adi_si Opublikowano 22 Stycznia 2018 Opublikowano 22 Stycznia 2018 Witam. Sprawa tyczy się silnika CFFB. Auto kupione z informacją że pasek przeskoczył. Znaki na rozrządzie się nie zgadzały. Zdjąłem pokrywe zaworów, dźwigienki całe. Pasek zdjęty, wał kręci się bez oporów ( brak kontaktu z zaworami ). Wszystko złożone na znaki, auto nie odpala. Głowica zwalona, zawory zalane benzyną -szczelne (jeden delikatnie puszcza). Dalej zawory rozpięte, lekko chodzą. Czy szukać winy po stronie wałków , przestawiły sie krzywki ? Jak wygląda zamienność silników z serii CBB? Pozdrawiam Adam.
kuebk Opublikowano 25 Stycznia 2018 Opublikowano 25 Stycznia 2018 Ten problem to raczej nie dotyczy A4 bo tam nie montowali tych silnikow. Niemniej nie da rady zamienic na slupek CBBB, musialbys wymienic caly kompletny silnik, sterownik i wiazke zrobic jak trzeba. Jaka synchronizacje walka/walu pokazuje komputer? Jaka jest kompresja na cylindrach?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się