Randor

Pasjonat
  • Zawartość

    264
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

455 wyświetleń profilu
  1. Randor

    Trzeba by to dobrze sprawdzić i na porządnym manometrze (nie yato za 80zł z allegro). Stan rozrusznika i aku też ma tu dużo do powiedzenia, sprawdzone. Bardziej skupiłbym się na różnicy między cylindrami niż na tych 10 barach.
  2. Randor

    Teoretycznie nie powinno być więcej niż 1bar różnicy pomiędzy garami. Akumulator był dobry i nie słabł w miarę pomiarów? O ile zacząłeś od cylindra nr 1.
  3. Randor

    Ja sprzedaje zawsze w phu zebra w Morągu. Gdzie sprzedaje koleś z którym gadałem nie mam pojęcia. Gadałem z nim przez tel przy dogadywaniu zakupu silnika dla kumpla. Gość sprzedaje graty na allegro. Przewija mu się przez łapy sporo 2.4-2.8 30v i 2.7 bit z tego co obserwowałem.
  4. Randor

    Namiary na co?
  5. Randor

    Katy z 2.8 30v w skupie ok 1100-1200zł. Info sprzed 2-3 tygodni, gadałem z handlarzem. Po tyle sprzedaje do skupu u siebie na miejscu. Podobno ludzie wydzwaniają i pytają o takie katy. Proponują nawet po 1000zł i chcą każdą ilość bo sami chcą zarobić. W listopadzie sprzedałem kata z volvo 850 2.5 benzyna za 520zł.
  6. Randor

    Z całym szacunkiem. Nie ma żadnych problemów z przeglądem i dalej ich nie będzie (na 99%). Jak ktoś jest pipa to i problemy się pojawią (założyciel tematu wie najlepiej co się dzieje u niego w okolicy i jakie ma układy). Robiłem rozeznanie w temacie. Coś tam planują ale g z tego będzie jak zawsze. Diagności się z tego śmieją (szczególnie z zapowiedzi tych pseudo kar pieniężnych). Wiedz, że u nas zawsze znajdzie się sposób na przepisy. Jeśli już, wezmą się przede wszystkim za tych co jeżdżą na gnojówce i za tych którzy palą oponami w piecu. Szykuje jedno z aut na wyjazd do Norwegii. Chciałem sprawdzić jak sprawuje się fabryczny katalizator. Mam u siebie 5 stacji kontroli pojazdów (nie Olsztyn). Na 4 z nich nie byli w stanie zmierzyć mi emisji bo albo sprzęt był padnięty albo go w ogóle nie mieli. Co według Ciebie ma się stać w połowie tego roku? Skoro masz jakieś info podziel sie nim, przyda się wszystkim. Jeśli gliniarze będą podczas rutynowej kontroli sprawdzali tez emisje no to wtedy jest wałek, w innym przypadku nie ma co panikować. To tylko moje zdanie. Każdy niech robi jak chce.
  7. Randor

    Jak nie latasz gdzieś za granice to olej te katy. U nas przegląd to nie problem przecież.
  8. Randor

    Zapach spalonego oleju nie ma nic do braku katalizatorów. Poszukaj wycieków. Skup się na uszczelkach pokryw i zaślepkach wałków z tyłu głowic od strony grodzi. Zapewne olej leje się na wydech.
  9. Randor

    500+kw cena ostateczna.
  10. Randor

    AC W03 to też bdb wtryskiwacze nie ustępujące jakością Barracudom. Do tego są dostępne do nich zestawy naprawcze i możesz je samemu czyścić w razie czego (są rozbieralne). Minusem jest to, że są głośniejsze ale w kabinie tego nie słychać. Co do Dragonów to u Ciebie nie zrobi różnicy czy będzie to silver czy gold. Może wyślij swoje silvery do Techa na regeneracje? Ja dopiero co odebrałem swoje solo, zapłaciłem 200zł z kurierem za 6 sztuk. Wyglądają jak nowe. Przy zmianie wtrysków na innej firmy (lub model) licz się ze strojeniem od nowa. Taka zabawa po AFR to ok 150zł (pewnie to wiesz). Jeśli i tak masz instalkę do strojenia wywal te dragony i wstaw barki 115, dogadują się ze sterownikiem Techa bez problemu. Orientujesz się jaki przebieg zrobiły Twoje silvery? Moje wytrzymały ok 40tyś i podobno syf je wykończył. Zapewne poprzedni właściciel nie wymieniał filtrów na czas.
  11. Randor

