Skocz do zawartości

Barthezzz87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Barthezzz87

Informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Barthezzz87

0

Reputacja

  1. Witam.Panowie jak w temacie potrzebuje pompę paliwa do silnika 2.0 ALT.Auto A4 B6. Ma ktoś może taką używaną za zbyciu i chciał sprzedać? Pozdro
  2. Szyby tylne możesz czarną farbą pomalować według naszego prawa. Co innego przód i boczne przód muszą mieć 70% czy 75% nie pamiętam dokładnie przepuszczalność światła, a oryginalnie szyba sama w sobie tyle ma więc przyciemnianie na własną odpowiedzialność. Tak ja wie, że na własną odpowiedzialność, tylko chcę wiedzieć czy przyglądają się jakoś temu specjalnie jak są przyciemnione i czy podbiją dowód.
  3. Wiesz jeden nie zauważy, a drugi zobaczy.Pytam bo na wiosne chce wszystkie szybki sobie przyciemnic.
  4. Panowie, a powiedzcie mi jak jest z przyciemnionymi szybami??? Jest problem czy przechodzi??
  5. Cześć, jestem z Ciechanowa do Płońska mam bardzo blisko więc na jakieś spocik też do Płocka mogę się wybrać.Tak że ja się pisze
  6. Na pocztka tez obstawialem swiece, ale zmieniłem razem z wszystkimi filtrami i nic nie pomogło.
  7. Witam, jestem co świeżym dopiero posiadaczem B6, mam taki problem, a raczej usterkę i liczę na waszą pomoc, podpowiedź co może być przyczyną.Otóż podczas odpalania muszę długo kręcić rozrusznikiem żeby auto załapało i odpaliło.Kilka dni temu zauważyłem że jak wcisnę pedał gazu i zacznę kręcic to szybciej mi odpala. Myślałem że to przekaźnik pompy paliwa bo tam jest taki motyw ze za pierwszym przekręceniu zapłonu słychać pompkę jak podaje paliwo potem mogę 5, 10 razy przekręcać zapłon i jej nie słyszę, wymieniłem przekaźnik pompy paliwa i dalej jest to samo.Sprawdzałem na mierniku i prąd do pompki dochodzi tylko po pierwszym przekręceniu kluczyka, później już nie dochodzi ale może i dochodzi tylko jest małe napięcie gdzie miernik tego nie wyłapuje.Kolega z pracy co jest mechanikiem powiedział mi że może to być czujnik ciśnienia paliwa że poprostu oszukuje i daje zły sygnał na pompkę.W Grudniu jade do swojego mechanika na robienie tego.Może miał ktoś z was taką przygodę ze swoim autkiem i udało mu się to rozwiązać.
  8. Siemka, mam na imię Bartek jestem z Ciechanowa woj.Mazowieckie i chciałem się z wami miło przywitać. Od Października jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 2.0 ALT ben z instalacją LPG którą założyłem zaraz po kupnie auta, jest to Stag 4.Powiem wam, że auto bardzo mi się podoba chodź mam w nim małą ustereczkę i mam nadzieję że mi z tym pomożecie tu na forum ale to opiszę w innym dziale.Audi ma dobre wyposażenie z którego będę napewno korzystał i cieszę się że to ma bo właśnie chciałem żeby moje nowe auto to miało czyli 4x el szyby, tempomat, podłokietniki przód i tył no i ładnie grają głośniki z oryginalnym radiem i sooboferkiem Także ja się bardzo cieszę z zakupu i witam się z wami.Pzdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...