Barthezzz87 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 Witam, jestem co świeżym dopiero posiadaczem B6, mam taki problem, a raczej usterkę i liczę na waszą pomoc, podpowiedź co może być przyczyną.Otóż podczas odpalania muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby auto załapało i odpaliło.Kilka dni temu zauważyłem że jak wcisnę pedał gazu i zacznę kręcic to szybciej mi odpala. Myślałem że to przekaźnik pompy paliwa bo tam jest taki motyw ze za pierwszym przekręceniu zapłonu słychać pompkę jak podaje paliwo potem mogę 5, 10 razy przekręcać zapłon i jej nie słyszę, wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i dalej jest to samo.Sprawdzałem na mierniku i prąd do pompki dochodzi tylko po pierwszym przekręceniu kluczyka, później już nie dochodzi ale może i dochodzi tylko jest małe napięcie gdzie miernik tego nie wyłapuje.Kolega z pracy co jest mechanikiem powiedział mi że może to być czujnik ciśnienia paliwa że poprostu oszukuje i daje zły sygnał na pompkę.W Grudniu jade do swojego mechanika na robienie tego.Może miał ktoś z was taką przygodę ze swoim autkiem i udało mu się to rozwiązać.
tracer123 Opublikowano 30 Listopada 2017 Opublikowano 30 Listopada 2017 u mnie po wymianie świeć wszystko wróciło do normy, odpala normalnie.
Barthezzz87 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2017 Na pocztka tez obstawialem swiece, ale zmieniłem razem z wszystkimi filtrami i nic nie pomogło.
tracer123 Opublikowano 1 Grudnia 2017 Opublikowano 1 Grudnia 2017 miałem identyczne objawy i właśnie po wymianie świec i filtra powietrza objawy zniknęły, odpala za każdym razem z pierwszego, niby nic więcej nie robiłem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się