja ok 11-11,5 więc też żadna rewelacja. Za to w 2.8 30v było już zgoła inaczej. Terkotanie przy rozruchu było zawsze niezależnie od oleju i temp. Tylko w tym przypadku napinacze były zajechane dość mocno. Nie pracowały nawet w pełnym zakresie (według vaga) choć tragedii nie było.
  8. Co masz na myśli pisząc o lekkim splanowaniu ścianek cylindrów? Było wykonane same honowanie czy szlif?
  9. Randor

    Ile kucy po programie

    220/320 robią te silniki raczej bez problemów nawet jeśli są trochę podjechane, wystarczy turbo w dobrej kondycji. Na forum bodaj Bartez90 wycisnął z bexa ok 240km (to już musi być zdrowy słupek:)). Takie 230 jest w zasięgu ręki na wydajniejszych niż ori wtryskach.
  10. Więc chyba lepsze szersze w naszych warunkach. Miałem dylemat między 205/50 a 225/45. Wezmę chyba te drugie.
  11. Randor

    Bixy polift B5

    Kupię lampy przód do polifta przerobione na bixa. Najlepiej na soczewkach hella 3 lub intemo + przetwornice koito. Mile widziana wersja USA.
×
×
  • Create New...