tomgt Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 Witam, 6 miesięcy po zakończeniu okresu gwarancji padł wielozawór BRC MV Europa 2. Padł w takim sensie, że po zatankowaniu migają wszytskie diody led na wskaźniku poziomu paliwa. Byłem dwa razy u gazownika, pozmieniał coś w kompie i powiedział, że jak nie pomoże to wielozawór do wymiany. Nie pomoglo. Cały czas ten sam problem. Diody zaczynają się palić tak jak powinny gdy w baku jest 1/3 poziomu gazu. Pytanie czy konieczna jest wymiana całego wielozaworu? jestem w stanie sam go wyciągnąć tylko chiałbym wiedziec czy jest sens i jak go ewentualnie wyczyścić?
k232 Posted December 27, 2017 Posted December 27, 2017 Ty chcesz wymienić wielozawór tylko po to, żeby widzieć stan gazu ?
tomgt Posted December 28, 2017 Author Posted December 28, 2017 Jeżdżę już tak 4 miechy, ale jak jest możliwość wymontować i naprawić to chciałbym to zrobić.
k232 Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Jest możliwość ale po co ? Patrz sobie na km ile robisz na pełnej butli a te kropeczki to olewaj. Nawet jak będziesz miał sprawny wielozawór to nie wiem czy będą dobrze wskazywały poziom gazu
bochenowski Posted December 28, 2017 Posted December 28, 2017 Tak naprawde ten wskaźnik to jest lipa. Bo jak napierdzisz gazu na full. A potem troche poupalasz to i tak zaraz dwie kreski spadają. Najlepiej tankować na jednej stacji dobry sprawdzony gaz i patrzeć na kilometry... Jak jeździsz podobnym tempem cały czas to bedzie dobijać do tego samego przebiegu no moze z różnica + 15 / -15 km
tomgt Posted January 1, 2018 Author Posted January 1, 2018 Wiem ile mogę zrobić na baku i to że nie wskazuje prawidłowo to nie jest problem, ale wku**** mnie to ciągłe miganie lampek. To nie choinka ?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now