Wąski70 Opublikowano 28 Listopada 2017 Opublikowano 28 Listopada 2017 Cześć Mam pewien -problem ,a mianowicie oddałem a4 b6 avant do warsztatu na weryfikację stuków w zawieszeniu ,gdzie stwierdzono iż do regeneracji jest kolumna kierownicza ( magiel) oraz drążki kierownicze . Zregenerowali mi magiel wymienili drążki kier oraz ustawili zbieżność (dostałem wydruk wzorowo wykonanej zbieżności) .Odebrałem samochód po wykonanej naprawie i po pierwszym teście jazdy z prędkością powyżej 120 km/h stwierdziłem iż samochód ściąga i bardzo żle się prowadzi ( nadmienię iż przed naprawą jechał jak po sznurku nawet przy 200 km/h) Będę próbował reklamować tę usługę .( ale już mam nerwa na ten warsztat) Ponadto słyszałem że nie każdy warsztat jest w stanie ustawić dobrze geometrię na wielowahaczu oraz o ustawieniu krzywej zbieżności - niektórzy mechanicy ( diagności) robią duże oczy słysząc taki temat. A może ktoś z Was jest wstanie polecić mi jakiś warsztat we wrocku który porządnie ustawi geometrię proszę o pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się