Tuleja , ślizg napinacz alternator demonta

    3 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam Państwa mam problem mianowicie ukreciła mi sie śruba od napinacza paska alternatora. Ogolnie zuzyta jest tuleja do ktorej napinacz jest przykrecony . Mam problem z demontazem .Pierwszy problem głowny to dojscie do śruby z tylu tej na 13 wykrecilem caly przod pompe wspomagania napinacz sam zszedl jak urwala sie sruba . Nie wiem czy mam wywiercac ta srube czy ktos wie jak mozna odkrecic ta tylna srube ? nie mam jak skontrowac jej od przodu . Czy demontaz calej tej obudowy jest trudny w jakich miejscach ona sie trzyma pozdro 

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    demontarz nie jest trudny, odkreca sie kilka srub torx'em badz imbusem- nie pamietam juz niestety.    Zablokuj sobie kolo pompy wtryskowej blokada lub oznacz sensownie ustawienie  jego  wzgledem kola pasowego walka rozrzadu gdyz przy montarzu dekla bedziesz musial ponownie napiac pasek napedowy pompy.   Ponizej masz zdjecie pogladowe silnika ktore ci podpowie polozenie  srub.

    front.jpg

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ok dziekuje bardzo za info , wykrecilem już , zdemontowalem chlodnice oleju itd i z głowy teraz pozostalo złożyc wszystko w calosc :) zdj sie przyda

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy