Jump to content
IGNORED

dziwny przypadek A4 B5 quattro


hakimbo

Recommended Posts

Hej,

Od dłuższego czasu mam problem z układem kierowniczym, wszystko działa, wspomaganie jest, nic nie buczy, pompa chyba ok i maglownica też...

Problem zaczyna się podczas ostrej jazdy na zakrętach i np. na rondzie, gdy rozpędzam się z skręconą kierownicą np na rondzie i gwałtowanie chce skręcić aby wyjechać z ronda kierownica nagle się blokuje, blokuje się całkiem, nie mam na myśli że wspomaganie się wyłączą, nie da się po prostu odbić w drugą stronę, muszę popuścić z gazu i wtedy idzie ale z bardzo dużym, nie z OGROMNYM OPOREM, coś jakby się blokowało ale nie wiem co, przy wolnej jeździe na wprost i gwałtownych skrętach lewo, prawo, lewo, prawo kierownica działa ale dziwnie ciężko chodzi, tak samo na postoju, gdy skręcam lewo prawo lewo prawo chodzi bardzo dobrze, dopiero gdy agresywnie skręcam lewo prawo lewo prawo dostaje dziwnych oporów...

 

Czy ktoś może wiedzieć co to? pompa wspomagania? dodam że chodzi cichutko, a raczej gdyby to była pompa to najwyżej nie miałbym wspomagania, a przy agresywnych skrętach i agresywnym odbijaniu w drugą stronę tak jak wspomniałem kierownica się "blokuje" i idzie ze strasznym oporem, bez popuszczenia gazu nie da się jej przekręcić.

 

Pozdro :/

Link to comment
Share on other sites

Zapewne magiel do regeneracji.  Po za tym wycieków z układu wspomagania nie ma? Pasek wielorowkowy cały?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...