Jump to content
IGNORED

A4 B6 1.8T - wielozawór BRC Europa 2 - czy konieczna jest wymiana całego wielozaworu?


Recommended Posts

Posted

Witam, 6 miesięcy po zakończeniu okresu gwarancji padł wielozawór BRC MV Europa 2. Padł w takim sensie, że po zatankowaniu migają wszytskie diody led na wskaźniku poziomu paliwa.

Byłem dwa razy u gazownika, pozmieniał coś w kompie i powiedział, że jak nie pomoże to wielozawór do wymiany. Nie pomoglo. Cały czas ten sam problem. Diody zaczynają się palić tak jak powinny gdy w baku jest 1/3 poziomu gazu. Pytanie czy konieczna jest wymiana całego wielozaworu? jestem w stanie sam go wyciągnąć tylko chiałbym wiedziec czy jest sens i jak go ewentualnie wyczyścić?

Posted

Ty chcesz wymienić wielozawór tylko po to, żeby widzieć stan gazu ?

Posted

Jeżdżę już tak 4 miechy, ale jak jest możliwość wymontować i naprawić to chciałbym to zrobić.

Posted

Jest możliwość ale po co ?

Patrz sobie na km ile robisz na pełnej butli a te kropeczki to olewaj. Nawet jak będziesz miał sprawny wielozawór to nie wiem czy będą dobrze wskazywały poziom gazu :D

Posted

Tak naprawde ten wskaźnik to jest lipa. Bo jak napierdzisz gazu na full. A potem troche poupalasz to i tak zaraz dwie kreski spadają. Najlepiej tankować na jednej stacji dobry sprawdzony gaz i patrzeć na kilometry... Jak jeździsz podobnym tempem cały czas to bedzie dobijać do tego samego przebiegu no moze z różnica + 15 / -15 km

Posted

Wiem ile mogę zrobić na baku i to że nie wskazuje prawidłowo to nie jest problem, ale wku**** mnie to ciągłe miganie lampek. To nie choinka ?

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...