adi_si Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 Witam. Sprawa tyczy się silnika CFFB. Auto kupione z informacją że pasek przeskoczył. Znaki na rozrządzie się nie zgadzały. Zdjąłem pokrywe zaworów, dźwigienki całe. Pasek zdjęty, wał kręci się bez oporów ( brak kontaktu z zaworami ). Wszystko złożone na znaki, auto nie odpala. Głowica zwalona, zawory zalane benzyną -szczelne (jeden delikatnie puszcza). Dalej zawory rozpięte, lekko chodzą. Czy szukać winy po stronie wałków , przestawiły sie krzywki ? Jak wygląda zamienność silników z serii CBB? Pozdrawiam Adam.
kuebk Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 Ten problem to raczej nie dotyczy A4 bo tam nie montowali tych silnikow. Niemniej nie da rady zamienic na slupek CBBB, musialbys wymienic caly kompletny silnik, sterownik i wiazke zrobic jak trzeba. Jaka synchronizacje walka/walu pokazuje komputer? Jaka jest kompresja na cylindrach?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now