    Hehe potwierdzam. Z quattro jest zabawa i większa pewność podczas jazdy. Według mnie warto dopłacić.
  12. Randor

    Kolego możesz wyjawić ile wyniósł Cie remont? Mam na myśli cenę tłoków z pierścieniami i ogarnięcie bloku z głowicą. Turbo, robocizna i reszta nieistotne.
  13. Randor

    Te motory zawsze będą brały trochę oleju przy jeździe w pełnym zakresie obrotów. Luźne pasowanie itp. Forumowe plotki głoszą, że nowe potrafiły brać setkę czy dwie na 1000km ale nie przeszkadzało im to wyłożyć 400tyś czy więcej przebiegu:) Taki ich urok. Takie śladowe branie oleju nie ma raczej wpływu na koszt utrzymania. Branie oleju od 0,5l w górę zazwyczaj jest spowodowane wyciekami (albo pałowaniem:), sam to przerabiałem.
  14. Randor

    Pozwolę sobie dodać więcej. Kulturą pracy, dźwiękiem i bezawaryjnością przewyższa 1.8t. Do tego natychmiastowa reakcja na gaz i ochocze przyśpieszanie od najniższych obrotów. Te motory są pancerne i idealne pod gaz (tak samo jak 2.4) ale za to nie podatne na modyfikacje (raczej skupiłbym się na ogarnięciu wszystkiego i przywrócenie fabrycznej mocy choć Chojnacki przy wersji GT swoich modyfikacji gwarantuje minimum 220km i 320NM, koszty kosmiczne ok 7-8tyś wliczając w to remont głowic i przejrzenie słupka). Do tego świetnie spisują się w trasie. Auto dość mocno traktowałem latem przy upałach i nie było żadnego problemu z przegrzewaniem zarówno przy szybkiej jeździe po mieście jak i staniu w korkach. Z mojego lało się dość mocno ale wystarczyły dwa dni po godzinach i problem ogarnięty, silnik jest suchy jak pieprz. Pakiet startowy to uszczelki pod pokrywami, zaślepki z tyłu głowic i simmerringi przy okazji wymiany rozrządu. Do tego zapewne wymiana odmy i sprawdzenie stanu ezektora. Lista dość długa ale to tanie duperele. Jeśli nie celujesz w moce 200+ ja bym raczej brał 2.8 choć nie twierdze, że 1.8t to zły motor. Młodzi i wściekli zapewne będą woleć 1.8t i modzenie przy nich bo jest przy tym fun i sporo lepsze osiągi:) Do tego zakładając, że znajdziesz nie zajechany egzemplarz 1.8t powinno być tańsze w utrzymaniu. Rada ode mnie, przejedź się jednym i drugim. Oba silniki to chyba jedne z najmniej awaryjnych jednostek jakie VAG stworzył i obie są idealne do gazu. W sumie trudny wybór:) Najlepiej połączyć obydwa i wziąć 2.7 bit jak kogoś stać to utrzymać. Sam robiłem przymiarki do S4 B5 ale to nie na moją kieszeń. Jak się trafi fajną sztukę to będzie jeździła ale jak trafisz gorzej to popłyniesz z kosztami masakrycznie. Orientuje się ktoś jaka jest różnica wagi między 1.8t a 2.8 30v? Chodzi o sam silnik. Wiem, że 2.8 12v waży ok 162kg, a 1.8t BAM z S3 ok 149kg.
  15. Randor

    W sumie masz racje chyba. Nie przyglądałem się temu zdjęciu. W ogóle staram się nie oceniać takich rzeczy po zdjęciach które zazwyczaj są picowane w photoshop'ie.