Jump to content
IGNORED

P2004 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open - klapy wirowe kolektora ssacego


KubiaK

Recommended Posts

Witam,

Ostatnio po podpieciu do vaga ku mojemu niezadowoleniu oczom moim ukazaly sie bledy : 17026/P0642/001602 - Sensor Reference Voltage A: Circuit: Low oraz 18436/P2004/008196 - Intake Manifold Flap; Bank 1: Stuck Open .

No i teraz pytanie czy ktos z Was przerabial juz ten temat. Ross-tech mowi sporo:

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17026/P0642/001602
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18436/P2004/008196

no i teraz pytanie czy to faktycznie moze byc jakis wezyk cisnienia, chwilowy brak zasilania albo wina czujnika czy raczej trzeba bedzie sie zabierac za sterownik klap wirowych i tu pytanie jakie sa opcje ? wymiana samego silnika z wajcha , wymiana samych klap ? a moze caly kolektor ?

slyszalem, ze czasami nawet pomaga wgranie nowego softu ale nie wiem za bardzo co i jak .

ew. co myslicie o zaslepieniu tego w piz*u np. http://allegro.pl/zaslepki-kolektora-klap-wirowych-vw-2-0-tfsi-ea113-i6217314380.html#thumb/6

ktos wykonywal taki manewr ? jak potem z przeprogramowaniem ECU ?

Wieczorem zrobie jeszcze test klap i zobaczymy co wyjdzie.

Prosze o porade czy ktos juz to przerabial w EA113 i jaka opcja jest ew najlepsza ew od czego zaczac.

Pozdrawiam

 

Edited by KubiaK
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...